‘Clueless’ 25 سالگی: سرگرم کننده, مد و رمز و راز از دست رفته شطرنجی لباس

بازیگر Alicia Silverstone تا به حال 60 تغییرات صحنه و لباس در سال 1995 کمدی “Clueless” اما آن زرد شطرنجی کت و شلوار از Dolce & Gabbana کمک کرد که او را شخصیت Cher یاد.

طراح صحنه و لباس مونا ممکن است که نگاه — و دیگران — با هم برای نویسنده و کارگردان Amy Heckerling. بنابراین با توجه به بیانیه مد آن ساخته شده كه او را نگه زبانه ها در ساز و برگ در طول سال پس از “Clueless” رسیدند ؟

به عنوان اگر!

“اگر شما به من بگویید که در آن است, من به شما یک میلیون دلار,” مه, می گوید, خنده, در طول یک تماس از یک ماشین در جایی در لس آنجلس به تازگی به بحث به مناسبت 25 سالگرد Blu-ray و DVD از فیلم. “هیچ کس نمی داند. این بزرگترین رمز و راز.”

  • مایکل Brunsting, مقابل, می شود توپ گذشته جیک Gibb در طول دور اول مسابقه در AVP هانتینگتون بیچ باز در روز جمعه در هانتینگتون بیچ. دوم-کشت Gibb و کیسی پترسون را شکست داد Brunsting و تعقیب Frishman, 21-11, 21-12.

  • لیکرز’ ژولیوس Randle راست و سلتیکز مارکوس هوشمند برای سست توپ در طول سه ماهه دوم.

  • صدا

    گالری خواهد شد درثانیه

  • ماوریکس گارد J. J. Barea (5) تلاش یک شات در برابر کلیپرز گارد آستین رودخانه (25) و رو به جلو DeAndre Jordan (6) در طول نیمه اول دوشنبه.

  • وزیر خارجه آمریکا, جان کری, راست, رسد شنبه در فرودگاه بین المللی کابل برای یک روز از جلسات با رهبران افغان.

اگر او تا به حال به حدس می زنم او می خواهم حدس می زنم آن را به خانه رفت با کسی و از آنجا … چه کسی می داند.

“شما می دانید, من غمگین هستم چرا که من فکر می کنم آن را سرگرم کننده خواهد بود اگر آن را در جایی به نمایش گذاشته و مردم رو به دیدن آن” ممکن است می گوید. “این دشوار است زمانی که فیلم ساخته شده است و استودیو نمی مراقبت در مورد برخی از چیزهایی.

“این فقط نوع می رود در انبار و ما هرگز آن را دوباره ببینم و این خیلی هنر است که می تواند به هنر و صنعت ما.”

ما در حال رفتن به, بازگشت به کت و شلوار شطرنجی — وجود دارد خیلی بیشتر در مورد آن می گویند — اما اول اجازه دهید را در Heckerling برای افکار خود را در مورد چرا “Clueless” که همچنین ستاره دار Stacey Dash به عنوان Dionne و اواخر بریتنی مورفی به عنوان تای یافت می شود این نوع از شهرت و fandom که ماندگار از طریق چند نسل.

“من آخرین کسی است که می تواند اظهار نظر در مورد این که” Heckerling می گوید از زادگاه او در شهر نیویورک است. “منظورم این است که شما می دانید که من در داخل آن در راه, و پس از آن فقط مثل من خوشحال و سپاسگزار در مورد آن.

“آن را فقط مانند در حالی که ما در ساخت آن بسیار سرگرم کننده,” او می گوید. “منظورم این است و من نمی رفتن در اطراف با داشتن سرگرم کننده است.”

قبل از شروع مدرسه

“Clueless” رو شروع خود را به عنوان یک اسکریپت Heckerling نوشت: به عنوان یک آینده نگر سریال کمدی در مورد یک خوبی کردن دختر دبیرستانی است که هر دو مسخره بی اعتنا به دنیای واقعی و در عین حال برخوردار از ذاتی نوع دلی ، در آن زمان او به پایان رسید, تلویزیون مردم دیگر علاقه مند — اما آنهایی که فیلم شدند.

آن اساسا اواسط-90s راه اندازی مجدد از جین آستن “اما” چیزی Heckerling تنها به طور کامل متوجه شدم و پس از او به پایان رسید با این اسکریپت. و در حالی که آن را Heckerling را برای بار دوم در دبیرستان — او کارگردانی اولین با در سال 1982 فیلم “Fast Times At Ridgemont High” — آن را کاملا متفاوت از نوع تا آنجا که او نگران است.

