“احساس می کنم نصف موفق شدم”: معلمان بر ممنوعیت دستورالعمل های ترکیبی اصرار دارند، اما مناطق می خواهند آن را حفظ کنند

[ad_1]

گوستاوو بالدراس، رئیس ناحیه مدرسه ادموندز در واشنگتن گفت: “من فکر می کنم که ما در اوایل نوجوانی خود در مورد نحوه استفاده از فناوری در آینده هستیم و واقعاً مدارسی بدون دیوار خواهیم داشت.” “کودکانی که برای مثال ممکن است نیاز به آموزش در خانه برای دوره های بسیار خاص داشته باشند، یا مریض هستند، یا مشکل زمانی دارند – ما می توانیم به سرعت برگردیم و کودکان همچنان به برنامه درسی مناسب با یک معلم زنده دسترسی خواهند داشت. “

منطقه او، مانند بسیاری دیگر، قصد داشت برای سال تحصیلی جاری کاملاً باز باشد، اما با توسعه کووید، این برنامه ها در حال تکامل هستند. یکی از ناامیدی‌هایی که با آموزش ترکیبی به همراه می‌آید این است که به دلیل ترس از سلامتی که مناطق را مجبور کرده است در یک چرخه بی‌پایان از این قالب منحرف شوند و گاهی اوقات همه چیز را در کلاس‌های شخصی پراکنده می‌کنند، طولانی نشده است.

او در اواخر اکتبر در جریان میزگردی که توسط انجمن نویسندگان آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: «هفته گذشته مجبور شدم مدرسه را تعطیل کنم. پس از اختصاص یک روز به برنامه ریزی معلمان، “اکنون دو هفته دیگر از تمام کلاس ها دور شده ایم.”

پایان دادن به این ترن هوایی، اما حفظ یادگیری ترکیبی در جعبه ابزار می تواند وضعیت را برای معلمان آسان تر کند، به خصوص اگر بحران سلامت در نهایت فروکش کند. با این حال، وی خاطرنشان کرد که هرگونه تغییر در نحوه عملکرد منطقه مستلزم مذاکره با 13 اتحادیه مختلف در منطقه 22000 دانش آموزی وی است.

بالدراس گفت: «سیستم های آموزشی معمولاً چابک نیستند.

برجی که کتابش Digital for Good: تربیت کودکان برای شکوفایی در دنیای آنلاین بر ایجاد یک فرهنگ دیجیتال سالم تأکید می کند و معتقد است که نسخه آموزش ترکیبی مورد استفاده در طول همه گیری به سختی نسخه واقعی یا ایده آل این فرم است.

او گفت: “این بزرگترین سردرگمی هنگام صحبت با مناطق، ایالت ها و اتحادیه ها است.”

اگر در جنگل گم شدی آن را به پتو و برزنت تشبیه کرد. او گفت: «این پناهگاه اضطراری در جنگل خانه نیست. مناطق در همه گیری همه گیر بر ارائه دستگاه ها و دسترسی به اینترنت و نرم افزار کودکان برای ایجاد همه چیز با هم متمرکز بودند. در تنش لحظه کمترین توجه را به تربیت معلم داشتند. آموزش معلمان سازمان او در مورد استفاده از فناوری برای درگیر کردن دانش آموزان به روشی معنادار است، نه سخت افزار و نرم افزار.

اکنون که مدارس کار سختی را روی این بخش‌های آموزش ترکیبی و از راه دور انجام داده‌اند، او گفت: «آنچه فوق‌العاده احمقانه است این است که این پایه‌ی تکنولوژیکی ایجاد شده در طول همه‌گیری همه‌گیر را در دست بگیریم و در عوض خانه‌ای روی آن بسازیم، فقط آن را بپوشانیم. کثیفی کنید و بگویید: “خوشحالم که تمام شد.”

وی گفت: متأسفانه واقعیت این است که بسیاری از مناطق هستند که دوباره پی را پر از خاک می کنند. اینجاست که من خیلی نگرانم.”

این یک آینده فناوری محور است برای بسیاری از معلمان دشوار است که با طولانی شدن این بیماری همه گیر را ببینند. برخی از معلمان به دلیل کنار گذاشتن واکسن یا ماسک شغل خود را از دست می دهند. بررسی تازه و پرشور تدریس منجر به سانسور و اخراج می شود. مشکلات طولانی مدت، از جمله مشکلات در پر کردن برخی از پست های آموزشی و سایر پست های کارکنان مدرسه، به نظر می رسد بدتر شود. اتحادیه‌ها در برخی جاها در نبردهای دستمزد پیروز می‌شوند، اما در برخی دیگر در اعتصاب هستند، و این همه‌گیری باعث بحث‌های جدیدی درباره شرایط کار، از جمله تدریس همزمان شده است.

