گپ زدن و کنفرانس در احساس چت

مشاغل می توانند میز چت روم های خود را داشته باشند یا از سایت گپ شخص ثالث برای کنفرانس های مشتری استفاده کنند. اتاق های گفتگو به کاربران از هرجای دیگر اجازه می دهد که به آن بپیوندند و آنها را به یک راه حل ایده آل برای کنفرانس های چند نفره تبدیل می کند. تعامل در زمان واقعی نیازی به نشستن کاربران در کنار یک بلندگو در یک سیستم کنفرانس ندارد ، و این باعث راحتی بیشتر آن می شود. علاوه بر این ، چت متنی را می توان برای مراجعه در آینده بارگیری و ذخیره کرد. این کار برای مشاغل و مشتریانشان هم راحت و هم ساده است.

چت روم های زنده در وب سایت های تجاری احساس چت به عنوان روشی برای پاسخ فوری به س customerالات مشتری در حال رایج شدن است. مشتریان معمولاً ترجیح می دهند از چت استفاده کنند تا از کار با منوهای آزار دهنده تلفن یا تأخیر طولانی در برقراری ارتباط با ایمیل جلوگیری کنند. این تجارت نمایندگان پشتیبانی مشتری را در ویژگی گپ مستقیم منصوب می کند تا مشتریان بتوانند در یک ساعات کاری خاص س questionsال کنند و با یک شخص واقعی گپ بزنند. تأمین رضایت فوری باعث بهبود روابط مشتری می شود و به مشاغل کمک می کند تا نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کنند.

جمع آوری کارکنان آموزشی معمولاً فرآیند دشواری برای تجارت است. برای شرکت هایی که متخصصان یا متخصصان را جذب می کنند ، آموزش نیز می تواند بسیار گران باشد. اتاق های گفتگو برای آموزش کارمندان هزینه کمتری و برنامه ریزی آسان تری دارند. مربیان همچنین می توانند از طریق گپ در نقاط مختلف در طول هفته در دسترس باشند تا کارمندان در زمان مناسب تری به آموزش دسترسی داشته باشند.

بسیاری از شرکت ها از اتاق گفتگو برای پشتیبانی کارمندان در طول روز استفاده می کنند. به جای تماس یا مراجعه به دفتر شخص ، کارمندان می توانند وارد یک اتاق گفتگو شوند و درباره مشکلات رایانه ، قوانین ، زمان تعطیلات یا پیام های شرکت س questionsال کنند. شرکت ها می توانند اتاق های گفتگو را برای بخشهای خاص مانند IT یا HR اختصاص دهند. برای کارمندانی که به طور مکرر سفر می کنند ، می توان از اتاق گفتگو برای راهنمایی در مورد مشتریان ، یافتن مکان و نحوه برخورد با مسائل فنی در زمان غیبت استفاده کرد.

وقتی کارمندان برای جلسات یا پشتیبانی مجبور به ترک میز کار خود نباشند ، نباید برنامه ها را ببندند یا وقت خود را برای پیاده روی یا مسافرت بگذرانند. در نتیجه ، آنها بهره وری بالاتری دارند و به محض پرسش می توانند از پرونده ها خارج شوند. پس از پایان چت ، کارمند در حال حاضر پشت میز خود است و آماده ادامه کار در کارهای منظم خود است.

یکی از راه هایی که فیس بوک به شما امکان می دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کنید ، استفاده از چت در زمان واقعی است. هنگامی که با یک دوست چت می کنید ، مکالمه در پنجره چت در گوشه پایین سمت راست صفحه ظاهر می شود. فیس بوک راهی برای ذخیره متن چت در رایانه شما ارائه نمی دهد ، اما اگر می خواهید برای بعداً آن را ذخیره کنید ، می توانید مکالمه را در یک سند متنی کپی و پیست کنید.

انجمن گفتگوی آنلاین درباره یک موضوع خاص از طریق صفحه کلید (به چت مراجعه کنید). هرکسی که وارد سیستم شده است می تواند آنچه دیگران می نویسد را ببیند ، اگرچه ممکن است دو نفر تصمیم بگیرند که جدا شوند و یک گپ خصوصی داشته باشند.

جلسات فردی چت

اتاق های گفتگو که در آن بحث های عمومی انجام می شود ، همیشه دائماً باز هستند. با این حال ، جلسات چت بین دو کشور اغلب در صورت نیاز به خدمات مشتری آغاز می شود. اگر یک وب سایت میزبان یک خط پشتیبانی چت باشد ، به کاربر امکان می دهد جلسه ای را شروع کرده و در انتهای دیگر با نماینده تعامل کند. با این حال ، این فرد اغلب به چندین نفر کمک می کند و پاسخ ها معمولاً فوری نیستند.

رله اینترنت (IRC)

اتاق گفتگو از اواخر دهه 80 در اینترنت و حتی زودتر از طریق صفحه اعلانات شماره گیری (BBS) آغاز شد. امروزه ، صدها کانال در سیستم اصلی اینترنت رله (IRC) همچنان ادامه دارد ، در حالی که هزاران کانال غیر فعال هستند (به IRC مراجعه کنید). به انجمن اینترنتی ، پیام رسانی فوری ، پیام کوتاه و گفتگوی صوتی مراجعه کنید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*