جیم Beall, اسکات وینر از ریل از قطار گلوله کاربی

این هفته دولت سنسور. جیم Beall, D-سن خوزه و اسکات وینر D-سان فرانسیسکو در زمان وابسته به دان کیشوت علت دفاع از کاربی که با سرعت بالا راه آهن پروژه.

در یک op-ed برای CalMatters دولت سناتور اصرار داشت که کالیفرنیا نشان می دهد برخی از صبر و جلوگیری از تماس با کاربی یک کاربی.

“این پروژه در حال حرکت است به همراه” آنها توجه داشته باشید و “نه تنها ایجاد شغل بلکه اتصال عمده مناطق اقتصادی از دولت ما.”

مانند پل گلدن گیت, آنها, نوشتن “راه آهن با سرعت بالا را نگه دارید در یک مکان مشابه در کالیفرنیا اقتصاد و انرژی و زنده دلی.”

این خیالی خصوصيات با سرعت بالا راه آهن پروژه تنها حس می کند اگر یکی است به طور کامل نابینا به حقایق اساسی از راه آهن با سرعت بالا پروژه.

اول فقط حقایق.

در ابتدا تن به تن به عنوان یک پروژه ارتباط دولت است که می تواند ساخته شده است در به عنوان کم به عنوان $33 میلیارد دلار است. تا سال 2016 آن را $64 میلیارد است. در حال حاضر آن را 80 میلیارد دلار اما با تخمین می زند از آنجا که $98 میلیارد دلار است.

در طول سال این پروژه شده است و این موضوع قابل توجهی به تاخیر می اندازد و داغدار گزارش از حزبی دولت حسابرس.

در سال 2010 حسابرس اشاره کرد که با سرعت بالا راه آهن اقتدار “خطرات تاخیر و یا ناقص سیستم به دلیل ناکافی برنامه ریزی, نظارت ضعیف و سهل انگاری مدیریت قرارداد.”

دو سال بعد حسابرس اعتبار با سرعت بالا راه آهن مقامات برای داشتن خطاب “برخی از ما قبل از نگرانی” اما اشاره کرد که “بودجه آن وضعیت به طور فزاینده ای خطرناک و اقتدار را نظارت ضعیف همچنان ادامه دارد.”

سریع به جلو به 2018 و حسابرس گفت: از کالیفرنیا راه آهن با سرعت بالا قدرت: “آن ناقص تصمیم گیری و فقیر قرارداد مدیریت به کمک میلیاردها دلار در سرریز هزینه و تاخیر در سیستم ساخت و ساز.”

این پروژه باقی مانده است موضوع را به جریان عدم اطمینان در مورد بودجه و اگر در گذشته هر گونه نشانه این ایده است که این پروژه در حال حاضر تبدیل شدن به یک مثال درخشان از دولت صلاحیت و کارایی یک احمقانه یک.

به طور معجزه آسایی Beall و وینر در تعجبم که چرا از آن است که “به نحوی این پروژه زیرساخت… در ادامه به بحث انگیز باقی می ماند.”

که کور به واقعیت بدیهی است آنچه می گذرد برای رهبری در ساکرامنتو.

متاسفانه به جای توجه به خود شک و تردید گذشته از پروژه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom کاهش یافته است توپ در هر فرصت به “واقعی” در مورد پروژه.

در حال حاضر کالیفرنیا قرار است به سازمان دیده بان به عنوان دولت هرچه میلیاردها دلار به ارتباط گچساران و میبد در حالی که سیاستمداران از جان گذشته برای حفظ کاربی شرکت در unpersuasive و خارج از لمس روابط عمومی.

حتی در زمان اقتصادی با سرعت بالا راه آهن پروژه یک کاربی که نیاز به پایان دادن به سال ها پیش.

برای نگه داشتن قطار گلوله رفتن نیست خدمت به منافع کالیفرنیا.

وجود دارد استفاده بهتر از منابع محدود. این بار برای ساخت تصمیمات جدی نیست و به هدر رفتن پول در توضیح رویاهای لوله. هر انتخاب رسمی که نمی توانید یک کاربی زمانی که آنها را ببینید یک نباید اعتماد کرد ،

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de