ایسیو ECU چیست؟

ایسیو ECU که اغلب به عنوان “مغز” موتور نامیده می شود یکی از بنیادین ترین قطعات اتومبیل به شمار می رود. • تبدیل داده های آنالوگ به دیجیتال؛ این بخش وظیفه تبدیل داده های آنالوگی به دیتا های دیجیتالی را دارد تا عیب یابی و از بین بردن انواع فنی اتومبیل راحت خیس و پر سرعت خیس باشد، نظیر آنالوگ سنسور اکسیژن. توجه داشته باشد که بعد از آن از تبدیل ECU مجهز به سیستم ایموبلایزر به ECU بی آلایش و کارگزاشتن آن روی مدل سیم ایموبلایزر میبایست تغییرات اضطراری در مدار سیم کشی خودرو اعمال ایسیو تویوتا گردد. ولی همین فعالیت را به تعمیرکار ایسیو یا مختصص الکتریسیته ماشین بسپارید. به جهت بدست آمدن بهترین سطح توان و احتراق ایمن، ECU باید نسبت مخلوط را تغییر دیتا و سوخت بیشتری را وارد کند، همین ترکیب را غنی می نامند. ترکیب ایده آل در جایی که تمام سوخت تزریق شده، دچار احتراق می شود و کل اکسیژن بوسیله آن مصرف می شود که به تیتر “استوکیومتری” یا اغلب به عنوان “لامبدا” شناخته می شود. به بیان بی آلایش خیس ایسیو به تیتر واحد در دست گرفتن موتور خودرو شناخته می شود و به نوعی به تیتر مغز متفکر خودرو محسوب می شود. یک واحد در دست گرفتن الکترونیکی محل ورود را از یک یا این که چندین نصیب اتومبیل دریافت می نماید و از همین دیتاها در مواقع لازم استفاده می کند. ولتاژ نه فقط می بایست تصحیح شود ، بلکه بعضا خروجی ها می بایست بیش از 30 آمپر را رئیس کنند، که طبیعتاً گرمای زیادی تولید می کند. در رخ ساخت اشتباه در ریزپردازنده اصلی، لازم است از پردازنده در دست گرفتن کننده ای اصلی سوپاپ در اختیار گرفتن گاز و درایو سیمی به کارگیری کرد. همین 206ها شامل 206 هاچ بک، تیپ 2 و 3 با دریچه گاز برقی و 206 صندوق دار تیپ 5 و 6 (V6, V19, ایسیو یورو 4 V20) می شود. همین قطعه، یک کامپیوتر کوچک است که اساسی بهرهگیری از سنسورهای گوناگون تعبیهشده در اتومبیل مثل سنسور دور موتور، سنسورهای دما، سنسورهای اکسیژن و سنسور روزنه گاز، دیتاها دریافتی از بخشهای گوناگون را اخذ و پس از تحلیل، تنظیمات بهینه را به اجزای متفاوت نظیر انژکتورها و شمعهای جرقهزن ارسال میکند. همین فعالیت شامل در دست گرفتن پهنای پالس انژکتور سوخت، تعیین زمان دقیق سیستم جرقه زنی، باز کردن یک دریچه الکترونیکی یا فعال کردن رشته خنک کننده رادیاتور باشد. علاوه بر این، به جهت کارکردن بسیاری از سنسورها و محرک ها، ولتاژ درست می بایست توسط ECU برای قطعات جانبی ماشین تامین شود که می تواند شامل تنها 5 ولت برای سنسورها یا بیش از 200 ولت به جهت مدارهای تزریقی سوخت باشد. نکته: همین نوع ECUها بنزین سوز بوده و اهمیت یک کانکتور 55 اساس می باشند آن ها به ادله سابق بودن و معایبی که داشتند، جای خود را در اتومبیل پراید ابتدا به ECUهای S2000 JCAE و آن‌گاه به ECUهای SIEMENS سری نو (SIM2K-34VR) دادند.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum birthday gift