در پی جورج فلوید مرگ بسیاری از مبارزه برای شروع نژادی آشتی

در سال 1967 مارتین لوتر کینگ جونیور صرف هفته در انزوا و به دور از سختی جنبش حقوق مدنی برای نوشتن پایان چه خواهد بود چهارم و پایانی کتاب است.

شاه با عنوان کتاب “Where Do We Go From Here: هرج و مرج و یا ارتباطات؟” همیشه امیدوار وزیر را دیدم یک آینده که در آن همه آمریکایی ها را متحد برای مبارزه با فقر و ایجاد عدالت. در نوشتن خود را پادشاه بازدید پیگیری عدالت و حقوق صاحبان سهام به عنوان یک حزبی تلاش به عنوان یک متحد جنبش اجتماعی است که شکوفا می شوند در هر دو احزاب جمهوری خواه و دموکرات.

اما 53 سال پس از آن کتاب نوشته شده بود مرگ یک آمریکایی آفریقایی تبار جورج فلوید بود که دوخته زیر زانو از یک افسر پلیس در خیابان مینیاپولیس برای نزدیک به نه دقیقه مشتعل است تظاهرات و شورش در سراسر کشور flummoxing ایمان رهبران و فعالان جوامع با همان سوال پادشاه مطرح چند دهه پیش.

“از کجا ما از اینجا بروم ؟ هرج و مرج و یا ارتباطات؟”

امید برای آشتی

در یک ملت گرفتار شاید بیشتر قطبی سیاسی محیط زیست در تاریخ آن نژادی آشتی ممکن است به نظر می رسد دشوار است. اما پس از فلوید مرگ آمریکایی ها به نظر می رسد سوال مربوطه نقش در روند آشتی.

سفید جوامع شده اند و درخواست آنچه که آنها می توانید انجام دهید برای کمک به مردم آمریکا ایمان رهبران و فعالان جامعه گرفته اند مسئول در بیان نیاز برای سیستمیک و نگرشی تغییرات به خصوص به عنوان آنها به طور مداوم خواسته با متحدان و همکاران آنچه باید اتفاق می افتد در این مسیر به آشتی.

سفید مردم را باید مهم که در اولین مرحله از اذعان به اشتباهات که متعهد شده است گفت: برگرد. Samuel J. کیسی کشیش ارشد از زندگی جدید کلیسای مسیحی فونتانا و مدیر اجرایی جماعت سازمان یافته برای نبوی نامزدی.

“اول باید صادقانه به رسمیت شناختن توسط فرهنگ غالب — سفید جامعه — که نژاد پرستی است که هنوز هم یک واقعیت است.” “ما گفت: هرگز جامعه یهودی به دریافت بیش از آن. وجود دارد که اذعان به وجود دارد باید اثر هولوکاست تا به حال در جامعه یهودی. آشتی می آمد تنها پس از شما اعتراف شما به انجام کاری اشتباه است. که اتفاق افتاده است هنوز رتبهدهی نشده است.”

گفتگو باید تغییر از چه سیاه و سفید جامعه نیاز به انجام به آنچه که همه آمریکایی ها نیاز به انجام گفت: برگرد. Chineta Goodjoin پاستور جدید امید کلیسای پروتستان در نارنجی است که عمدتا آفریقایی آمریکایی.

“چه” خود را ” جماعت نیاز دارید از ما به عنوان یک کلیسا ؟ چه ما در مورد ‘خود را’ درد ؟ هنگامی که شما’ می شود ‘ما’ ما حرکت به سمت آشتی,” او گفت:.

روحانیت مارس به مقر پلیس لس آنجلس به افتخار و خواهان عدالت برای جورج فلوید در شنبه 2 ژوئن 2020 در لس آنجلس. (عکس از سارا Reingewirtz, Los Angeles Daily News/SCNG)

قدرت همدلی و داستان سرایی

توانایی قادر به گوش دادن به دیگران داستان و قبول درد و لازم است اگر این فرایند به کار گفت: Goodjoin که کلیسا در نظر دارد برای برگزاری یک مجازی افروزی در 7 p. m. روز شنبه, ژوئن 9.

“اما اگر شما شرکت شما باید آماده برای حمل بار از شخص دیگری درد” او گفت:. “اگر شما به دنبال به جلو به نور شمع و خواندن kumbaya شما در حال رفتن به بشدت نا امید کرد. داستان باید شنیده شود با ذهن باز. داستان از دست دادن قدرت خود را اگر گیرنده شروع به احساس دفاعی است.

برگرد. Chineta Goodjoin دارای یک عکس از او بهترین دوست Sharonda کلمن-سینگلتون که کشته شد در نواخته انگیزه Charleston, S. C., تیراندازی است. Goodjoin آگهی های جدید امید کلیسای پروتستان در نارنجی. (فایل عکس توسط Ana Venegas اورنج کانتی ثبت نام/SCNG)

“وجود دارد هیچ چیز برای دفاع از هنگامی که شما برای باز کردن خودتان را برای شنیدن درد شخص دیگری — که آیا یا نه شما موافق با آن است.”

Candie Blankman شده است که با داشتن مکالمات در مورد نژادی آشتی با Goodjoin گفت: او نمی همیشه می خواهید این موضوع را که “خشونت” و فراموش شده است تا زمانی که فاجعه رخ می دهد.

“کسی که از من کلیسا گفت: در واقع آن را بیش از ضربه در یک زن و شوهر از هفته” گفت: Blankman پاستور شاگردی و مراقبت در سن کلمنت کلیسای پروتستان است که عمدتا سفید. “این چیزی است که موجب خشم من. این روکش از مدنیت را نگه نمی کنه. بله خشونت دیده ایم بد است اما آن را ایجاد یک آگاهی از درد است که وجود داشته برای مدت زمان طولانی. مردم وجود دارد (در آفریقایی جامعه) هستند که زندگی به شدت مختل در هر روز است.”

Blankman گفت: مردم مانند او نیاز به “کشف کردن آنچه که باید انجام شود.”

“آن را به بیش از گرفتن با هم و دعا” او گفت:. “به عنوان یک وزیر و من اعتقاد دارم که شما می توانید یک قلب در یک زمان. زمانی که شما تغییر دهید قلب شما تغییر جوامع است. که به معنی گوش دادن به مردم به داستان های خود را. به این معنی empathizing نه فقط با کلمات بلکه با عمل. وجود دارد و نیاز به مقدار زیادی از آموزش و پرورش است.”

محافظت در برابر بی تفاوتی

در جامعه آمریکا وجود دارد امیدواریم که فلوید مرگ را تبدیل به یک تعویض بازی گفت: Derric J. Johnson, معاون رئیس جمهور از لس آنجلس روابط انسانی کمیسیون و مدیر موسس سانتا مونیکا بر اساس مساوات و عدالت در مرکز.

“من امیدوار هستم که این کاتالیزور می شود که هر کس در تراز وسط قرار دارد با این دیدگاه که ما باید انجام دهیم بهتر است,” او گفت:. “ما نیاز به پیدا کردن راه های مختلف برای شرکت در جامعه است که می تواند در مورد تغییر واقعی است.”

امید است که همه او است و امید است که همه جامعه است و در این لحظه جانسون گفت.

“اگر ما نمی, امیدوار, بی تفاوتی در مجموعه و سپس نقطه چیست؟,” او گفت:. “من در مورد مراقبت از خود من هستی. من می خواهم به گام درب جلو و نه به تعجب می کنم اگر من بازگشت در پایان روز. اگر من نمی تواند امید و مبارزه برای وجود من پس از آن ما در حال از دست داده است.”

جانسون می گوید که او می بیند امیدوارم که در قالب پروژه های چنین به عنوان یک ad hoc کمیسیون برای پلیس و روابط انسانی از آن او است. پانل دیدار خواهد کرد در این هفته به دنبال بیش از یک پیش نویس نهایی از توصیه های پلیس اصلاحات.

“این شرایط (مربوط به خشونت پلیس) مانند موش خرمای کوهی امریکا روز” جانسون گفت. “من هرگز نمی خواهم آن را به تبدیل شدن به نرمال. من نمی خواهم برای دیدن یک صحنه مثل این دوباره و مانند آن را فقط به یکی دیگر روز شنبه در امریکا است.”

ایوان پیتز کشیش ارشد از دوم کلیسای باپتیست در سانتا آنا, قدیمی ترین آفریقایی کلیسا در اورنج کانتی. (عکس از علامت Rightmire اورنج کانتی ثبت نام/SCNG)

نقش کلیساهای پروتستان

به عنوان کشیش از قدیمی ترین آفریقایی کلیسا در اورنج کانتی برگرد. ایوان پیتز می خواهم برای دیدن عمدتا سفید کلیساهای پروتستان در خط مقدم این موضوع است.

“من می خواهم برای دیدن آنها را پذیرفت که یک مشکل جدی وجود دارد با نژادپرستی در این کشور است.” “هیچ چیز می تواند اتفاق می افتد اگر شما لازم نیست آن را بپذیرد.”

پیتز می خواهم megachurch شبان در جنوب کالیفرنیا و در سراسر کشور به مبارزه برای برابری نژادی و بخشی از وزارت.

