The MiDaS Touch

Shafeeq R. Mahajir

چرا هند نیاز بیشتر اقلیت ها و Dalits سیاسی, نوشته ها و خدمات دولت

از مقررات و پادمان برای عقب کلاس ها و به خصوص برای SCs & STs شده اند گنجانیده شده در قانون اساسی هند در اجتماعی, اقتصادی, سیاسی, آموزشی, فرهنگی و خدمات و زمینه ها. در نظر بگیرید چرا “سیاسی”. نیست من که پایه ساده انگاری بیش از دوره های طولانی تاریخی تبعیض خط. همه ما می دانیم که. تاریخ هند متوقف نمی شود با ظهور قانون اساسی است. قانون اساسی مشخص شده را تغییر دهید. تاریخ ما را متوقف کند.

و تاریخ پس از سال 1950 نشان می دهد سیستماتیک و همچنین تبعیض سیستماتیک علیه مسلمانان است. که خوب است. تبعیض به دنیا آمد و از یک احساس درست یا misconceived که مسلمانان مسئول بودند استفاده می شود به عنوان یک تلافی جویانه اندازه گیری هر چند من شک ادعا گناه از هر گونه اتهام تبعیض پرداخت توسط امپراتوران گذشته گذاشته می شود در آستان من برای با وجود آنچه در نسخه های تحریف شده از تاریخ ممکن است می گویند حملات و تهاجمات کمی اگر هر چیزی برای انجام با اسلام و همه چیز را با توسعه روند در تمام امپراتوری از زمان از محلی chieftains به پادشاهان راجپوت به امپراتور مغول.

Banjaras در Telangana اعلام یک برنامه ریزی قبیله

ماده 46 قانون اساسی از هند را فراهم می کند: “دولت باید با ترویج مراقبت های ویژه آموزشی و منافع اقتصادی ضعیفتر بخش از مردم و به طور خاص از برنامه ریزی طبقات و برنامه ریزی قبایل ….” خوب است به عنوان تلاش برای آنها را به رقابت با دیگران عاری از تبعیض است. دو نکته: یک رزرو شد برای ده سال گذشته. اگر گفته میشود پس از آن که رزرو ادامه خواهد داد برای پنجاه سال هیچ کس نمی خواهد توافق کرده اند که به چنین مقررات. اگر آن را یک سری از پسوند با توجه به فشار بهره مند گروه های سیاسی و ملاحظات آن ناعادلانه است به کسانی که مورد توافق برای مقررات بر اساس آنها یک دهه گذشته خواهد بود. اگر آن را از پیش تعیین شده بود که این امر می تواند به فروش می رسد که برای یک دهه ادامه یافت اما به طور نامحدود آن قانون اساسی تقلب شده است. دو نفر از مسلمانان روبرو شده و در ادامه به صورت تبعیض و حتی خصومت در بسیاری از جنبه های زندگی ملی در حال حاضر حتی بیشتر از نهادهای خصوصی و افراد نباید شبیه محافظ-از-حقوق در نظر گرفتن توان نشان داده شده است به آنها.

بیا به فکر می کنم از آن را رزرو که آیا برای SC, ST, یا مسلمان تاثیر منفی رقابت شایستگی ترک کشور عقب مانده است ؟ از آن خواهد شد اما ما باید رزرو و در حالی که ما آنها را نمی توانیم آرزو دور از واقعیت. بنابراین ما صرفا ترک گنجینه ملی عقول به اندیشیدن و حرکت به بیشتر جنبه انتقادی.

رزرو صندلی برای SCs/STs در محلی اجساد متحده/UTs مقننه مجامع متحده و در مجلس ارائه شده در قانون اساسی است.

مقاله 243D رزرو صندلی:- (1) صندلی باید این سایت متعلق به (یک)برنامه ریزی طبقات و (ب) برنامه ریزی قبایل در هر Panchayat و تعداد کرسی بنابراین محفوظ می باشد باید به عنوان نزدیک به عنوان ممکن است, همان نسبت به تعداد صندلی پر شود توسط انتخابات مستقیم در آن Panchayat به عنوان جمعیت برنامه ریزی طبقات در آن Panchayat منطقه و یا برنامه ریزی قبایل در آن Panchayat منطقه خرس به کل جمعیت آن منطقه و از جمله صندلی ممکن است اختصاص داده شده توسط چرخش به حوزه های مختلف در یک Panchayat.

243T. رزرو صندلی:- (1) صندلی باید محفوظ است برای برنامه ریزی طبقات و برنامه ریزی قبایل در هر شهرداری و تعدادی از کرسی بنابراین محفوظ می باشد بایدبه عنوان نزدیک به عنوان ممکن است, همان نسبت به تعداد صندلی پر شود توسط انتخابات مستقیم در که شهرداری به عنوان جمعیت برنامه ریزی طبقات در منطقه شهری یا برنامه ریزی قبایل در شهرداری منطقه خرس به کل جمعیت آن منطقه و از جمله صندلی ممکن است اختصاص داده شده توسط چرخش به حوزه های مختلف در شهرداری.