“این کتاب که ‘سریع’ بار بود که بر اساس شد (نویسنده), Cameron Crowe رفتن به دبیرستان و واقعا ضبط تمام این مردم واقعی است و همه چیز در آن بود به طوری نحو تحملناپذیری واقعی,” او می گوید. “او مانند یک چشم و گوش که او قادر به اینسو انسو جمع کردن فقط بهترین ها.”

به عنوان “سریع بار” وارد تولید Heckerling و خدمه کوشید به صورت یک واقعیت در لباس مدرسه بچه ها عینک اتومبیل آنها سوار این نکبتی شغل آنها کار می کرد به استطاعت خود چرخ — که منطبق بر واقعیت از زندگی خود را.

“مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم با رشد داده شدند تا مشکلات” Heckerling می گوید. “وجود دارد یک سلسله مراتب است که یک کار بهتر است و چه کسی نیست. بود قبل از ایدز, پست,-قرص های کنترل تولد پس از آن مانند ” خوب چه مشکل شما چیست؟’ این بود که چگونه شما تا به حال دوست پسر یا محبوب شد.

“و بنابراین کسانی که مشکلات و جنس و شغل و وضعیت است که آنها باید برای مقابله با این جوان است. که بود دیگر تمام داستان و کل جهان دیگر.”

“Clueless” توسط مقایسه یک مجسمه از روشن رنگی چرخید شکر.

“‘Clueless’ بود ‘اجازه رفتن به این, ظریف جعلی قشنگ جهان مانند فرد آستر و زنجبیل راجرز” Heckerling می گوید. “که در آن مردم لباس برای شام و رقص و براق طبقه است که لازم نیست که زباله بر روی آنها.

“شما می دانید, آن را یک فانتزی است.”

پشت درز

ممکن است ملاقات Heckerling در تلویزیون خلبان است که پایان ندارد تا یک سری اما آن جرقه دوستی خود را.

“این نوع مانند این دو خواهر یکدیگر در بر داشت خلاق, خواهر,” او می گوید. “ما فقط سوپر متصل خلاقانه و آن را فقط مانند یک لذت است.”

Heckerling به نام او به صورت “Clueless” از آنجا که او می دانست که ممکن است در پس زمینه — در هند به دنیا آمد مطرح در لهستان و برلین یک پس زمینه در طراحی مد قبل از لغزش به لباس — کامل خواهد بود برای زنده دنیا او را دیدم در او fantasy نسخه از بورلی هیلز دبیرستان.

“او به نام من و او گفت:” این فیلم که مناسب برای شما به دلیل آن ازدواج هر دو خود را دوست دارد و طراحی صحنه و لباس و مد,'” ممکن است می گوید. “‘و من واقعا می خواهم این را بسیار بالا. من می خواهم لباس تقریبا به مانند یک شخصیت در فیلم “و من گفتم:” اوه خدای من این شگفت انگیز است.’ من خیلی خوشحال.”

البته در زمان واقعی دانش آموزان دبیرستانی در لباس پوشیدن هیچ چیز مانند Cher و دیان و هنگامی که آنها او را بیش تای. دختران و پسران لباس بیشتر شبیه Kurt Cobain از Cher Horowitz, مارس می گوید پس Heckerling چشم انداز برای لباس های خود را تنها به اضافه فانتزی فیلم است.

“آنچه واقعا مهم بود, من فکر می کنم به امی بود که مد بالا به نظر می رسد واقعا در نوع گرفته شده به زمین از دختران دبیرستان” را می گوید. “نوع مصرف تمام باند به نظر می رسد اما واقعا آنها را متناسب با شخصیت. که ما واقعا به نوعی تبدیل به Cher جهان مانند Mary Janes و بیش از — زانو, جوراب ساق بلند مدرسه با پارچه پیچازی.

“این نوع از واقعا بی انتها و من فکر می کنم که چه چیزی ممکن است قدرت این فیلم هنوز در حال جریان است. امپراتوری با لباس درپوش آستین کمی A-خط دامن دوقلو مجموعه ژاکت. شطرنجی می رود هرگز از سبک. یک peacoat با یک بره می رود هرگز از سبک.”

شخصیت خلق

هر دو Heckerling و ممکن است سه اصلی دختران فیلم در روش های مشابه از طریق کمی متفاوت لنز.

Silverstone هرگز در یک فیلم قبل از Heckerling خال خال او را به عنوان یک بازیگر نوجوان در سه حالت مختلف Aerosmith موسیقی, فیلم ها و احساس آنقدر قوی او می خواهم او را در بر داشت Cher او در یک کپی از یک فیلم زمانی که او تحویل داده و او فیلمنامه.