“شما باید چند دلار وزارتخانه که انجام کار های شگفت انگیز با, قدرتمند, اعضای,” او گفت:. “این است که به عنوان مهم به عنوان هر کار ما در کلیسا. اگر آنها قرار داده و تلاش خود را در این جهت به من نگو سوزن نمی خواهد حرکت کند.”

پیتز معتقد است فریاد مردم جامعه آمریکا در حال رسیدن به حداقل برخی از پروتستان های انجیلی. او می بیند تاثیر فلوید مرگ سفید در افرادی که به اعتراض آمده در اعداد بزرگ است.

“اما سوال این است که چگونه ما نگه داشتن آتش سوزاندن و مطمئن شوید که آن را نمی کردن که خبری چرخه می میرد ؟” او گفت:. “اگر ما اقدام عملی وجود دارد هیچ نقطه ای در داشتن یک مکالمه است.”

یک سال 2016 مطالعه توسط Barna گروه یک مسیحی انجیلی رای گیری در ونتورا به این نتیجه رسیدند که کلیسای انجیلی “ممکن است بخشی از مشکل در کار سخت نژادی آشتی.”

این مطالعه با عنوان “سیاه و سفید زندگی می کند ماده و تنش نژادی در آمریکا” نشان داد که در حالی که اکثریت سیاه و سفید از افراد مورد بررسی (84 درصد) بر این باور است که بسیاری از خصومت در میان گروههای نژادی, تنها 39 درصد از مردم سفید توافق کردند که نژاد پرستی است که هنوز هم یک مشکل است. همچنین 71 درصد از افراد مورد مطالعه معتقد بودند که “نژادپرستی معکوس” یا مخاطره اندازد درمان مردم سفید است در حال حاضر یک مشکل است. تنها 13 درصد از پروتستان های انجیلی گفت: آنها پشتیبانی سیاه زندگی مهم جنبش و پیام خود را.

“اگر شما از سفید انجیلی جمهوریخواه شما کمتر احتمال دارد به فکر می کنم مسابقه یک مشکل است اما به احتمال زیاد به فکر می کنم شما یک قربانی نژادپرستی معکوس,” بروک Hempell معاون تحقیقات در Barna گروه اشاره کرد ، “شما نیز کمتر متقاعد شده است که مردم از رنگ های اجتماعی محروم هستند. در عین حال این گروه بر این باورند که کلیسا نقش مهمی در صلح و آشتی است. این معضل نشان می دهد که کسانی که ظاهرا اکثر مجهز برای آشتی نمی بینم نیاز به آن است.”

در اورنج کانتی Rockharbor کلیسا در میشن ویجو عمدتا سفید انجیلی جماعت را شکست قالب با جعل رابطه با مسیح نجات دهنده ما متدیست آفریقایی کلیسای اسقفی در ارواین. Rockharbor اعضای رسیده به آفریقایی آمریکایی جماعت پس از تیراندازی و کشتار در امانوئل AME Church in Charleston, S. C. در ماه ژوئن 2015 که خود اعلام سفید supremacist به ضرب گلوله کشته و نه نفر در یک گروه مطالعه کتاب مقدس.

دو کلیسا همچنان ارتباط خود را در طول سال حتی تلاش نژادی آشتی بحث سال گذشته است.

وقت آن است که برای سفید پروتستان های انجیلی به خصوص به قبول است که “مشکل نژاد پرستی یکی همه ما و همه ما به آن صورت هم گفت:” جف Gill کشیش 10,000-قوی Calvary Chapel خلیج جنوبی در نزدیکی Gardena انجیلی جماعت است که حدود 20 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار. “ما به عنوان کلیسا باید بهتر شنوندگان. ما در طول تاریخ نادیده گرفته و همه چیز به عنوان جنگ که در حال حاضر شده است به دست آورد.”

گیل گفت: مسیحیان باید به “تن کردن لفاظی و به نوبه خود شفقت است.”

“کلیسا بوده است به جرم خاموش کردن بسیار مردم ما امیدواریم که برای رسیدن به” او گفت:. “ما باید قادر به صحبت کردن با یکدیگر است.”

آشتی کار سخت است

Daryl دیویس یک آمریکایی آفریقایی تبار بلوز نوازنده است که “تبدیل” نزدیک به 100 Ku Klux Klan, اعضای, به ترک این جنبش تنها با صحبت کردن به آنها گفت: این مهم است که برای همه به رسمیت شناختن است که همه مردم باید صدای.

“پلیس و اعضای جامعه باید قادر به صحبت کردن با یک دیگر,” او گفت:. “ما نیاز به فعال به جای اینکه واکنشی است. چرا صبر کنید تا بعد از حادثه? بیایید شروع کنفرانس بین پلیس و مردم است. ما نیاز به انجام است که در زمان صلح به طوری که ما می تواند جلوگیری از این زمان بحران.”

دیویس گفت که او نیز با تشویق تعداد زیادی از مردم سفید بیرون آمدن به تظاهرات برای حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار جامعه است.

“اینها مردم واقعی که ما را به رسمیت گرفتاری و می خواهید برای پیوستن به ما,” او گفت:. “من باور دارم که همچنین ممکن است یک عامل کمک به مردم چرا در بالا شروع به گوش دادن.”

‘دشوار است dialogue’

Orange County Sheriff همین بارنز و ارواین رئیس پلیس مایک هامل در شرکت تلفنی جمعه, ژوئن 1, که درگیر یک گروه متنوع از اورنج کانتی رهبران از ایمان جامعه اجرای قانون و آموزش عالی است. هر دو مردان می گویند آنها نمی نادیده گرفتن این موضوع از بی عدالتی و گامهای خود را در بخش های خود به بهتر آموزش افسران خود را در ده-تشدید تاکتیک و برای نگه داشتن آنها را مسئول rogue اقدامات است.

بعد از آن در هفته بارنز نیز تقبیح اقدامات یکی از نمایندگان گرفتار در دوربین در یک تظاهرات روز شنبه, ژوئن 2, در کوستا مسا, یکی از صدها نفر در سراسر کشور برای محکوم کردن کشتار فلوید و خواستار اصلاحات عمیق است. ناشناس معاون که تصویر به اشتراک گذاشته شده بر روی رسانه های اجتماعی, عینک تکه تاکتیکی جلیقه که همراه با جناح راست گروه شبه نظامی.

کلانتر بخش قرار می گیرد معاون در مرخصی انتظار اداری بررسی است.

این “مشکل گفت و گو” است که کل جامعه باید شرکت در مسابقه نیاز به تکیه “شانه به شانه و نگه داشتن هر یک از دیگر” بارنز گفت: در طول تلفنی.

هر دو بارنز و هامل به یاد می آورد شرکت در سال 2016 مارس برای همبستگی با حضور بیش از 1000 نفر به نمایندگی یک مقطع از افسران پلیس و کسانی که از ادیان مختلف و نژادها — سفید, سیاه, لاتین, اسیایی. وحدت مارس برگزار شد در ارواین در آمد و در پی تیراندازی پلیس که تا به حال roiled جوامع محلی و حمله به افسران پلیس که به شدت دستپاچه اجرای قانون است.

استیو Gish با امی Biehl مادر, لیندا Biehl. Gish نوشت: کتاب “امی Biehl آخرین خانه.”

کار سخت از آشتی

آشتی یک شبه اتفاق نمی افتد و کار سخت است گفت: لیندا Biehl, مادر امی Biehl, یک محقق فولبرایت از نیوپورت بیچ که کشته شد توسط مردم خشمگین از جوانان در یک شهر و خارج از شهر کیپ تاون در سال 1993. Biehl کشیده بود از ماشین سنگسار و چاقو به مرگ دو روز قبل از او به خانه آمد.

اما پدر و مادر او بازگشت به Guguletu این شهرستان که در آن دختر خود را به قتل رسید تاسیس یک بنیاد به نام او برای خدمت به جوانان با پس از برنامه های مدرسه و توزیع مواد غذایی. دو مرد به جرم قتل Biehl آمد به کار برای بنیاد و لیندا Biehl می گوید که آنها تبدیل شده اند مانند فرزندان در طول زمان است.

هر دو لیندا Biehl و همسرش, پیتر, شهادت در آفریقای جنوبی کمیسیون حقیقت و آشتی پیشقدم توسط اسقف اعظم دزموند توتو. این یک خام روده غم انگیز فرآیند است که در آن مردم خود را به اشتراک گذاشته ،

“مسیر آشتی بسیار دشوار است” لیندا Biehl گفت. “آفریقای جنوبی تصمیم گرفت که به جای اقدامات تلافی جویانه و سلول های زندان آنها می خواستم برای ایجاد چیزی برای مردم به سهم خود عذاب و داستان خود را. کمیسیون نبود اما مردم آگاه تر از هر یک از دیگر بشریت است.”

لیندا Biehl می گوید در این کشور وجود دارد فرصت برای داستان سرایی و گفت و گو های فردی در جوامع شاید از طریق جامعه عمل شدند.

“برای آشتی dialogue به طور قابل توجهی افزایش دهد” او گفت:. “نه تنها داستان باید گفته شود اما ما نیز باید برای پیدا کردن چیزی مشترک در این داستان. پیدا کردن زمینه های مشترک بسیار مهم است.”

نویسنده کارکنان ترزا واکر کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de