کریستن آووکاتو، معلم دبیرستان لوئیزیانا، گفت: “یادگیری ترکیبی/مجازی باعث ایجاد کار اضافی و استرس مضحک برای معلمان می شود.” توییت ها در پایان آگوست 2020. “امروز آنقدر مشغول بودم که فقط یک قهوه سرد و یک ستاره صورتی برای تغذیه نوشیدم.”

نظرسنجی از معلمان در اوایل سال جاری توسط رند نشان داد که معلمان آموزش ترکیبی را به عنوان بزرگترین منبع استرس ناشی از کار خود رتبه بندی می کنند و به دنبال آن یادگیری از راه دور و تغییرات در رژیم های یادگیری قرار دارند.

رندی وینگارتن، رئیس فدراسیون قدرتمند معلمان ملی آمریکا در توییتی نوشت: «آنچه کار نمی کند یادگیری ترکیبی است. محکومیت عمل. ترکیبی هم برای والدین و مربیان و هم برای کودکان مخرب است و پخش زنده همزمان در مدرسه یک عمل آموزشی ناپایدار است.

در اورنج کانتی، فلوریدا، که شامل اورلاندو می شود، اتحادیه معلمان قانون روشنی را پیشنهاد کرد: “یادگیری ترکیبی مجاز نیست”. «آموزش زنده و دوربین در کلاس مجاز نیست.» یک ضدپیشنهاد منطقه به این خط رسید. مذاکرات بین اتحادیه ها و مناطق مدرسه و همچنین هرگونه توقف رسمی در مورد آموزش ترکیبی، در مورد دستمزدها راکد است.

اگرچه حداقل تعداد کمی از اتحادیه های محلی موفق به حذف کلاس های موازی از طریق توافق نامه های کوتاه مدت با مناطق مدرسه خود شده اند، اما ممکن است در دراز مدت نامربوط باشند.

کایل آرنون، معاون مرکز چانه زنی جمعی AFT گفت: «این یک سابقه نیست. “اینها راه حل های موقتی برای مشکلات موقتی هستند.”

براد ماریانو، استاد دانشگاه نوادا، لاس وگاس، این توافقات موقت بین اتحادیه معلمان و مناطق مدرسه را درست قبل از شیوع بیماری همه گیر دنبال کرد.

او گفت: “در واقع، من انتظار داشتم که تعداد مدارس بیشتری نسبت به آنچه که واقعاً انجام می دادند، یادداشت تفاهم در مورد تغییرات همه گیر در شرایط کاری را به طور رسمی مذاکره کنند.”

برخی از مناطق مدرسه سعی کرده اند مشکلاتی را که معلمان در آموزش ترکیبی با آن مواجه خواهند شد پیش بینی کنند و از ناامیدی جلوگیری کنند. در مینه‌سوتا، Mancato ساعات مدرسه را کاهش داد تا معلمان زمان بیشتری برای بازنویسی برنامه‌های درسی داشته باشند، و ناحیه مدرسه فعالیت‌های «ویژه» از جمله هنر و موسیقی را قطع کرد. در شهرستان فردریک، مریلند، مدارس همچنین زمان برنامه ریزی معلمان را تا حدود یک سوم افزایش دادند که به کلاس های ترکیبی رفتند.

دانا شفر، سخنگوی ناحیه مدرسه، گفت که مدارس در شهرستان اوستئولا، فلوریدا مرکزی، به معلمانی که دو گروه از کودکان را به طور همزمان می‌بردند، دستمزد اضافی پیشنهاد داده‌اند و در طی چند ماه نزدیک به 4 میلیون دلار برای 950 معلم هزینه کردند. به آنها حقوق می دادند، انگار هر کدام یک کلاس اضافی به روزهای خود اضافه می کردند. تا بهار، منطقه از کلاس‌های ترکیبی انصراف داده بود – هم به این دلیل که بیشتر دانش‌آموزان شخصاً به مدرسه بازمی‌گشتند، و هم به این دلیل که برای معلمان مالیات زیادی داشت.

شفر گفت: «به طور کلی، وظیفه آموزش حضوری و دیجیتال به دانش‌آموزان به طور همزمان برای معلمان بسیار عالی بود، زیرا آنها نمی‌خواستند هیچ گروهی در زمینه پشتیبانی و آموزش محروم شود.» .

