کالیفرنیا نباید دوباره گزاره 209

به دلیل وحشتناک اشتباهات انجام شده به آفریقایی-آمریکایی ها در طول تاریخ و در زمینه خاص در هفته های اخیر و ماه, کالیفرنیا است که در مورد به تبعیض آسیایی-آمریکایی است. این لایحه توسط مجلس اصلاح قانون اساسی 5 آن به تصویب مجلس و به زودی رای گیری در مجلس سنا دولت.

در سال 1996 ما هر دو در انتخاب ، ما هر کار می کرد برای پایان دادن به استفاده از مسابقه در کالیفرنیا دولت است. بالاترین اصول دولت ما می تواند توجیه توسط یک قانون بسیار ساده است: دولت در قانون اساسی باید نیاز به کالیفرنیا که دولت نمی تواند تحمیل هر گونه بار و یا اعطای هر گونه سود بر اساس نژاد. که گزاره 209 و آن گذشت 55 درصد به 45 درصد است.

این جنایات که مرتکب شده اند در برابر آفریقایی-آمریکایی ها نمی تغییر اساسی انصاف است که اصل است. فشار برای لغو آن در حال حاضر ناشی از تمایل به کمک به آفریقایی-آمریکایی ها امروز در شرایطی. اما ما نباید فراموش بنابراین در هزینه دیگر گروه نژادی یکی که سابقه بدرفتاری نفرت انگیز است به خصوص در کشور ما: از خروج چینی ها قوانین به اردوگاه های اقامت اجباری ژاپنی-آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم است.

ACA 5 repeals سرپا نگه داشتن. 209. این امر تاثیر منفی دسترسی به کالج پذیرش مشاغل دولتی و قراردادهای دولتی. برجسته ترین تمرکز شده است در بدو ورود به دانشگاه کالیفرنیا. آن است که در اینجا بی عدالتی به آسیایی-آمریکایی است که روشن ترین.

ما نمی توانیم فراموش راست با انجام اشتباه است. ما باید سعی کنید برای کمک به آفریقایی – آمریکایی ها با از بین بردن کالج پذیرش از, آسیایی-آمریکایی است. کسانی که مایل به انجام این کار چشم پوشی از این واقعیت غیر قابل اجتناب. ما اما نمی تواند بی اعتنایی حقیقت این است که اعطای اولویت در ورود به آفریقایی-آمریکایی ها در دانشگاه به معنی محروم و تبعیض آمیز در برابر آسیایی-آمریکایی ها و دیگران است. این آمار که در آن مخالفان از گزاره 209 تکیه می کنند که بسیار نقطه. آفریقایی – آمریکایی ها شامل 6.5 درصد از کالیفرنیا و در عین حال تنها 3.87 درصد از UC ثبت نام. آسیایی-آمریکایی ها 15.3 درصد از کالیفرنیا و در عین حال 39.72 درصد از UC ثبت نام.

هیچ کس پیشنهاد افزایش تعداد اماکن در سیستم UC. بنابراین “حسابی” غیر قابل اجتناب است. اضافی پذیرش برای یک گروه نژادی جریمه کردن یکی دیگر از گروه نژادی. به همین دلیل آمریکایی-آسیایی جامعه رز در سال 2014 و متوقف قبل از تلاش برای لغو سرپا نگه داشتن. 209 برای UC در دولت و مجلس است. در حال حاضر وحشتناک است زمان برای ایجاد یک چنین رویارویی بیش از مسابقه.

ما باید به جای درمان کالیفرنیا به عنوان کالیفرنیا و آمریکایی است. ما باید شناسایی و پایان دادن به همه خبر بی ربط و ملاحظات در ورود به دانشگاه است. UC در حال حاضر لغو اولویت برای کودکان از فارغ التحصیلان کودکان خیرین و کودکان و از سیاستمداران است. UC مورد مطالعه با استفاده از تست های استاندارد و حتی در تناقض آن دانشکده مشاوره لغو اعتماد در SAT و ACT. UC با استفاده از یک “جامع” پذیرش سیاست است که به طور فعال در نظر هر فرد متقاضی داستان زندگی. که بررسی شامل چه که فرد برای اولین بار برای رفتن به کالج در یک خانواده که آیا متقاضی تا به حال به کار مشاغل در دبیرستان, آیا متقاضی فاقد دسترسی به هزینه کالج آماده سازی تدریس خصوصی. همه از جمله عواملی هستند مجاز تحت سرپا نگه داشتن. 209.

فرایند پالایش معیارهای پذیرش باید مستمر; بهبود است که همیشه ممکن است. در آنچه که جایز نیست تحت سرپا نگه داشتن. 209, اما, است, برای دولت, در بالای همه بالا ملاحظات به اعطای اولویت به دانش آموز یک به خاطر او و یا نژاد خود را در نتیجه گرفتن یک محل است که دانشجو B را دریافت کرده اند. همه چیز اما در حال حاضر مجاز است. به اصرار دارند که یک گام اضافی برای انجام اشتباه به یک به منظور به انجام کارهای خوب دیگر این است که از نظر اخلاقی غیرقابل دفاع. آن را به منزله معکوس تبعیض است.

تاریخ است که متاسفانه مملو از نمونه هایی از دولت با استفاده از یک فرد نژاد و درمان آن شخص بدتر از آن است. آن را همیشه در انجام خدمات از برخی از “بزرگتر خوب است.” در منافع نژادی و انصاف و اجازه دهید ما نه لغو گزاره 209. در بهره از توازن نژادی, اجازه دهید ما نیست که این نبرد در حال حاضر.

تام کمپبل یک دولت بود سناتور کنگره ایالات متحده و clerked برای دادگاه عالی ایالات متحده در سال دانشگاه کالیفرنیا نژادی اولویت سیستم باطل توسط دیوان عالی کشور در Bakke مورد. کوئنتین Kopp شد یک سناتور ایالت سان فرانسیسکو, شهر و شهرستان, سرپرست و برتر قاضی دادگاه.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de