پشتکار رور را شامل اولین هلیکوپتر به پرواز در مریخ

هنگامی که ناسا پشتکار رور آسانسور را از کیپ کاناورال در آن سال-مدت سفر به مریخ, از آن خواهد شد بسته بندی یک مسافر قاچاق از انواع.

جمع ایمن در هنر و صنعت را کوچک خواهد بود نبوغ اولین هلیکوپتر برای پرواز بر روی سیاره سرخ.

ایجاد شده در همکاری با Simi Valley-بر اساس AeroVironment Inc., بالا-تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین است که زاییده افکار از باب Balaram یک عضو اصلی از تحرک و رباتیک سیستم های بخش ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت و مهندس ارشد در این پروژه است.

اگر همه می رود و پشتکار را ترک برای آن 300 میلیون مایل سفر به مریخ در این ماه.

این پروژه نمی شود ارزان است. در آوریل مصاحبه علمی آمریکا لری لعاب مدیر ناسا سیاره ای بخش علوم گفت: روند ساخت و راه اندازی پشتکار یک برآورد قیمت $2.4 میلیارد دلار است.

به دنبال نشانه هایی از زندگی

این مریخ نورد ماموریت اصلی خواهد بود برای کشف Jezero دهانه 28 مایل گسترده ای از منطقه که در آن یک رودخانه هنگامی که جریان را به یک بدن از آب به اندازه دریاچه تاهو واریز رسوبات بسته بندی شده با مواد معدنی و خاک رس.

دانشمندان بر این باورند باستان دلتای رود می تواند جمع آوری و حفظ مولکولهای آلی و بالقوه دیگر نشانه ای از زندگی است.

مریخ orbiters شده اند جمع آوری تصاویر و اطلاعات از Jezero دهانه از حدود 200 مایل است. اما پیدا کردن نشانه هایی از زندگی باستانی بر سطح نیاز به بازرسی نزدیک تر است.

تظاهرات حالت

نبوغ خواهد بود تظاهرات تکنولوژی. بسیاری از هلیکوپتر قطعات تجاری, off-the-shelf بخش از دنیای گوشی های هوشمند از جمله دو دوربین, یک دستگاه است که اقدامات جنبش یک ارتفاع سنج سنج ارتفاع یک سنج برای اندازه گیری زاویه شیب و کامپیوتر پردازنده.

تمام کسانی که سیستم های تست خواهد شد هنگامی که هواپیماهای بدون سرنشین مستقر است.

ماموریت اولیه از پشتکار خواهد بود برای کشف Jezero دهانه 28 مایل گسترده ای از منطقه که در آن یک رودخانه هنگامی که جریان را به یک بدن از آب به اندازه دریاچه تاهو. دانشمندان معتقدند که این منطقه ممکن است حاوی مولکولهای آلی و بالقوه دیگر نشانه ای از زندگی است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از JPL)

نیازی به گفتن نیست, این هیچ عادی هلیکوپتر.

وزن در فقط 4 پوند آن را مجهز به ضد چرخش کربن-فیبر روتور که چرخش در اطراف 2,400 rpms — حدود هشت بار به عنوان سریع به عنوان یک استاندارد هلیکوپتر. فوق العاده سرعت مورد نیاز خواهد بود برای نگه داشتن این هنر و صنعت هوا در مریخ پراکنده فضای که در آن هوا که 100 برابر نازک تر از روی زمین است.

بن Pipenberg AV سرب مهندس در پروژه می گوید که نمی تواند یک مشکل.

“ما یک مقدار زیادی از تجربه در حال توسعه بالا-ارتفاع هواپیما” Pipenberg گفت. “ما پرواز هواپیما به 96,000 پا و شرایط مریخ مشابه خواهد بود.”

AV مهندسین درگیر در توسعه یکپارچه رباتیک سنسور, نرم افزار تجزیه و تحلیل و راه حل های اتصال برای هوابرد

فیزیک نیز در نبوغ سمت به عنوان جاذبه در مریخ است که حدود یک سوم از آن در زمین است.

AV فناوری

AV طراحی و تولید انواع هواپیماهای بدون سرنشین سیستم استفاده می شود که توسط ارتش آمریکا و برای مقاصد تجاری مانند محصول نظارت و ارزیابی خسارت از آتش سوزی و نشت نفت.

شرکت مهندسین درگیر در توسعه یکپارچه رباتیک سنسور, نرم افزار تجزیه و تحلیل و راه حل های اتصال. اما نبوغ خود را طول می کشد تکنولوژی به ارتفاعات جدید — به معنای واقعی کلمه.

AV طراحی شده و توسعه یافته نبوغ را در بدنه و عمده پايگاههاي فرعي. که شامل روتور ، پره روتور و توپی و کنترل مکانیزم سخت افزار و همچنین به عنوان نیروی محرکه و موتور و دنده فرود الکترونیک قدرت و حرارتی محوطه JPL را نجوم سنسور و سیستم های نرم افزاری.

حرارتی جزء حیاتی است چرا که در شب درجه حرارت در مریخ می تواند رسیدن به 130 درجه زیر صفر است.

“وجود دارد یک آرایه خورشیدی که شارژ هلیکوپتر در طول روز و ما با استفاده از یک باتری برای نگه داشتن آن گرم” Pipenberg گفت. “این می تواند پرواز صدها متر در هر زمان داده شده … اما ما می شود کاوش در منطقه ای که تقریبا به اندازه یک پارکینگ.”

در یک مصاحبه در یوتیوب Balaram گفت: ابتکار و خلاقیت مورد آزمایش قرار گرفت در یک محفظه خلاء که در آن اتاق بود تا حدی تخلیه و backfilled با دی اکسید کربن به تقلید جو در مریخ.

JPL نیز ساخته شده است دستگاه به تکرار اثرات سیاره جاذبه کمتر است.

پنج پرواز برنامه ریزی شده

نبوغ خود را تست خواهد شد به مدت 30 روز که در طی آن پنج پروازهای برنامه ریزی شده به جای.

“اولین پرواز خواهد بود یک لحظه فوق العاده ای برای ما” Balaram گفت. “این خواهد بود که ما برادران رایت لحظه اگر شما خواهد شد. ما امیدواریم که به یادگیری زیادی از آن.”

و بزرگترین چالش ؟

“شما در حال تلاش برای ساخت این بسیار سبک تقریبا تنزیب نوع سیستم به دلیل شما می خواهید آن را به حجمی بسیار کم پس از آن می تواند پرواز در هوا نازک” Balaram گفت. “اما در همان زمان آن را به محکم و قوی مانند یک سفینه فضایی برای زنده ماندن چیزهایی مانند راه اندازی لرزش زیاد و ورود و فرود بارهای هنگامی که شما در حال ورود به سطح مریخ است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*