ACLU می خواهد لا به قرار دادن ترمز در روروک مخصوص بچه ها برنامه ردیابی

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا تحت پیگرد لس آنجلس بیش از یک برنامه است که آهنگ dockless برقی اسکوتر و دوچرخه را در زمان واقعی به طور بالقوه اجازه می دهد که دولت و یا هر کسی با دسترسی به این اطلاعات برای ردیابی سوار کل سفر.

آیتالله سیستانی و بنیاد مرز الکترونیک محرمانه برنامه نقض متمم چهارم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا قانون اساسی و کالیفرنیا حریم خصوصی ارتباطات الکترونیکی عمل می کنند با توجه به طرح دعوی در دادگاه واصل جمعه, ژوئن 8.

“مسیر داده ها می تواند آشکار دقیق و حساس و اطلاعات شخصی در مورد سواران گفت:” هانا ژا یک EFF کارکنان وکیل. “این برآمدگی و نادرست به خصوص در زمانی که تظاهرات در حال فوران در سراسر کشور و حفظ حریم خصوصی برای حمایت از کسانی که ورزش خود را از حقوق آزادی بیان در خیابان گرفته اهمیت است.”

لس آنجلس نیاز به برقی روروک مخصوص بچه ها و دوچرخه شرکت ها برای استفاده از نرم افزار ردیابی, به نام اطلاعات تحرک مشخصات به کار در این شهرستان است. این داده ها شامل اطلاعات در مورد سوار اما این آهنگ زمانی که و که در آن سفر آغاز می شود در این مسیر گرفته شده و که در آن به پایان می رسد. Cross-referencing که داده ها را با دیگر در دسترس عموم منابع آن را بی اهمیت به تعیین که با استفاده از روروک مخصوص بچه ها, آیتالله سیستانی به طرح دعوی در دادگاه استدلال می کند.

سوار شناسه ناشناخته

“اگر چه MDS را شناسایی نمی کند سوار به طور مستقیم دقت با آن قطاری از سواران’ اطلاعات محل سکونت — اغلب در عرض چند پا — به احتمال زیاد اجازه می دهد تا سواران برای شناسایی شود” طرح دعوی در دادگاه متحده است. “دانستن این که سفر آغاز شد در یک ساختمان اداری به پایان رسید و در مقابل یک صفحه اصلی برای مثال باعث می شود مشکل از شناسایی فردی سوار به عنوان ساده به عنوان دانستن خود, آدرس خانه و محل کارتان.”

این مجموعه داده ها نیز خواهد فاش کردن اطلاعات در مورد سوار زندگی است. به عنوان مثال آن را می تواند فاش کردن مسیر یک سوار کار هر روز و یا اگر او در متوقف والدین و یا در یک نهاد مذهبی به طرح دعوی در دادگاه متحده است.

“تصور کنید که یک فرد است که طول می کشد یک روروک مخصوص بچه ها به یک اعتراض سیاسی و یا حتی سواری گذشته و دستگیر شده است توسط یکی از بسیاری از دوربین های دیجیتال استفاده می شود به سند تعاملات بین معترضان و پلیس” این دعوی متحده است. “با اطلاعات LADOT ماده از طریق MDS که فردی سوار می تواند برداشت از انبار کاه از داده ها و تحویل به پلیس که پس از آن می دانم که در آن فرد به پایان رسید سفر خود را, جایی که آنها آغاز شده و دقیق مسیر آنها.”

در بیانیه ای Colin Sweeney سخنگوی LADOT کاهش یافته است به آدرس خاص اتهامات در طرح دعوی در دادگاه.

“ما نمی توانیم در انتظار دادخواهی نظر که ما نیز باید دیده نمی شود” Sweeney گفت: در یک ایمیل. “این بخش نیاز به مناسب اطلاعات در مورد به اشتراک گذاشته وسایل نقلیه توسط انتفاعی حمل و نقل شرکت های فن آوری و متعهد به حصول اطمینان از ایمنی و قابلیت دسترسی از خیابان های ما.”

داده های مورد استفاده به سادگی سیاست

لس آنجلس اجرا تجربی برنامه برای نظارت بر انطباق اسکوتر و دوچرخه با مقررات شهر مانند تعداد کل وسایل نقلیه مجاز جغرافیا و ارائه این شهرستان با استفاده از اطلاعات مفید برای توسعه سیاست های آینده و یا زیرساخت های مانند دوچرخه های جدید خطوط و یا طراحی مجدد ، با توجه به گزارش کارکنان.

این نرم افزار ردیابی خواهد بود به احتمال زیاد استفاده می شود برای تنظیم خودروهای هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر فن آوری های در آینده نیز مقامات گفت.

در حالی که کسانی که با استفاده از ممکن است مشکل ساز ACLU استدلال می کند میل به نوآوری نمی توجیه “تست زنده بودن یک برنامه است که جمع آوری حساس داده های مکان دقیق و بدون پادمان است که محافظت در برابر مجدد شناسایی است.” دانه تفکیک هر سفر بی ارزش مخاطره آمیز برای این شهر اظهار داشت: اهداف با توجه به ACLU.

سال گذشته شورای شهر لس آنجلس دستور LADOT به ارائه گزارش در 90 روز توصیف “مقاصد خاص برای جمع آوری و استفاده از هر نوع داده های مورد نیاز توسط MDS” و در طول مدت زمان داده ها حفظ شده است. دستورالعمل نیز نامیده می شود به صورت یک “گزارش شفافیت” در 180 روز ترسیم هر شخص ثالث درخواست برای دسترسی به اطلاعات و نحوه LADOT پاسخ داد.

گزارش درخواست شده توسط شورای شهر هنوز به تولید با توجه به ACLU.

در نامه ای در ماه مه و آزادی های مدنی سازمان خواستار این شهر توقف جمع آوری داده ها تا زمانی که آن می تواند جمع آوری شده و ناشناخته خواهد ماند و به “حریم خصوصی بیشتر-محافظ حد ممکن است.”

کت و شلوار می پرسد برای توقف جمع آوری داده ها

در حال حاضر این طرح دعوی در دادگاه می پرسد یک قاضی برای نظم شهر به حذف همه “دقیق و قابل شناسایی محل داده ها” برای جلوگیری آینده مجموعه ای از داده ها و به منع شهرستان از نیاز شرکت ها مطابق با MDS به دریافت مجوز.

Uber و پرش دوچرخه سواری شرکت به طور مشابه شکایت لس آنجلس بیش از داده های مورد نیاز در ماه مارس است. شرکت های زیادی مانند آیتالله سیستانی استدلال شهر نیاز ندارد ردیابی زمان واقعی برای به انجام رساندن اهداف خود.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de