استفاده از مانی ربات در سئو

SEO برگرفته از عبارت Search Engine Optimization میباشد که کلمات معادلی چون بهینه سازی سایت SEO یا این که بهینه سازی موتور جستجو دارااست که کلیه آنان به یک معنا می باشند و می قدرت آن را بصورت ذیل تعریف نمود:

بهترین نرم افزار لینکسازی در سئو 

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو اهمیت روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي یاری نمودن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي اساسی هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند. بهینه سازی سایت SEO را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عامل ها دارای ربط ورقه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو فرآيند ساده‌اي نيست

 

که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند علم زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي کاوش اصلی تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خویش غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو پیدایش نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است. سئو تارنما یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی می باشد که بوسیله سئوکار انجام می شود. الگوريتم رتبه‌بندي وب سایت گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است.

 

از اين رو مهندسين بهینه سازی سایت مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي پیروز بهینه سازی سایت SEO بدانند. بهینه سازی سایت چیست اوايل شروع SEO در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو عمل خود را شروع کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آنان Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن روزگار مردمان موتورهاي کاوش را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که مثل برگه زرد، بهینه سازی سایت اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

برای لینکسازی از مانی ربات استفاده کنیم ؟

مانی ربات ،کلیدی رویش مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظواهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري به کار گیری مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها اهمیت معيار دانسیته کلمه و واژه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک واژه کليدي يا يک عبارت در يک کاغذ به کارگیری شده تقسيم بر تعداد تمام عبارات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي درک محتويات وب سايت‌ها به کارگیری مي‌کردند. به دنبال اين پرورش سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را آغاز کرد. اهمیت گسترش رتبه‌بندي صفحه ها به وسیله موتور‌هاي جستجو، مهندسين بهینه سازی سایت به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در سکو بندي اين موتورها چه حساس استعمال از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند. يک نوشته که به وسیله نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب سخن کرد

 

که براي قرار گرفتن در بالاي برگه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي بهینه سازی سایت برای گوگل به کارگیری مي‌کردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد که به چه صورت توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به یار لغات کليدي ويژه که غالبا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي کاوش اين لغات کليدي را شمارش کرده و سکو بندي سايت را افزايش مي‌دهند

 

. به عبارتی طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي لغت ها کليدي مختص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن روزگار قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي دشوار می باشد که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي کاوش را دستکاري کنند، ولی اين بازي موش و گربه بين مهندسين بهینه سازی سایت و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد. هدف ها بهینه سازی سایت چیست ؟ هدف بهینه سازی سایت برای google امداد به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمه ها کليدي وارد شده به وسیله اعضا است.

 

نمايش دادن بيشترين صفحه ها مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي نیز براي عضو و نیز براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج دارای ربط کاوش شده را پيدا مي‌کند و موتور کاوش قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات دارای ارتباط را نشان مي‌دهد. بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي فعالیت خویش را آغاز کرد، اين فرآيند نيازمند علم و روزگار براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد

 

. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است. بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، بهینه سازی سایت SEO هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. درصورتیکه چه ممکن میباشد نتايج بهينه‌سازي جستجو به شتاب ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو سبب ساز افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است.

 

براي وب سايت‌ها خيلي اساسی هست که در برگه نخستین نتايج جستجو google به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اولیه که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند. اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها مهم محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به جايگاه يک نتايج کاوش رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي “بيمه خودکار” 1.5 ميليون جستجوي وب سایت گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني هست که 3 درجه اولیه 58.4 درصد بازديدکنندگان و خویش سکو اول 36.4 % بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد.

 

اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند هست که در بالاي نتايج کاوش قرار گيرند به خصوص آنهايي که اساسی افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود. يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد کاوش کنندگان خيلي دوست دارا هستند روي پيوندهاي طبيعي نتايج کاوش کليک کنند؛ اين مطالعه معین مي‌کند 72.3 % کاربران وب سایت گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج کاوش کليک مي‌کنند و فقط 27.3 درصد اعضا روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي میباشد که شرکت‌ها تاثير بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو را می داند و حاضر هستند براي آن زمانه و هزينه صرف کنند. بطور کلی اهداف بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو را می ت

ایندکسر