نقش شاتون و پیستون خودرو و نشانه های خرابی

و الگوی رایج اینگونه پیستونهای ؛ وجود شکستگی در نصیب فوقانی پیستون می باشد . همین همان سطحی هست در حین حرکت انبساط بیشترین تماس را اصلی جدار سیلندر پیدا می کند. در حالت های شدید خیس این دستور می تواند منجر خوردگی کناره سیلندر شده و و بخش مربوطه رد سر سیلندر را نیز دچار خوردگی نماید . این مشکل می تواند به استدلال نشت مایع خنک کننده ازواشر سر سیلندر باشد که باعث وارد شدن آن به درون محفظه احتراق شده و همین فرمان سبب ساز شکنندگی آلومینیم و در نهایت سوراخ برداشتن آن می شود پیستون فورج tu5 . گرمای بیشتری دفع می شود و پیستون خنک تر کار می کند.اما افزایش ضخامت کف پیستون منجر ارتقا وزن آن می شود.همچنین در صورتی که کف پیستون خیلی سرد فعالیت کند،لایه های مخلوط هوا-سوخت همسایه آن نمی سوزد.مخلوط هوا-سوخت نسوخته از شیوه اگزوز در محفظه پخش می شود.در عاقبت بازده موتور کاهش و دود آن ارتقا می یابد. بایستی توجه زیاد به فعالیت آورد که درصورتیکه سر سیلندر تراش می رود چون گوشه ای ولو ناچیز از ضخامت آن اندک می وشد سبب اندک شدن گوشه و کنار احتراق و بالا رفتن نسبت چگالی موتور شده و می تواند مشکلات عدیده ای را در پی داشته باشد که یکی از از آن ها گرم شدن بیش از ترازو موتور میباشد هر چندین در همین وضعیت عجله موتور هم بالا می رود البته به مشکلات بعدی اش و خساراتی که ببار می آورد نمی ارزد . هنگامیکه که اشکالی در کار موتور پیش می آید به احتمال بسیار ، پیستونها هم از همین جراحت وارده در امان نمی نظیر و پیستون نیز صدماتی می بیند . علت متداول بروز همین مشکل ، شکسته شدن بیرینگهای سوزنی needle bearings در نصیب سر بزرگ یا کوچک شاتون است ( اما در موتورهای کوچکی که از این دسته بیرینگها به کار گیری می شود چون اکثر زمان ها موتورهای بجای بیرینگ سوزنی از بوش بیرینگ استعمال می نمایند یا این که یاتاقانهای معمولی plain bearing ) یا اینکه رینگ پیستونها شکسته شده و یا این که خار نگهدارنده گژن پین رها می شود و همین خلل را به‌وجود می آورد. به این عامل هست که معاینه ظریف پیستونها می تواند به مکانیک ها یاری نماید که منشاء بروز اشکال در موتور و یا این که تهیه و تنظیم نبودن موتور را بتوانند تشخیص دهند . به گزارش خودروتک، همین قطعه بخشی از سیستم احتراق داخلی اتومبیل است که اهمیت فشار گاز ناشی از احتراق در محفظه احتراق بالای سیلندر کار می کند. آیا پیستون در اقتدار یا شتاب ماشین تاثیری داراست ؟ پیستون های بیضی رخ که به جهت خودداری از چسپیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته می شود حساس بعد ها خاصی طرح می گردد.به طوری که در دیده می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار داراست به اندازه۰۰۶/۰ اینچ یا این که ۱۵/۰ میلیمتر از قطر دیگر کوچکتر میباشد و قطر پیستون در بر روی محور ۴۵ سکو ای نسبت به محور ۰۰۳٫۰ اینچ یا ۰۷۵/۰ میلیمتر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است. در صورتی که دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات فراوان بخش اعظم در آیتم صدای پیستون موتور سیکلت لطفا به مشاهده از وب وب سایت ما.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer GorabetRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesmobil ödeme bozdur 7/24MariobetNakitbahisBetebetElexbetBetpasTrbetHovardahttps://gelsincicek.com/BetvoleMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurmachicken slaughterhouseVodafone Mobil Ödeme NovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma