چگونه coronavirus حتی تاثیر در روز پدر, خرید

Coronavirus را تحت تاثیر قرار است همه چیز از جمله روز پدر. با توجه به فدراسیون ملی خرده فروشی 2020 روز پدر, بررسی, خریداران خواهد داد پدران کمتر ویژه گردش و 25 درصد بیشتر در مورد مراقبت های شخصی در این سال است.

آیا شما خرید خود را از پدر و برخی از ضد پیری در این سال ؟ این احتمال وجود دارد او در حال حاضر ممکن است برخی از.مردان اصلاح کیت ها و محصولات مراقبت از پوست هستند موارد داغ این روزها و نه فقط به خاطر اینکه ما گیر در خانه خیره در آینه.

این metrosexuals از اواسط 1990s دیگر تک و تبدیل شدن به پدران. آنها بسیار باز تر به خرید محصولات برای مراقبت از پوست خود را و نظافت.

چگونه داغ است بازار ؟ با توجه به متفقین تحقیقات بازار, مردان مراقبت شخصی صنعت است که انتظار می رود به رشد در نرخ سالانه از 5.4% از سال 2016 به 2022 و رسیدن به $166 میلیارد.

در حالی که ریش روند صدمه دیده است برخی از ایالات متحده, تراش, فروش محصول, بزرگترین مردان نظافت رده تقاضا برای محصولات مراقبت از پوست مردانه اقلام شاهد رشد سالم. فروش مردان محصولات اصلاح شد $2.8 میلیارد دلار در سال 2017 کاهش به طور متوسط 1.1% یک سال از 2012 تا 2017. در مقابل متوسط سالانه رشد برای مراقبت از پوست مردانه محصولات در همان دوره بود که 7.2 درصد فروش از رسیدن به $345 میلیون در سال 2017, با توجه به millward brown, یک شرکت تحقیقات بازار.

تراش, گریسدر 2018, Edgewell صاحب شیک و Wilkinson تیغ تجاری scooped تا هری را تیغ و مراقبت از پوست شرکت برای $1.37 میلیارد تلاش برای گسترش فراتر از ریش تراش برای محصولات جدید مانند شستشوی بدن و ضد عرق.

آنلاین اشتراک شرکت Dollar Shave Club شد خریداری برای $1 میلیارد دلار توسط مصرف کننده محصولات لوله Unilever در سال 2016.

مردان و پوستدر سال 2017, مردان, فروش محصولات مراقبت از پوست شروع به پریدن کرد 11 درصد پیشی رشد در همه مردان دیگر نظافت دسته بندی ها از جمله حمام و دوش دئودورانت و مراقبت از مو. مردان صرف در مجموع $6.9 میلیارد دلار در ایالات متحده در نظافت محصولات millward brown داده ها را نشان می دهد.

یک سال 2018 در گزارش فوربس خاطرنشان کرد: مردان در سنین 35-44 و به ویژه پدران را در درایو به طور کلی نظافت تقاضا در بازار به عنوان آنها “سرمایه گذاری بیشتر در این رده و قیمت کمتر حساس تر از گروه های دیگر.” نزدیک به سه پنجم در گروه سنی که می گویند آنها “توجه به” محصولات مراقبت شخصی آنها خرید در مقایسه با کمتر از نیمی از کل نر بالغ گروه مورد بررسی توسط شرکت تحقیقات بازار Mintel.

معلوم می شود بیش از یک سوم از آمریکایی پدران — و درصد بالا می رود به حدود دو پنجم در میان کسانی که با دو فرزند می گویند که آنها در مورد مراقبت و جلوگیری از علائم پیری در مقایسه با 23 درصد از مردان بدون بچه ها با توجه به Mintel مطالعه منتشر شده در سال 2018 است که بررسی حدود 1000 نر شخصی-محصولات مراقبت از کاربران بزرگسال در ایالات متحده آمریکا

نر و لوازم بهداشتی شامل حمام و دوش ضد عرق پوست و محصولات مراقبت از مو. بازار انتظار می رود که برای سبقت گرفتن که از محصولات اصلاح و رایحه و رسیدن به $23.9 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش به 39 درصد از کل فروش.

برخی از خرده فروشان مانند میسی و Nordstrom ایجاد کرده اند اختصاص داده شده بخش برای مرد نظافت محصولات بر اساس گزارش وال استریت ژورنال. هدف اضافه شده است مردان نظافت ادارات در بیش از 80 فروشگاه با بیش از 600 محصولات پر کردن مردان جدید انتخاب شده است.

پدران با شماره

72 میلیون: تعداد برآورد شده از پدران در آمریکا

29 میلیون: تعداد تخمینی از آن پدران را نیز که پدربزرگ.

191,000: برآورد تعداد اقامت در خانه پدر.

24 میلیون: تعداد پدران زندگی در ازدواج-زن و شوهر گروه خانواده با کودکان کمتر از 18 در 2019.

سبک ریش

ریش و سبیل سبک رفته در داخل و خارج از سبک در طول سال اما امروز فقط در مورد هر چیزی می رود. متوسط رشد ریش در مورد ½ اینچ در هر ماه و گاهی کمتر و گاهی بیشتر.

طولانی ترین ریش در رکورد 17 سر پا, 6 اینچ رشد توسط هانس Langseth نروژی آمریکایی که در سال 1927 درگذشت. در یک 1/2 اینچ رشد در هر ماه آن را گرفته اند Langseth تقریبا نه سال برای رسیدن به آن طول. در اینجا برخی از تاریخی موهای صورت الگوهای:

منابع: فدراسیون ملی خرده فروشی, Beardbrand, فوربس, سرشماری آسوشیتد پرس سفارشی مستقیم,تبلیغی,

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de