“او خیلی جوان بود, مثل, 17, اما خود,” او می گوید. “فقط یک بچه است و او از آن نوع اشخاصی که می پوشد شل لباس و فکر نمی کند که در مورد مد. او فکر می کند در مورد علل او در مورد مراقبت.

“و پس از او تا به حال به خودش به آن احساس آنچه آن را مانند به یک فرد است که ناخن های خود را انجام داده و می پوشد مختلف هماهنگ لباس های رنگارنگ” Heckerling می گوید.

“استیسی من واقعا می خواستم کسی بود که نه سرد در راه مدرن است اما بسیار شاهوار و ظریف و classier از همه نوجوانان دیگر,” او می گوید.

“و چیزی وجود دارد مانند حیوانات ناز کمی از بریتنی. کسی آنها را ببینید و اتخاذ و لباس. او مانند عروسک خود را و آنها فقط می خواستم به آن لذت ببرید و او را بیش از آنها بسیار افتخار از دستاوردهای خود با او.”

ممکن است می گوید: او آمد به دانستن شخصیت از طریق لباس های او انتخاب شده برای آنها.

“به من Cher نوع از مردیا جوان زن صفت دختر بچه,” او می گوید. “او همیشه بسیار با هم قرار داده. همه چیز جور شده و راه او لباس مناسب و کامل بود. حتی اگر ما لباس برای 99 سنت در فروشگاه صرفه جویی آنها تغییر به بدن او.”

دیان, مقایسه شد funkier در مد ترکیبی بالا و پایین و سبک ممکن است می گوید.

“ما می تواند به فروشگاه صرفه جویی و دریافت او وینیل, دامن,” او می گوید:, و اضافه کرد که او می تواند همه چیز را از چاپ پلنگ به رنگ های نئون روشن کار می کنند.

“و سپس ما کمی قبل دختر بریتنی او تا به حال به نوع Alicia کلون اما او نمی باید به معنی. تا جایی که آلیشیا رفت و Dolce & Gabbana کت و شلوار او رفت و به کانتمپو گاه به گاه بنابراین پارچه و بافت و رنگ می شد و نه به عنوان پر جنب و جوش و به نظر نمی آید به عنوان پایان بالا.”

یاد نگاه

ممکن است نه تنها کنار هم قرار دادن 60 به نظر می رسد برای Silverstone اما او همان فاصله به عنوان به خوبی به عنوان پانسمان مورفی, تمام پسران — Paul Rudd دونالد, کارولینای شمالی, Breckin Meyer و جاستین واکر در میان آنها — و همه از حمایت از بازیکنان و اضافی.

بنابراین بدون او نمی دانم ما می خواهم هنوز هم می شود صحبت کردن در مورد زرد شطرنجی کت و شلوار و یا چگونه الگوی گنجانیده شده است به طراحی مورد جدید برترین نسخه, حتی اگر آن را یک کلید نگاه کنید و یکی از دشوار برای تصمیم گیری است.

“پاسخ به کت و شلوار زرد می آید از بسیاری از آنچه شما از من خواست قبل از اینکه در مورد روند طراح صحنه و لباس — چگونه می توانم به شما چیزی را انتخاب کنید برای یک صحنه؟” ممکن است می گوید. “این پیچیده است چرا که شما باید به فکر می کنم” است که در آن او در آن صحنه?'”

خارج در دبیرستان چهار Silverstone و داش بودند به گشاد گشاد راه رفتن در سراسر محوطه دانشگاه برای باز کردن فیلم به عنوان روز مدرسه آغاز می شود.

“به من و امی, شطرنجی نشان داده ناب مدرسه ساز و برگ پس چگونه Cher انجام یک دامن شطرنجی کاتولیک دامن؟” ممکن است می گوید.

او سعی قرمز شطرنجی — کار نمی کند — و یک آبی — نگاه بزرگ در برابر Silverstone را مو بلوند, اما دیگر نه. سپس از یک فروشگاه رک زرد شطرنجی کردم یک به نوبه خود.

“لحظه ای که ما آن را در تنظیمات آن را درست مثل یک طلوع است که او در مرکز توجه این مرکز از مدرسه” ممکن است می گوید. “او واقعا بود, اشعه, اشعه زرد. انرژی رنگ بیش از حد آن را بسیار پر جنب و جوش و بسیار خوشحال است.”

هر دو در آن لحظه می دانستم که می خواهم پیدا کنید.

“من و امی نگاه در هر یک از دیگر; آن بود که” این است و آن این است که در لحظه باز کردن آن به موسیقی پاپ و به نظر می رسد زیبا بر روی او.’

“آن کامل بود.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*