اسپاگتی غربی آهنگساز فیلم Ennio Morricone مرده در 91

توسط فرانسیس D’EMILIO | آسوشیتد پرس

رم — Ennio Morricone های برنده جایزه اسکار آهنگساز ایتالیایی که ایجاد coyote-howl تم برای یاد اسپاگتی وسترن “خوب, بد و زشت” و اغلب فراموش نشدنی موسیقی متن برای چنین کلاسیک هالیوود فیلم گانگستر به عنوان “نجس” و حماسه “روزی روزگاری در امریکا” درگذشت دوشنبه. او 91.

موریکونه را دیرین وکیل جورجو Assumma گفت: “استاد” را به عنوان او شناخته شده بود درگذشت رم بیمارستان از عوارض پس از عمل جراحی پس از یک سقوط است که در آن او را شکست و یک استخوان پا.

در خارج از بیمارستان Assumma بخوانید وداع پیام از Morricone.

“من Ennio Morricone و من مرده” آغاز شد پیام. در تبریک این آهنگساز در ادامه به توضیح است که تنها دلیل او خداحافظی این راه و درخواست برگزاری یک مراسم تشییع جنازه خصوصی بود: “من نمی خواهم به زحمت هر کسی.”

در طول یک حرفه ای است که دهه میرسد و او را به دست آورده جایزه اسکار برای یک عمر دستاورد در سال 2007 Morricone همکاری با برخی از هالیوود و ایتالیا را بالای مدیران از جمله در “نجس” توسط برایان دی پالما و “هشت نفرت” توسط کوئنتین تارانتینو , “نبرد الجزیره” توسط Gillo Pontecorvo و “سینما پارادیزو,” دلتنگ نوای اهمیت فیلم خانه ایتالیایی شهر کوچک زندگی توسط Giuseppe Tornatore.

این فیلم تارانتینو خواهد او را برنده اسکار بهترین نمره اصلی در سال 2016. در پذیرش که جایزه Morricone گفت: مخاطبان در این مراسم: “هیچ بزرگ موسیقی بدون یک فیلم بزرگ است که الهام بخش آن است.”

در مجموع او تولید بیش از 400 نمرات اصلی برای فیلم های.

یاد اصطلاح اسپاگتی غربی فیلم را دیدم او را از نزدیک کار با اواخر ایتالیایی کارگردان: Sergio Leone سابق همکلاسی.

موریکونه عملا باز آفرینی موسیقی غربی نوع انتقادات خود را از طریق همکاری با لئون. همکاری خود را شامل “دلار” سه گانه با بازی کلینت ایستوود به عنوان سریع-تیراندازی تنها و بیکس مسلح: “یک مشت دلار” در سال 1964 “برای چند دلار بیشتر” در سال 1965 و “خوب, بد و زشت” یک سال بعد.

موریکونه جشن گرفته شد برای تهیه فقط چند یادداشت — مانند کسانی که بر روی یک سازدهنی در لئون را در سال 1984 فیلم “روزی روزگاری در آمریکا” — که فورا تبدیل به یک فیلم بسیار به یاد ماندنی موتیف.

این فیلم یک حماسه در مورد گانگستر یهودی در نیویورک است که به بررسی موضوعات و دوستی و عشق از دست رفته و در گذر زمان با بازی رابرت دنیرو و جیمز چوب. آن است که توسط برخی به لئون شاهکار تشکر در بخشی به Morricone را خاطره انگیز امتیاز از جمله سرسبز بخش بازی های برگزار شده در رشته ابزار است.

“الهام وجود ندارد” Morricone گفت: در سال 2004 در مصاحبه با آسوشیتد پرس. “آنچه وجود دارد این است که یک ایده حداقل یک ایده است که آهنگساز توسعه در میز و که ایده های کوچک می شود چیزی مهم است.”

در یک بعد از مصاحبه با تلویزیون دولتی, Morricone ذکر شده “مطالعه نظم و انضباط و حس کنجکاوی” به عنوان کلید نابغه خلاق خود را. “نوشتن موسیقی مانند تمام هنرهای خلاق می آید از یک راه طولانی” همراه تجارب زندگی خود را, او گفت:.

“یک پدیده موسیقی جهان” بود که چگونه ایتالیایی کارگردان فیلم Dario Argento توصیف Morricone گل پنج تن از فیلم های خود را.

در اواخر 80s Morricone ارائه نمره برای “نفرت هشت” تارانتینو در 2015 70 میلی حماسه و اولین بار در چندین دهه است که او تا به حال تشکیل شده موسیقی جدید برای یک غربی است. همچنین این اولین بار تارانتینو استفاده کرده بودند یک نمره اصلی.

در پذیرش Morricone گلدن گلوب برای موسیقی در جای خود تارانتینو او را به نام مورد علاقه خود را آهنگساز.

“وقتی که من می گویند” مورد علاقه آهنگساز ” من به این معنی نیست که فیلم آهنگساز. … من صحبت کردن در مورد موتزارت, من صحبت کردن در مورد بتهوون, من صحبت کردن در مورد شوبرت” تارانتینو گفت.

ایتالیا با رئیس دولت, رئیس جمهور, Sergio Mattarella در پیام تسلیت به آهنگساز خانواده نوشت: “هر دو تصفیه شده و محبوب نوازنده او در سمت چپ یک رد پای عمیق در تاریخ موسیقی از نیمه دوم 1900s.”

موریکونه را صدا آهنگ Mattarella گفت: “کمک زیادی به گسترش و تقویت اعتبار از ایتالیا در جهان است.”

موریکونه سبک بود پراکنده ساخته شده از آهنگ به یاد ماندنی و ابزار غیر معمول و ترتیبات و اغلب هم زده احساسات عمیق.

موسیقی او مربوط طولانی سکوت معمولی از وسترن اسپاگتی با شخصیت های قفل شده در نزدیک خیره در هر یک از دیگر و انتظار خود را برای حرکت های بعدی. کایوتی فریاد زدن harmonicas و وهم آور سوت از “خوب, بد و زشت” شد Morricone علامت تجاری و یکی از مهمترین و به راحتی قابل تشخیص موسیقی متن در سینما.

دقیقه قبل از توزیع Morricone اسکار برای یک عمر دستاورد در سال 2007 ایستوود به یاد می آورد شنوایی برای اولین بار نمره “یک مشت دلار” و تفکر: “چه بازیگر نمی خواهم به سوار شدن به شهر با این نوع از موسیقی در حال پخش پشت سر او بود؟”

آن را یک شب به یاد داشته باشید برای Morricone که تا به حال نامزد جایزه اسکار پنج بار (با”هشت نفرت” او ششم) اما تا آن زمان هرگز به دست آورد.

متولد در رم در Nov. 10, 1928, Morricone قدیمی ترین از پنج فرزند. پدر او یک نوازنده ترومپت.

پس از مطالعه ترومپت و ترکیب در هنرستان Accademia Nazionale di Santa Cecilia در پایتخت ایتالیا, او شروع به کار به عنوان یک ترومپت و سپس به عنوان تنظیم برای ثبت شرکت.

“من شروع به کار در شرایط بسیار آسان انواع قطعه موسیقی برای رادیو و تلویزیون و سپس برای تئاتر و پس از آن کم کم شروع کردم به نوشتن نمرات فیلم,” او گفت: AP در سال 2016.

در سال 1961 او نوشت: اولین نمره برای یک فیلم, یک کمدی تلخ و شیرین مجموعه در لحظات پایانی از فاشیسم به نام “Il Federale” (شناخته شده در زبان انگلیسی به عنوان “فاشیستی”). این دهه همچنین شاهد Morricone همکاری با Pontecorvo اولین بار در “نبرد الجزیره” سیاه و سفید کلاسیک به تصویر می کشد الجزایر قیام در برابر فرانسه و بعد از آن “Queimada” یک داستان استعمار بازیگران مارلون براندو.

موریکونه دریافت اولین نامزدی اسکار برای نمره اصلی با “روز از آسمان” یک سال 1978 فیلم توسط آمریکا کارگردان ترنس Malick. در کنار “این هشت نفرت” از دیگران بودند برای “ماموریت” (1986) و “نجس” (1987), “Bugsy” (1991) و “مالنا” (2000).

مدت کوتاهی قبل از او عمر اسکار Morricone شوخی که او خوشحال شده اند و بدون آرزو تندیس گفت: “من می خواهم که باقی مانده در شرکت نامی غیر برندگان.”

اما او نیز هیچ راز است که او فکر کرد که “ماموریت” با آن فراموش نشدنی و شیرین موضوع “ابوا گابریل,” سزاوار جایزه اسکار. در آن سال او از دست داده به هربی هنکاک “دور نیمه شب است.”

بسیار متنوع موریکونه نیز هماهنگ ایتالیایی پاپ آهنگ که شامل پایدار کلاسیک مانند یک نسخه از تابستان ابدی ضربه “Sapore دی فروش” (“طعم نمک”) که نوشته مشهور, ایتالیایی, troubadour Gino Paoli.

یکی دیگر از مشهور maestro, Riccardo Muti ذکر شده خود را “دوستی و تحسین” برای Morricone. Muti روز دوشنبه به یاد می آورد که زمانی که او کارگردانی آهنگساز قطعه “Voci dal Silenzio” (از صدای سکوت” ) کار بدستآمده “احساسات واقعی” از مخاطبان هر دو در شیکاگو که در آن Muti هدایت ارکستر سمفونیک و همچنین در طول یک عملکرد در راونا ایتالیا.

موتی به نام Morricone یک “فوق العاده” آهنگساز هر دو برای فیلم و موسیقی کلاسیک.

خواسته ایتالیایی تلویزیون دولتی چند سال پیش اگر یک مدیر او را دوست دارند به کار کرده اند اما نمی Morricone گفت: Stanley Kubrick خواسته بود او را به کار بر روی “Clockwork Orange.” اما این همکاری اتفاق نمی افتد به دلیل تعهد به لئون, Morricone به یاد می آورد.

موریکونه است جان سالم به در با همسر خود ماریا Travia که وی به هنگام پذیرش خود 2016 اسکار. ازدواج در سال 1956 زن و شوهر به حال چهار فرزند مارکو, Alessandra آندریا و جیووانی.

زندگینامه مواد برای این گزارش کمک سابق AP خبرنگار Alessandra Rizzo.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de