توسعه بحران بودجه برای ایالت کالیفرنیا فراهم می کند زمان مناسب برای طولانی سر رسیده اصلاحات.

کالیفرنیا قانون اساسی مقرر بودجه تصویب شود, ژوئن 15. بودجه قانون سال 2020 سنا لایحه 74 توسط دولت از سوی دیگر ، هالی میچل D-لس آنجلس در گذشت آن تاریخ است. او صندلی مجلس سنا کمیته بودجه و مالی را نقد کنید. اما حتی طرفداران دوبله آن را “حفره یا سوراخ بودجه” در انتظار رویدادی که تاثیر می گذارد آنچه می رود به آینده تریلر صورتحساب.

در روز پنج شنبه, 40 خالی تریلر صورتحساب مورد تایید قرار گرفت دموکراتیک فمن. بنابراین انتظار می رود مقدار زیادی از فساد در هفته پیش رو است.

در بودجه بزرگترین امید است پیش بینی رئیس جمهور تهمت و کنگره را به کالیفرنیا از 14 میلیارد دلار کمک مالی بودجه. متاسفانه کل کشور می داند کالیفرنیا مسابقه نیوجرسی و ایلینویز به عنوان بزرگترین محدودیت خالص کسری. و مدیران خوب می تواند بحث در مورد اینکه آیا “امید” است که یک استراتژی مناسب.

کالیفرنیا نیز تنها دولت است که هنوز تولید نشده جامع گزارش مالی سالانه (CAFR) برای سال مالی منتهی به 30 ژوئن 2019. چگونه است که برای نمایش خوبی مدیریت مالی?

با 30 ژوئن 2018 CAFR طلایی دولت بود ضربه از محل 50 نفر در استان برای اولین بار در سال با دومین نامحدود خالص کسری بودجه در این کشور در $213.3 میلیارد فقط جلوتر از نیوجرسی $214.1 میلیارد دلار است. چه کسی می داند آنچه در 30 ژوئن 2020 و آینده CAFRs منعکس خواهد شد به عنوان یک نتیجه از COVID-19 رکود? از آن خواهد شد آسان به فرض کسری رشد خواهد کرد.

در ضمن ما از تشکیل reeling از بی سابقه اخراج و کسب و کار تعطیلی teetering مالی زندگی یک چک در یک زمان و طاقت فرسا خود را ذخایر مالی. پرداخت بدهی و بازسازی ذخایر نقدی جلوگیری خواهد شد اقتصاد از گسترش به سرعت. در نتیجه به اعتقاد من این COVID-19 افسردگی خواهد بود چند سال رویداد.

در اینجا سه استراتژی ضروری است که ساکرامنتو باید پیاده سازی برای دریافت از طریق این بحران و آماده شدن برای آینده است.

اول downsize دولت به منعکس کننده آنچه که اتفاق می افتد در بقیه اقتصاد است. کالیفرنیا شهرستانها نواحی و مناطق آموزش و پرورش در حال حاضر کاهش کارکنان. دیگر ساکرامنتو منتظر ایجاد کاهش در سطح دولت دیگر باعث کاهش بیشتر درد خواهد بود و در دو سال مالی. دولت نمی تواند نگه داشتن پرواز در نزدیکی یا $220 میلیارد سطح دولت سالانه هزینه های.

شصت و هفت assemblymembers co-حمایت دو حزبی خانه قطعنامه شماره 97 در ژوئن 3, درخواست تعویق $4.2 میلیارد دلار از راه آهن با سرعت بالا هزینه. بیایید و آن را انجام دهد.

دوم آن زمان به صورت اساسی اصلاحات حقوق بازنشستگی. در دو سال مجلس را مطلع CalPERS و CalSTRS که تعریف از مزایای طرح بازنشستگی’ سالانه مورد نیاز کمک خواهد رفت احتمالا به طور قابل توجهی.

مدارس به سختی می تواند خود را CalSTRS پرداخت چند سال گذشته حتی با گزاره 98 بودجه را افزایش می دهد چرا که از مورد نیاز خود را بالاتر برنامه ریزی بازنشستگی سهم.

CalPERS است که پس از جان گذشته برای رسیدن به 7 درصد بازگشت هدف آن است که با توسل به اعمال نفوذ و به دست آوردن بسیار سوداگرانه سرمایه گذاری با درآمد حاصل. این مضحک است.

فرماندار امر می تواند عاقلانه برای ایجاد یک کمیته را توصیه. مشکل این است که زمان تعریف شده در طرح بهره مند شوند باید پرداخت یک مقدار خاص با هزینه زندگی, تنظیم را افزایش می دهد, مهم نیست که چگونه به خوبی نمونه کارها سرمایه گذاری انجام دهد. وجود دارد گزینه های بهتری هستند.

به اشتراک گذاشته شده-خطر طرح ویسکانسین اجرا در سال 1982 ساخته شد و با حمایت هر دو حزب و حمایت از دولتی که اتحادیه های کارگری. کمک های مالی خود را در سطح نشانگر حدود 100 درصد نسبت به 70 درصد در سال های اخیر برای کالیفرنیا بودجه, بودجه نسبت این است که مطمئن شوید که به رها کردن. به اشتراک گذاشته شده-خطر برنامه های انعطاف پذیر هستند و می توان بسته به شرایط بازار است.

عمومی کارکنان باید درک کنند که اگر اتحادیه خود را سرسختانه ادامه دادن به برنامه های فعلی وجود خواهد داشت بدون پرداخت کارکنان را افزایش می دهد و یا هزینه زندگی را افزایش می دهد برای چندین سال. شما نمی توانید هر دو یک تعریف از مزایای طرح و پرداخت را افزایش می دهد. ریاضی فقط کار نخواهد کرد.

سوم پیگیری جدی بازنشسته پزشکی اصلاحات. کالیفرنیا زمان تهی دست بازنشسته پزشکی مسئولیت برخی از $90 میلیارد دلار است که یک حیوان گرسنه به غذا.

اورنج کانتی خطاب آن تهی دست actuarial تعلق مسئولیت در سال 2006, سال من عضو هیئت ناظران. ما قادر به کار با اتحادیه چانه زنی واحد و کاهش آن با 71 درصد است.

اگر ایالت کالیفرنیا به انجام همان برخی از 60 میلیارد دلار در بدهی می تواند خارج از ترازنامه است. و مقدار قابل توجهی در سالانه کمک های مورد نیاز می تواند در کاهش بودجه دولت است.

از آن زمان به گرفتن جدی در مورد دولت ما را متهم می کنند. روز مالیات را افزایش می دهد بیش از. روز از قرار دادن اوراق قرضه در انتخابات نیز باید بیش از. روز طلا اندود حقوق بازنشستگی باید به پایان رسیده است.

بهتر راهبردهای بازنشستگی باید به دنبال حرکت رو به جلو. به علف های هرز بازنشسته برنامه پزشکی است که حتی نمی ادغام با مدیکر غیر قابل توجیه هستند.

من از طریق یک فصل 9 شهرداری ورشکستگی با اورنج کانتی در 1994-96. من از طریق رکود بزرگ زمانی که من رئیس هیئت ناظران در سال 2008 و 2012.

این زمان دشوار است اما من یاد گرفته ام که هر چه زودتر دولت حرکت می کند بهتر از آن می رود.

دولت نیاز به یک چشم انداز دراز مدت و استفاده از فرصت های مناسب. این موضوع ضرورت.

John M. W. Moorlach نشان دهنده 37 منطقه در کالیفرنیا

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de