بستنی کسب و کار به شدت ضربه پایین 40 درصد در میان COVID-19 ترساندن

دهلی نو: بستنی کسب و کار که به مقدار مورد 4,500 تومان کرور روپیه در سال بوده است به شدت ضربه توسط coronavirus گسترش آن را به عنوان انتظار می رود به کاهش تقریبا 40 درصد. آن را بعید است که به بهبود در زمان سناریو به عنوان فصل بارانی نیز آغاز شده است که در طی آن تقاضا برای بستنی کاهش می یابد به هر حال.

برجسته محصولات لبنی با نام تجاری Amul بستنی فروش در حال انتظار برای پایین آمدن تقریبا 50 درصد در سه ماهه اول FY20-21.

گجرات تعاونی شیر بازاریابی فدراسیون (GCMMF) مدیر عامل Dr. R. S. Sodhi گفت: سرپرستان که بستنی کسب و کار به شدت تحت تاثیر قرار با توجه به تاج و Amul بستنی فروش می تواند به تقریبا 50 درصد در سه ماهه اول سال مالی جاری سال است. در همان زمان فروش از دیگر بستنی شرکت ها ممکن است به پایین 70-80 درصد است.

او گفت: “با توجه به COVID-19 شیوع بستنی فروش کاهش یافته 95 درصد در ماه مارس 55 درصد در آوریل و 70 درصد در ماه مه. اگر چه فروش بستنی را بهبود کمی پس از افتتاح این مستند اما تقاضا در هتل ها و رستوران ها و محیط های اغذیه فروشی است که هنوز هم کم است.”

“تقاضا برای بستنی در مراسم عروسی و دیگر چنین اتفاقاتی نیز بسیار کم از این رو خرید و فروش نمی خواهید به بیش از 30 درصد در ماه ژوئن,” او اضافه شده است.

او گفت که فروش بستنی از مارس تا ژوئن حدود 60 درصد اما در این سال تقاضا کم بود با توجه به شیوع همه گیر.

Manoj گوپتا یک توزیع کننده از یک شرکت لبنی در دهلی نو گفت: فروش بستنی از طریق فروشندگان استفاده می شود 70 درصد در حالی که 30 درصد از طریق خرده فروشان اما در حال حاضر تعداد بسیار کمی وجود دارد فروشندگان و تقاضا با خرده فروشان نیز از بین رفته. تقاضا در این سال نسبت به سال گذشته تنها 25 درصد است.

با این حال سازمان بهداشت جهانی (WHO) و یا هر گونه دیگر موسسه های مرتبط با پزشکی و کنترل بیماری ها در جهان است و در عین حال گفت که خوردن بستنی سرد یا چیزهایی گسترش coronavirus اما خرده فروشان گفت که مصرف سرد چیزهایی را کاهش داده است در این دوره در نتیجه مؤثر بر تقاضا از بستنی.

منبع: IANS

عضویت ما در The Siasat Daily - Google News