افراد مسن باید با شرکت در فعالیت های بدنی بیشتری مطالعه توضیح می دهد

سائو پائول: تحقیقات اخیر بر اهمیت فعالیت بدنی در میان افراد مسن به عنوان شانس زیادی وجود دارد که از آنها تبدیل شدن به معرض ابتلا به بیماری های مزمن عضلات ضعیف و سستی.

محققان از دانشگاه سائو پائولو در برزیل اخیرا گزارش در مورد خطرات ناشی از فعالیت بدنی برای افراد مسن در طول COVID-19. مقاله منتشر شده در مجله آمریکایی طب سالمندان جامعه است.

محققان اشاره کرد که در آن طول می کشد تنها پنج تا 10 روز از فعالیت بدنی برای ماهیچه های خود را برای شروع به کوچک شدن و به هدر رفتن دور. این می تواند سرعت پیشرفت کم ماهیچگی (از دست دادن ماهیچه ها) و می تواند منجر به بیماری های مزمن.

مطالعات همچنین نشان می دهد که افراد مسن که راه رفتن کمتر از 1500 در مراحل بعد می توانید از دست دادن 4 درصد از بافت های عضلانی در پاهای خود را فقط در دو هفته.

با وجود آن که بیش از حد به زودی به می دانم که چگونه COVID-19 همه گیر خواهد شد و تاثیر فعالیت بدنی محققان می گویند که پوشیدنی انتقالها (مانند Fitbit) ارائه اولیه تخمین می زند. اطلاعات از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان تخمین 12 درصد

گام-تعداد کاهش در ایالات متحده (در مقایسه با هفته مارس 22, بین 2019 و 2020) و حتی بیشتر کاهش در کشورهای دیگر است.

داشتن مقدار کافی از توده عضلانی شما را قادر می سازد به قوی بودن یا ضعیف ضعیف است یک عامل خطر شناخته شده برای مرگ در افراد مسن است. دو هفته از عدم فعالیت (75 درصد روزانه گام کاهش) نشان داده شده است به کاهش عضله
قدرت با 8 درصد و مطالعات نشان می دهد که دو هفته از تمرینات توانبخشی نیست کمک مردم بازسازی عضلانی خود را از قدرت است.

بیشتر چه, در علاوه بر این به تاثیر آن در توده عضلانی و عملکرد کاهش گام به بین 1000 تا 1500 مراحل پستها در طول روز نشان داده شده است به منظور بالا بردن قند خون و افزایش التهاب می شود.

محققان پیشنهاد شده است که استراتژی برای کاهش بالقوه ناسالم اثرات انزوا مهم هستند. تمرین مقاومتی کلاسیک و روش اثبات شده برای افزایش توده عضلانی و قدرت و تحرک حتی برای افرادی که در 90s.

برنامه های ورزشی شما می توانید در خانه انجام دهید به ویژه مهم در انزوا هستند و یک راه خوب برای حفظ و یا حتی بهبود سلامت عضله و تحرک است. ورزش همچنین کمک می کند تا جلوگیری از سقوط یک علت شایع ناتوانی و بستری شدن در بیمارستان برای افراد مسن است.

محققان پیشنهاد شده است که سلامت آموزش و پرورش برای افراد مسن باید شامل توصیه هایی را به شما معرفی فعالیت نور به روال روزانه با تمرکز بر نشستن کمتر و حرکت بیشتر است که به ویژه مهم برای افراد مبتلا به تحرک مسائل.

راه های خوبی برای کار در بیشتر جنبش عبارتند از:

  • قطع نشستن طولانی مدت زمان با در نظر گرفتن قدم زدن و یا ایستاده می شکند (مانند حرکت در اطراف در طول تبلیغات در حالی که تماشای تلویزیون).
  • انجام نور در کارهای خانه مانند نظافت و باغبانی و با بهره گیری از فعالیت های اوقات فراغت مانند رقص یا مسافت های کوتاه پیاده روی.
  • پیوستن به اعضای خانواده فرد (زمانی که امن) و یا از راه دور توسط FaceTime و یا زوم به فعال ماندن و به دست آوردن حمایت عاطفی است.

منبع: ANI

عضویت ما در The Siasat Daily - Google News

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de