اورنج کانتی حمل و نقل سازمان در شکل و خوب گفته مقامات مدیریت مالی خرید اینترنتی از coronavirus با وجود انتظار برای دریافت صدها میلیون نفر کمتر در درآمد حاصل از برنامه ریزی برای قبل از همه گیر رسید.

با پول از مراقبت قانون فدرال coronavirus امداد لایحه اورنج کانتی, حمل و نقل, سازمان بودجه کافی برای اجرای اتوبوس در قبل از coronavirus سطوح که در آن زمان است.

هنوز یک $66 میلیون دلار کاهش در درآمد است که تولید از یک و نیم درصد مالیات بر فروش این معنی است که آژانس ممکن است به سرعت پیشرفت برخی از آزادراه گسترش و دیگر پروژه های حمل و نقل. همچنین شهرستانها خواهد شد دریافت پول کمتر برای روکش جاده ها و اجرای خود را در چرخ دستی های برنامه های.

و حتی به عنوان کسب و کار بازگشایی, حمل و نقل, مقامات مطمئن نیستید که چگونه به سرعت اورنج کانتی اقتصاد – فروش و مالیات بر درآمد را بهبود می یابند.

“این روند در سال جاری است که بر خلاف هر سال ما رو” OCTA مدیر عامل دارل E. Johnson گفت: او به عنوان ارائه شده این سازمان در بودجه در هیئت مدیره ژوئن 8 جلسه.

این OCTA است که طرح ریزی آن را دریافت خواهد کرد $160 میلیون کمتر برای سال مالی آینده که شروع می شود در 1 ژوئیه از آنچه در آن پیش بینی کرده بود قبل از همه گیر. Coronavirus و اقتصادی خود خرید اینترنتی را تحت تاثیر قرار تقریبا تمام منابع این سازمان درآمد از عوارض در سال 91 بیان خطوط به اندازه M نیم درصد مالیات فروش و خود را بخشی از دولت گاز مالیات OCTA رئیس امور مالی اندرو Oftelie گفت.

Oftelie گفت: آژانس خدمات اتوبوس نمی تواند تحت تاثیر این کاهش درآمد به دلیل کمبود خواهد بود با مراقبت عمل می کنند که به نظر اتوبوس و حمل و نقل عمومی به عنوان خدمات ضروری است. این چهار برنامه ای برای گسترش $158 میلیون دلار محرک دریافت بیش از چند سال آینده به آدرس هر قطره در اتوبوس, درآمد, او گفت:.

از ماه مارس OCTA اتوبوس اجرا در یکشنبه برنامه. شروع ژوئن 15, آژانس را افزایش می دهد خدمات خود را در بسیاری از مسیرهای اجرا خواهد شد در یک شنبه برنامه با سفر به اضافه برخی از مسیرهای محبوب اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله. برای مثال مسیر 38 از Lakewood به آناهایم هیلز را اجرا خواهد کرد هر 25 دقیقه در ساعات اوج نسبت به 45 دقیقه در زیر یکشنبه برنامه.

آژانس می تواند به اضافه کردن بیشتر سفرهای اگر بیشتر از تقاضا Oftelie گفت. آژانس نیز هنوز متعهد به جای 299 اتوبوس که در حال رسیدن به پایان خود را از زندگی با وجود آن که بودجه برای خرید فقط 165 جایگزین برای سال مالی آینده فقط در مورد.

و به خاطر پول آژانس در دست OCTA خواهد حرکت رو به جلو با پروژه های در حال ساخت از جمله OC اتوبوسی و 405 آزادراه گسترش پروژه.

هنوز هم برخی از پروژه هایی که هنوز نمی باید بیل در زمین ممکن است با تاخیر Oftelie گفت. از آن خواهد شد ماه ها و سال های قبل از اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر می شود واضح تر گفت.

“من هنوز هم احساس می کنم ما قادر خواهید بود برای دیدار با تمام تعهد به رای دهندگان” Oftelie گفت. “من نه به عنوان اعتماد به نفس بود که من شش ماه پیش و من مطمئن هستم که در مورد زمان بندی. اما ما هنوز متعهد به ارائه تمام وعده.”

اما در شهرستانها به احتمال زیاد به زودی به برخی از انتخاب های دشوار است. با کمتر فروش مالیات بر درآمد است که به معنی میلیون ها دلار برش از چقدر شهرستانها را دریافت خواهد کرد برای بودجه خیابان و بهبود حمل و نقل عمومی از قبیل چرخ دستی. شهرستانها نیز کمتر پول به صندوق تاکسی کوپن و یا درب-به-درب شاتل برای سالمندان است.

به عنوان کریدور حمل و نقل سازمان که نظارت شهرستان تلفات جاده آن است که انتظار برای دریافت حدود 120 میلیون کمتر برای سال مالی آینده نسبت به آنچه از آن دریافت این سال مالی – تا حد زیادی به خاطر 80 میلیون دلار کاهش در تلفات درآمد. این آژانس همچنین تعویق انداختن 2% عوارض افزایش نرخ که لگد در ماه جولای.

آژانس مقامات برنامه ریزی برای ادامه پرداخت های منظم نسبت بدهی با به تأخیر انداختن برخی از پروژه های. پروژه هایی مانند گسترش 241 بین دولت مسیر 133 و دولت مسیر 261 در انتظار نگه داشته در حالی که این بیماری همه گیر است اثرات در آژانس در حال ارزیابی است.

این سازمان را به جلو حرکت می کند با یک پروژه برای ساخت یک پل تغذیه 241 تلفات جاده ای به طور مستقیم به 91 Express Lanes.

TCA است صرفه جویی در برخی از پول توسط reclassifying برخی از کارکنان آن و نداشتن شایستگی را افزایش می دهد.

حتی به عنوان آنها نهایی بودجه خود را, حمل و نقل, مقامات گفت: آن را به ماه و سال به طور کامل به حساب همه گیر و تاثیر آن در سیستم های محلی و پروژه ها. پس از همه, این بیماری همه گیر است که به مراتب بیش از آنها گفت.

“ما در حال مرتب کردن بر اساس از برنامه ریزی برای بدترین به امید بهترین ها” Oftelie گفت. “ما نمی دانیم که زمانی که اقتصاد خواهد آمد.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de