330. رزرو صندلی برای برنامه ریزی طبقات و برنامه ریزی قبایل در خانه مردم:- (1) صندلی باید محفوظ در خانه مردم برای (یک) برنامه ریزی طبقات; (ب) برنامه ریزی قبایل به جز برنامه ریزی قبایل خودمختار در مناطق آسام; و (ج) برنامه ریزی قبایل خودمختار در مناطق آسام. (2) تعداد کرسی های مادی و معنوی در هر ایالت یا قلمرو اتحادیه برای برنامه ریزی طبقات و یا برنامه ریزی قبایل تحت بند ( 1 ) باید به عنوان نزدیک به عنوان ممکن است به همان نسبت به تعداد کرسی های اختصاص داده شده برای آن دولت یا اتحادیه خاک در خانه مردم که به عنوان جمعیت برنامه ریزی طبقات در ایالت یا قلمرو اتحادیه و یا از برنامه ریزی قبایل در ایالت یا قلمرو اتحادیه و یا بخشی از دولت یا اتحادیه خاک به عنوان مورد ممکن است در رابطه با آن صندلی ها طوری محفوظ است, خرس به کل جمعیت ایالت یا قلمرو اتحادیه.

Panchayat, شهرداري, قانونی, مجلس, مجلس. ما می توانید بروید به نقل از اما شما از آن آویزان است. دولت باعث می شود سیاست. سیاست نیاز به پیاده سازی. یک افسر می تواند متعهد نسبت به اجرای. او می تواند گاه به گاه نسبت به آن. او می تواند سنگدلانه و انجام بهترین خود را به بی اعتنایی به آن است. آن است که تنها در صورتی که او یک ذینفعان در نتیجه است که او خواهد بود به اندازه کافی متعهد به اطمینان از موفقیت سیاست و سیاست را به دیدن اجرای. اگر او نخواهد با سیاست های آن ممکن است به خوبی نمی تواند در همه وجود دارد برای همه به او اهمیت می دهد.

مسلمانان عقب مانده. وجود اقلیت رفاه بخش است. رفاه نتیجه: آنچه که در رابطه با سیاست ؟ هفت دهه به قانون اساسی آنها باقی می ماند عقب مانده است. تبعیض احساس در درمان توسط مقامات ادعا در درمان توسط قوه قضائیه دسترسی به مسکن در تحقیقات پلیس…این فهرست طولانی است. به عنوان مثال هر بخش که اجرای قانون referable به صلاحیت آن است. اگر یک جرم است اتهام ناقض سیاست است که تضمین حقوق برای مثال رفتار برابر و غیر تبعیض دسترسی به اقامت در بیمارستان درمان…یک مسلمان qua یک مسلمان در دست کسی ممکن است حتی دیگر مسلمان کسی است که شناسایی خود را به عنوان یک ذینفعان در اجرای آن سیاست است که بیشتر احتمال دارد اقدام لازم نسبت به کسی که نمی لعنت به این که آیا این قربانی می شود یا نمی شود آنچه که او حق است. قیاس شما همیشه همان نتیجه.

چرا همه کسانی که SC, ST مقامات سیاسی نامزدها مقرره با حقوق به دفتراگر نه به عنوان یک روشن در قانون اساسی به رسمیت شناختن این اصل که اگر سیاست دولت این است که برای پیدا کردن اجرای موثرنه تنها لب به اجرای این سیاست باید در دست کسانی که متعلق به همان گروه به عنوان گروه هدفکسانی که با شناسایی این گروه در نظر گرفته شده بهره مند است که سیاست ؟

فرصت های برابر قانون پیشگیری از خشونت قانون تضمین مانند D K باسو, سیاسی, تخصیص بودجه, بودجه تخصیص اقلیت رفاه بخش هزینه از کسانی که بودجه اجازه می دهد آنها را به مرور به طوری که که lapsing می توان اشاره مالی آینده به عنوان دلیلی برای مقیاس خاص بودجه تخصیص… ببینید که در آن منجر شود ؟

آیا این عجیب و غریب املای MiDaS Touch? من ابداع آن از Minorities & Daروشنs خود را با توجه به عنوان یک لمس شفا برای درمان این ملت از تبعیض ناعادلانه ایجاد و غیر حساس و غیر پیاده سازی از سیاست های مفید. بنابراین فکر می کنم در مورد این: با توجه به قانون اساسی به رسمیت شناختن اصل نمایندگی نباید سیاسی دفاتر و متناسب به جمعیت کرسی مشخص شده برای MiDaS نسبت به جمعیت خود را برای اجرای موثر پادمان به MiDaS?

به خوانندگان.

Shafeeq R. Mahajir شناخته شده مدافع مستقر در حیدرآباد

عضویت ما در The Siasat Daily - Google News

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de