برخی از زمینه اجتماعی کیفیت و امکانات از اسلام مانند تعهد به تاسیس شود و عدالت و برابری و درک متقابل و همکاری نیز نشان داده شده است به عنوان اوایل به عنوان در طول ورزش از تعیین محل مسجد پیامبر و مارک خارج از مرزهای آن است.

پیامبر (SallAllahu Alayhi Wa Sallam) طرح شخصیت و ساختمان جامعه به اوج خود رسید زمانی که او وضع سیستم mu’akhah (برادرانه انجمن) در میان مهاجران (Muhajirs) از مکه و یاران (انصار) از مدینه. آن حضرت’akhah شامل 90 مردان 45 از هر دو طرف است. بنابراین الزام آور بود پیمان که مهاجران برای گاهی اوقات شدند ورثه از یاران و بالعکس به جای خويشاوندى خود را با خون. اما آیه 33 قرآنی سوره نساء ” بود نشان داد و این موضوع از مهاجران و یاران ارث بردن از یکی دیگر لغو شد.

پرورش نمونه اعضای جامعه در مدینه به عنوان سرمایه های انسانی شد علاوه بر برخورد با دخالت مستقیم خداوند است که تجویز دستورات است که هدف در هر دو مردان و زنان ثابت توسعه معنوی و تعریف نقش خود و در جامعه رشد سریع. برای مثال در شب al-معراج رخ داد که مدتی بین یک تا دو سال قبل از Hijrah این نهاد prayer (Salah) تجویز شد و به مسلمانان است. در ابتدا نماز از آن نمی رفت و از این سفر شده بود دو رکعت (واحد) به جز مغرب (غروب آفتاب) نماز بود که همیشه سه رکعت. اما حدود یک ماه پس از ورود پیامبر (SallAllahu Alayhi Wa Sallam) در مدینه دو رکعت در گلو (noon), ‘Asr (اواسط بعد از ظهر) و عشا’ (شب) نماز اضافه شد به نماز از کسانی که نمی شد رفت و آمد است.

قطعا علاوه بر این تا به حال نمرات از مزایای برای بلوغ روحانی بسیاری از مسلمانان است. برخی از آنها به تازگی وارد شده برابر زندگی جدید کد و به معرض بی سابقه ساختمان جامعه چالش ها با توجه به این که وظیفه یک نماز است به خود جلوگیری از شرم آور و زشت (al-‘Ankabut 45) و به پرورش صداقت و خوبی انطباق و فداکاری است. به عنوان پیامبر (SallAllahu Alayhi Wa Sallam) تجربه یک نیمه شب سفر از al Masjid al-Haram برای al Masjid al-Aqsa (al-اسراء’) کجا سفر او به هفت آسمان (al-معراج) که در آن نماز فرمان مقرر شد هر انسان به طور مشابه باید برای انجام یک سفر از خود را در آن مذهبی رشد در زندگی است. دعا پنج بار در روز در مقدمات بار و به عنوان بسیاری از رکعت تجویز شده نشان دهنده ارزش ترین دارایی است که یکی ممکن است دارای همه از طریق بلند و خاردار سفر. هر نماز است که انتظار می رود برای بالا بردن مجری یک گام یا یک درجه خاموش شرارت و محدوده این جهان و به سمت معنوی تحقق است. بنابراین بزرگتر تعداد کسانی که با میل و رغبت و شوق و ذوق در گفت سفر روحانی, همیشه, آماده براي استفاده بهتر خود و کسانی که در اطراف آنها بهتر چشم انداز آرمان های خود برای تحقق و شکوفا تبدیل شده است.

هدف از ایجاد سالم و درست افراد را تشکیل می دهند که سالم و صالح جامعه نسخه از اذان (دعوت به نماز), Siyam (سریع) زکات (مال), راسخ فطر (خیریه سریع-شکستن) جهاد (مبارزه برای مقدس می شود) و برخی دیگر قانونی حرکت می کند با توجه به حلال (قانونی) و امام سجاد (ع) — همه این آمد و در طول اولین دوره مدینه.

سرانجام در مدت کوتاهی پس از ورود به مدینه پیامبر (SallAllahu Alayhi Wa Sallam) همچنین سازمان یافته ارتباط بین ساکنان مختلف از مدینه از جمله یهودیان و ثبت آن در سند دوبله قانون اساسی مدینه. تعهدات هر گروه در داخل مدینه و حقوق و وظایف خود را جامع بودند مندرج در سند است.

به این مهم اهمیت توسعه انسانی و سرمایه انسانی در تولید فرهنگی و تمدن ارزش گواه داستان زیر است. دومین خلیفه بدارد. al-خطاب RadhiAllahu مالند نشسته با یک گروه از اصحاب و پرسید: “اجازه دهید هر یک یک آرزو!” کسی گفت: “من آرزو می کنم اگر این خانه پر از طلا, بنابراین من می تواند آن را صرف به خاطر خدا”. اگـر RadhiAllahu مالند خواسته مردم دوباره: “یک آرزو!” شخص دیگری گفت: “من آرزو می کنم اگر این خانه پر از مروارید و با هر نوع سنگهای قیمتی بنابراین من می تواند آنها را صرف در امور خیریه به خاطر خدا”. اگـر RadhiAllahu مالند خواست دوباره: “یک آرزو!” گفتند: “ای Amirul نیرویی ما واقعا نمی دانم چه چیز دیگری به آرزو”. اگـر RadhiAllahu مالند و سپس گفت: “من آرزو می کنم اگر این خانه پر شده بود با مردان مانند ابو Ubaydah b. al-جراح بنابراین من می تواند استفاده از آنها را به خاطر خدا (در راه الله)”.

عضویت ما در The Siasat Daily - Google News

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de