وظیفه رینگ پیستون در خودرو – 3 وظیفه رینگ پیستون – کارورکس

علت خرابی حلقه پیستون چیست؟ علت متداول پیدایش این مشکل ، شکسته شدن بیرینگهای سوزنی needle bearings در نصیب سر پهناور یا کوچک شاتون هست ( البته در موتورهای کوچکی که از همین دسته بیرینگها به کار گیری می شود چون اکثر اوقات موتورهای بجای بیرینگ سوزنی از بوش بیرینگ استفاده می کنند یا یاتاقانهای بی آلایش plain bearing ) یا این که این‌که رینگ پیستونها شکسته شده و یا این که خار نگهدارنده گژن پین رها می شود و همین مشکل را به وجود می آورد. علت های خرابی حلقه پیستون می تواند بسیار باشد ولی غالبا همین اتفاق به عامل عدم داشتن روغن رخداد می افتد، چنانچه روغن به اندازه به اندازه در ماشین وجود نداشته باشد رینگ پیستون ها به دشواری عمل می نمایند و روی همدیگر ساییده می شوند و این ساییدگی منجر از بین رفتن رینگ پیستون ها می شود. تاج پیستون همان قسمت بالایی پیستون بوده و شکل آن تاثیر بسزایی بر طرز احتراق سوخت دارد در‌حالتی که طراحی صحیح آن ، منجر اختلاط خوب تر سوخت و هوا شده و توان بهینه را ایجاد می نماید . در ذیل روش کارایی پمپ پیستونی هیدرولیک شعاعی جابه جایی متغیر که مجهز به سیستم جبران کننده فشار است را مشاهده می کنیم. وdوb : در اين حالات هر دو سمت رينگ يكسان بوده و نحوه کارگزاری اين گونه رينگ اهميتي ندارد . پیستون ها که به صورت شعاعی در پوسته حیاتی نصب شده و تحت بارگذاری فنر بر بر روی یک یاتاقان خارج از مرکز قرار دارد. پایین فشار قرار گرفتن آب رادیاتور و خارج شدن اصلی فشار مایع از لوله و سرریز شدن آن آرم وجود نشتی در واشر سرسیلندر هست که غالبا به جهت برطرف کردن آن بایستی واشر سرسیلندر را بده بستان کرد و همچنین نیاز هست که تراز پایین سرسیلندر را نیز تراش دیتا شود و نصیب بالایی آن و روکش مجدد نیز شود. پوشیدن در دیواره سیلندر یا دامنه لوله پیستونی می تواند باعث به مسافت دربین پیستون و دیواره لوله سیلندری شود. یکی از شاخصهای بررسی عملکرد کارکرد موتور باز‌نگری عیوب پیستون و راهکار برای برطرف شدن آن است، در ادامه قصد داریم که به همین مطالب اساسی بپردازیم تا در صورتی که این مشکلات برای شما پیش آمده می باشد بتوانید به راحتی آن را برطرف یا هنگامی که به تعمیرگاه مراجعه میکنید بتواند اطلاعات درستی را به تعمیرکار ارائه بدهید تا مشکل حل شود. این مشکل زمانی پیش میآید که مایع خنک کننده از واشر سرسیلندر نشت کرده باشد و مایع خنک کننده به داخل محیط احتراق وارد شود و همین موجب شکسته شدن آلومینیوم و سوراخ تناول کردن آن میشود، در زمانهای شدیدتر قابلیت و امکان داراست منجر خوردگی حاشیه سرسیلندر و بخش مربوطه در سرسیلندر شود، درصورتیکه مایع نشت کرده ناچیز باشد به صورت یک لکه سیاه کوچک بر روی واشر سیلندر معلوم میشود. این اختلال هنگامی صورت می دهد که لقی دربین پیستون و سرسیلندر زیاد باشد و صدای تلق و تلق از باطن سرسیلندر شنیده شود، همین ایراد سبب ساز تنش، سوراخ و آن گاه باعث شکستگی سیلندر میشود. در صورت كم بودن فاصله مذكور بايد اصلی سوهان نرم نسبت به سائيدن دهانه رینگ پیستون و ايجاد لقی مطلوب مبادرت نمود. اصلی دقت به شكل (5) ، ملاحظه مي شود كه در هنگام بالا رفتن پيستون مقداري گاز متراكم شده بين رينگ و پيستون قرار گرفته و سبب باز شدن رينگ مي گردد در اين صورت رينگ اهمیت نيروي بيشتري به جداره سيلندر چسبيده و از خروج سوخت و هواي فشرده جلوگيري مي كند. این آسیب موجب خردشدن قطعات کوچک میان پیستون و سرسیلندر میگردد و حتی قابلیت و امکان دارااست که این زخم منجر شکسته شدن حلقه هم بشود و مشکلات زیادی را هم تولید کند و این حالت با گوش دادن به صدای موتور به راحتی قابل تشخیص است. این دستور منجر می شود، پیستون بیش از حد حرکت نماید و باعث ضربه زدن به دیواره سیلندر شده و تولید سر و صدا نماید که به تیتر ضربه پیستون شناخته می شود. به این استدلال طریق های تحت را جهت دوری از انبساط پیستون به کار می برند. در خودروهایی که سیستم تایمینگ و سوپاپ آنها متغیر می باشد ( در بخش تایمینگ به توضیح آن پرداخته ایم ) برای خودداری از عکس العمل سوپاپ ها به پیستون ، شیارهایی بر طبق رخ سوپاپ در پیستون ایجاد کرده اند تا در صورتی که سوپاپ در زمان بالا بودن پیستون ، تحت بود ، اهمیت پیستون بازخورد نکند. علاوه بر همین ، بخش اعظمی از موتورها پیستون را کلیدی به کار گیری از روغن اسپری شده در قسمت تحت خنک می کنند. رينگ هايی كه وظيفه جلوگيری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمانه تراكم يا گاز محترق شده در روزگار احتراق را برعهده دارا هستند ، رينگ پیستون كمپرسي ناميده مي شوند و عملكرد آنها طبق شكل (5) مي باشد. از اين رو بايد مطابق شكل (3) رينگ سالمي را درون سيلندر قرار بخشید و بوسيله فيلر ميزان گشوده بودن دهانه رينگ را میزان گيري نمود. غلظت سوخت وارد شده به درون موتور بیش از حد و اندازه اندک باشد، به این معنی که سوخت خیلی رقیق باشد. متاع آن ها از چدن یا آلومینیم می باشد پیستون های چدنی بدنه ای بزرگ خیس و سنگین تر دارند. از مهمترین عوارض شکسته شدن یا این که رخنه تناول کردن پیشرانه، شکستهشدن شاتون و هرزشدن اتصال پپیچهای ربطدهنده شاتون است. این رینگ ها مهم ترک کوچکی شکسته شده اند که به آنان امکان کارگزاشتن و برداشتن بر بر روی پیستون را می دهد. زمانی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه اهمیت رینگ پیستون یاماها 125 وب تارنما خویش باشید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort GorabetRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesmobil ödeme bozdur 7/24MariobetNakitbahisBetebetElexbetBetpasTrbetHovardahttps://gelsincicek.com/BetvoleMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurmachicken slaughterhouseVodafone Mobil Ödeme NovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma