دانشگاه ها قرار است به یک زمین از واقعیت عینی که در آن ایده ها را وارد برنامه درسی استاندارد برای توده قرار گرفتن در معرض به دانش آموزان تنها پس از کامل بررسی صلاحیت.

اما ظاهرا نیست بنابراین اگر این موضوع به اندازه کافی از لحاظ سیاسی درست است.

که در مورد تنها نتیجه ای کشیده می شود امروز به عنوان تخته مدرسه در اطراف کالیفرنیا در حال تصویب قومی جدید مطالعات برنامه درسی حتی قبل از آن بوده است مورد بررسی در جلسات عمومی و یا تصویب شده توسط هیئت دولت به آموزش و پرورش است.

انجمن ها در مکان های متفاوت به آلبانی و الحمرا, سان فرانسیسکو و اوکلند و هیوارد به تایید این پیشنهاد درسی حتی اگر آن را بیش از یک کمی تغییر نسخه از این دوره resoundingly را رد کرد در سال گذشته بر اساس تعصب و غیر قابل توجیه محرومیت.

پس از آن رد درسی قرار بود برای دریافت یک نسخه کامل. نه دقیقا. تقریبا همان مردمی که می نویسد اولین نسخه تبدیل شده تا در کمیته نوشتن یکی از جدید ایجاد کمی بهتر از یک تکرار با چند t عبور متفاوت, پس به صحبت می کنند.

مردم نوشتن هر دو نسخه از برنامه درسی باید بیشتر شده است پیروان از چیزی به نام “بحرانی مطالعات قومی.” وب سایت های مختلف توصیف مرکزی سوال هدایت بحرانی قومی Studies (CES) Assn. به عنوان این است: “چگونه می توانم سابقه استعمار و فتح نژادی chattel برده داری و سفید supremacist patriarchies … تاثیر, الهام بخش و ناآرام بورس در حال حاضر؟”

اولین نسخه از برنامه ریزی درسی تقسیم کالیفرنیا به چهار دسته بندی ها: آفریقایی آمریکایی های اسپانیایی تبار, سفید پوستان و آسیایی آمریکا/جزایر اقیانوس آرام.

با الهام از CES تفکر آن را با تمرکز بیشتر بر روی نژادی و تبعیض قومی و کمی در این سهم از گروه های مختلف را تشکیل می دهند که کسانی گسترده ای از دسته.

بدون اطلاع آمریکا را انکار می کند که برده داری تا به حال نقش عمده ای در تاریخ آمریکا به عنوان نیروی کار ارزان چینی و دیگر مهاجران از جمله ایرلندی و اسپانیایی ها و یهودیان است. نه رنج از سرخپوستان آمریکایی در اختلاف حتی اگر آنها نمی, مناسب منظمی به هر CES دسته.

این همه متعلق تاریخ کلاس اما تا فراموش مثبت سهم از استعمارگران اروپایی و دیگر مهاجران که همراه با دیگران ساخته شده است این کشور است.

CES-سبک تفکر تعبیه شده در پیشنهاد برنامه درسی با توجه به ساکرامنتو شنوایی در ماه اوت باعث Vallejo هیئت مدیره مدرسه برای تبدیل شدن به یک استثنای نادر به روند نسبت به نابینایان پذیرش از یک برنامه آموزشی است که به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت.

گفت: رابرت لاوسون, یک عضو هیئت مدیره مدرسه وجود دارد و سابق معلم تاریخ “مردم نباید فریب خورده که مطالعات قومی عمدتا برای القای غرور در میراث. آن را وسیله ای برای گرفتن حتی.”

که اساسا چگونه یهودی حزبی از دولت قوه مقننه شاهد اصلی برنامه درسی پیشنهاد که موجود قابل توجهی نهفته است در مورد اسرائیل درمان فلسطینی ها است. آن را نیز نادیده منشور از برخی از بزرگ گروه های فلسطینی از جمله حماس و حزب حاکم در غزه — که فراخوان قتل مسلمانان در هر کجا که هستند در حالی که به طور کامل از بین بردن اسرائیل است.

برنامه ریزی درسی نیز نادیده گرفته ارمنی قتل عام انجام شده توسط ترکیه بین سالهای 1915 و 1917 که در آن حداقل 1.5 میلیون نفر قتل عام شدند و با دیگر میلیون ها نفر در حال فرار به بسیاری از مکان ها از جمله کالیفرنیا جایی که آنها رونق است. آن را شامل نمی شود سهم مهمی در پرتغالی مهاجران به کالیفرنیا کشاورزی و گفت: کمی در مورد گروه های قومی از Samoans به سوریه یونانیان Yugoslavs و مصر بیشتر چسبیده به چهار دسته بندی گسترده ای مورد علاقه CES.

که خسته نمی مدرسه تخته حمایت “تجدید نظر شده” برنامه درسی چشم نهان. “نود و پنج درصد از دانش آموزان ما هستند آسیایی آمریکایی و اسپانیایی گفت:” الحمرا عضو هیئت مدیره رابرت جین. “من از (آن) را در تمامیت آن. آن است که یک مدت زمان طولانی در حال آمدن است.”

در ضمن مدارس دولتی Supt. تونی Thurmond, در یک به روز رسانی در اوایل سال جاری نشان داد او نمی خواهید تغییرات زیادی را از اصلی پیشنهاد شد که ظاهرا ریخته. او گفت: نسخه جدید “را اذعان و افتخار چهار (CES) بنیادی گروه” نتیجه اینکه یهودیان و ارامنه ایرلندی و دیگر قفقازی hyphenated آمریکایی ها با سفید پوستان به طور کلی.

که به ناچار بازی تا نژادپرستی و جنگ جهانی دوم کارآموزی آمریکایی ژاپنی و تطهیر مطالعه ارمنستان نسل کشی و هولوکاست به نام فقط دو منی حوادث قرن 20th.

آن می افزاید تا به ساختگی بازنویسی خواهد شد و به احتمال زیاد منجر به تاخیر بیشتر از مطالعات قومی و دیگر بازنویسی — من امیدوارم که واقعی یک بعد زمان.

ایمیل توماس الیاس در tdelias@aol.com.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de