بوش های به کارگیری شده در همین بوش و پیستون تمامی گرید A بود و در سایز های ۸۳٫۰۱-۸۲٫۹۹ می باشند. و یک چرخه دیگر را طی می کند. وa : وجود تراز شيبدار برروي لبة خارجي رينگ روغني ، در اين رخ بايد سطح شيبدار به سمت بالا باشد تا در هنگام بالا رفتن پیستون ، اين رينگ برروي لايه روغن لغزيده و در زمان پايين داخل شدن پيستون ، اين رينگ ، روغن را از روي جداره سيلندرجارو کرده و به سمت کارتل سوق دهی می نماید . دارای دقت به شكل (5) ، ملاحظه مي شود كه در هنگام بالا رفتن پيستون مقداري گاز متراكم شده بين رينگ و پيستون قرار گرفته و سبب ساز باز شدن رينگ مي گردد در اين شکل رينگ اهمیت نيروي بيشتري به جداره سيلندر چسبيده و از خروج سوخت و هواي فشرده جلوگيري مي كند. در موتورهای v6 بجای قرار دادن ۶ سیلندر به شکل مستقیم، می توان آن ها را به شکل دو سطر شبیه صحبت v ساخت. به عنوان مثال پورشه ۹۱۱ موتور ۶ سیلندر تخت دارااست و فراری حتی از موتور ۱۲ سیلندر تخت نیز به کار گیری کرده است. هم چنین آرایش و پیرایش سیلندرها به جهت کمتر شدن لرزش زیاد مهم است، مثلاً از یک موتور خطی نمیتوان انتظار متعددی به جهت کاهش لرزش داشت. موتور های ۶ سیلندر خطی اهمیت این که از اقتدار خوبی بر خوردارند، البته یک مقدار درازند و جا دادن آنها در پایین کاپوت یک مقدار ایراد است. این مدل از موتورها گشتاور را از روش فشار اعمالی به انتهای پیستون ها و رفت و برگشت آن در داخل سیلندر ساخت می کنند. همزمان کلیدی حرکت خطی و رو به بالا و تحت پیستون، این حرکت عمودی به بالای میله اتصال نیز وارد می شود. بر روی پیستون همینطور سوراخی جهت نصب گژن پین و اتصال به شاتون در پیستون دیزل حیث گرفته میشود. اما هنگامی که سیلندرها روبه بر روی هم یا v رخ اند، لرزش یکدیگر را خنثی میکنند. نشانه ها حک شده روی پیستون ماشین چه معنایی دارند؟ یکی از از ویژگیهای همین جور موتور این هست که می توان آن را نزدیک کف اتومبیل قرار داد و به همین وسیله، مرکز ثقل اتومبیل را به زمین نزدیک کرد. براین اساس بعضا از سازندگان به جای آن ها از موتور ۵ سیلندر خطی به کارگیری میکنند. این جور موتورها به نرمی ۶ سیلندر های خطی نیستند، اما به نوبهٔ خود شخصیت و صدای دلنشینی دارد.