در اینجا 3 تعجب آور چیزهایی که شما می توانید به مبارزه با زوال عقل

بسیاری از مردم شروع به توجه به تغییرات در عملکرد شناختی به عنوان سن آنها. برخی از پیدا کردن که آنها کاملا نمی تواند به یاد داشته باشید چرا که آنها وارد یک اتاق و یا محل خود را کلید ثابت است رمز و راز است. درجات مختلفی از کاهش شناختی شایع است و تخمین زده می شود که 14 میلیون نفر خواهد بود مبتلا به زوال عقل تا سال 2050.

این که آیا شما در حال کار فقط برای حفظ ذهن خود را تیز و یا شما در حال تلاش برای دفع زوال عقل وجود دارد برخی از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای کمک به مغز شما سالم بماند. سعی کنید این ترفند برای نگه داشتن مغز خود را مشغول و مبارزه با زوال عقل است.

یادگیری زبان فرانسه

شاید شما سعی نمی یادگیری یک زبان جدید پس از دبیرستان اما آیا شما می دانید آن می تواند کمک به مبارزه با زوال عقل? محققان در این مطالعه بیماران مبتلا به زوال عقل و متوجه شد که صحبت کردن زبان دوم به بیماران یک مزیت صرف نظر از سطح خود را از آموزش و پرورش است. در یک مطالعه دو زبانه بیماران در گروه توسعه زوال عقل به طور متوسط چهار و نیم سال پس از آن صحبت کرد که تنها یک زبان است.

برای اجرا

ورزش منظم توصیه می شود برای حفظ بدن خود را سالم در طول زندگی خود آن را می تواند کمک به نگه داشتن ذهن خود را تیز و همچنین. ورزش ممکن است نگه داشتن مغز خود را سالم و با حمایت از سلامت عروق و کمک به انتشار مواد شیمیایی برای محافظت از مغز است. سر به ورزشگاه رفتن برای اجرا و یا بازی های ورزشی با دوستان به شما توصیه می شود ورزش در. وجود ندارد راه اشتباه به نظر جسمی فعال هستند. برای به دست آوردن بیشترین سود هدف برای 150 دقیقه فعالیت های متوسط در هفته یا 75 دقیقه ورزش شدید.

برخی از دوستان

مهمانی با دوستان خود نیست و فقط برای بچه های کالج است. جوان در قلب می تواند و باید یک زندگی اجتماعی فعال به عنوان به خوبی. علاوه بر اجتناب از تنهایی و دادن به شما چیزی برای انجام در شب جمعه یک زندگی اجتماعی نیز می تواند یک ابزار در مبارزه با زوال عقل است. داشتن یک شبکه اجتماعی بزرگ از دوستان و خانواده و یا هر دو بوده است در ارتباط با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل است. در واقع افراد با روابط اجتماعی هستند بیش از دو برابر احتمال ابتلا به زوال عقل به عنوان افرادی که با روابط به حداقل پنج تن از افراد دیگر است. پرش بر روی تعامل اجتماعی پیش از آن در زندگی است و همچنین در ارتباط با افزایش خطر ابتلا به زوال عقل, بنابراین مطمئن شوید که برای رسیدن و برخی از دوستان در هر مرحله از زندگی.

“روابط اجتماعی قوی می تواند کمک به نگه داشتن ذهن خود را تیز و شما می توانید ساخت این روابط بدون توجه به شرایط خود گفت:” امی Santo مدیر در Smith, انزال, ماهر پرستاری و مرکز توانبخشی. “افرادی که در مراقبت از امکانات اغلب بهره مندی از تعاملات اجتماعی با مراقبان آنها و با شرکت در فعالیتهای گروهی با ساکنان دیگر.”

کسی است که مبتلا به زوال عقل در مورد هر دقیقه در ایالات متحده است. وجود دارد برخی از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای کمک به مغز شما سالم ماندن به عنوان سن شما و این کار می تواند کمک به تاخیر انداختن و یا دفع زوال عقل است. وجود دارد هیچ آسیبی در تلاش و شما ممکن است دریابید که شما لذت بردن از کار در حالی که شما در آن هستید.

امی i. t. b طبخ میزبان روز خوب اورنج کانتی و بنیانگذار انجمن پرستاری ماهر ارائه دهندگان. او یک مشاور بهداشت و درمان و معاونت بازاریابی در Simplus یک پلاتین Salesforce شریک است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de