اتحادیه معلمان شهرستان فردریک، مریلند، همچنین خواهان ممنوعیت آموزش ترکیبی بود و آن را در آغاز مذاکرات قرارداد در اوایل سال جاری پیشنهاد کرد. درس های ترکیبی موضوع رای عدم اعتماد به مدیر مدرسه و هیئت مدیره مدرسه بود و منجر به حداقل یک شکایت در این منطقه شد. مدیران مدرسه فقط با تحقیق موافقت کردند. کمیته ای متشکل از معلمان و کارکنان مدرسه گزارشی را تهیه کرده اند که هنوز به طور علنی مورد بحث قرار نگرفته است، اما رئیس اتحادیه معلمان گفت که اجماع بر این بود که سعی شود از آموزش ترکیبی اجتناب شود.

“چون شما این کار را می کنید [simultaneous teaching] – بچه ها در خانه و بچه ها حضوری – هر کاری که با کلاس خود انجام می دهید، باید بتوانید بدون مواد خاص با دانش آموزان خود در خانه انجام دهید. این امر به ویژه برای درس های هنر و کلاس های علوم و دانش آموزان جوان تر که معلمان تقریباً برای همه چیز از ابزارهای عملی استفاده می کنند دشوار بود.

معلمان او بدون تجهیزات ویژه، فقط دوربین‌های لپ‌تاپ و میکروفون داخلی، نمی‌توانستند هر دو گروه از دانش‌آموزان، به‌ویژه دانش‌آموزان را در خانه نظارت کنند.

دارکس گفت: “شما در حال دور شدن از لپ تاپ خود هستید، اما آنها صدای شما را نمی شنوند.” این بدان معنی است که شما نمی توانید شخصاً آنطور که می خواهید به کودکان کمک کنید. [Teachers] آنها هر روز را با این احساس به پایان می رساندند که دانش آموزانی شکست خورده اند. هیچ کس نمی خواهد روز خود را هر روز به پایان برساند، با این احساس که “من دو برابر بیشتر کار می کنم. من باید همه چیز را تکرار کنم. و من نیمی از موفقیت را احساس می کنم.

“این فقط روحیه را تضعیف می کند.”

اگر یادگیری ترکیبی زنده بماند دفع معلم، که در مدارس K-12 در حال تکامل است، ممکن است به نظر چیزی باشد که در کالج ها و دانشگاه ها رایج تر می شود – چیزی که معلمان آن را آموزش “HyFlex” نامیده اند.

کارکنان کالج اجتماعی SUNY Genesee در راهنمای پیش از همه‌گیری برای HyFlex یا دوره‌های هیبریدی انعطاف‌پذیر می‌نویسند: «سبک زندگی دانش‌آموزان نیازمند فرصت‌های یادگیری انعطاف‌پذیر، سازگار، و از نظر فناوری پیشرفته است که متناسب با برنامه‌های شلوغ آنها باشد. دانش‌آموزان دیگر محدود به موقعیت جغرافیایی نیستند و می‌توانند از هر کجا، هر زمان و با هر وسیله‌ای در تجربیات آموزشی با کیفیت بالا شرکت کنند.»

برایان بیتی، دانشیار فناوری یادگیری در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو، حدود 15 سال پیش تدریس در HyFlex را تا حدی به عنوان راهی برای جذب دانشجویان به برنامه‌های تخصصی یا تحصیلات تکمیلی کوچک ایجاد کرد. هدف این بود که دسترسی آسان دانشجویان، از جمله بزرگسالان شاغل، به دوره‌های آموزشی بر اساس ترجیحات و در دسترس بودن دانش‌آموز فراهم شود. با یک محیط ایده آل، دانش آموزان بین آموزش شخصی انتخاب می کنند. درس‌های آنلاین زنده و تعاملی که توسط معلمانی که شخصاً با دانش‌آموزان نیز کار می‌کنند، تدریس می‌شوند. یا دستورالعمل‌های آنلاینی که زنده نیستند اما می‌توان آن‌ها را در هر زمان مشاهده کرد – آنچه به عنوان کلاس‌های ناهمزمان شناخته می‌شود.

نسخه ایده آل امکان تغییر یکپارچه بین حالت های مختلف تدریس را فراهم می کند و دانش آموزان از هر قالبی که در طول یک روز یا هفته کار می کند استفاده می کنند.

او گفت: “هدف اصلی این کار طراحی زمانی است که دانش آموزان نمی توانند حضوری در آنجا حضور داشته باشند.”



[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurma mobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesmobil ödeme bozdur 7/24Mobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme