تغذیه: به وزن سلامت خود را گزینه های که با استفاده از یک مقیاس

مکرر خود با وزن یک کلید رفتار همراه با موفقیت از دست دادن وزن. در همان زمان مکرر وزن می تواند یک نشانگر ناسالم و بی نظم عادات با پتانسیل منفی اثرات روانی. قبل از اینکه شما پرش در مقیاس در نظر بگیرید که چگونه شما با استفاده از این ابزار بیشتر به سلامت خود و اهداف تناسب اندام و آیا این زمان برای ارزیابی مجدد طرح خود را.

مطالعات نشان می دهد که خود نظارت از عادات غذا خوردن و فعالیت بدنی و وزن مداخلات است که می تواند کمک به کاهش وزن و جلوگیری از ناخواسته وزن به دست آورید. بر خلاف ردیابی مواد غذایی و ورزش خود را وزن سریع و نسبتا آسان است. کسانی که نظارت بر وزن خود را از نزدیک ممکن است پیدا کردن مکرر وزن مفید به عنوان آنها قادر به متوجه یک الگوی وزن تغییر دیر و کوچک در رژیم غذایی تنظیمات برای جلوگیری از افزایش وزن ناخواسته.

از دست دادن وزن سخت است اما نگه داشتن آن را حتی سخت تر است. در واقع نگهداری طولانی مدت قابل توجهی از وزن از دست دادن است و بسیار بعید است که با بسیاری از افراد تجربه وزن, دوچرخه سواری و یا به دست آوردن وزن. کاهش وزن و نگهداری تحت تاثیر قرار است توسط چندین مجموعه عوامل از جمله کسانی هستند که محیط زیست, رفتاری, زیستی و شناختی. مکرر خود با وزن ممکن است کمک به برخی از مردم حفظ کردن وزن برای خوب است اما برای دیگران وزن منجر به سرخوردگی و دیگر عواقب مضر.

به خاطر داشته باشید که اطلاعات ارائه شده توسط استاندارد مقیاس بسیار محدود است. تغییرات در وزن لزوما منعکس کننده تغییرات در چربی بدن است. در حالی که وزن فقط یک عدد بدن ما بسیار پیچیده هستند. برای بسیاری از مردم اهداف مربوط به کاهش وزن هستند در مورد ترکیب بدن. برخی از مردم می خواهید برای دریافت لاغر دیگران می خواهند برای به دست آوردن عضله اما متوسط مقیاس محدود است در توانایی خود را برای ارزیابی این تغییرات است.

این طبیعی است که برای بدن وزن به نوسان در طی روز و از روز به روز. بنابراین وزن روزانه چک فهم لزوما نشان دهنده تغییرات در چربی بدن یا توده عضلانی اما صرفا جابجایی مایع یا غذا مصرف می شود. برای مثال اگر شما نوشیدن دو فنجان آب شما می توانید وزن خود را بلافاصله افزایش یک پوند. علاوه بر این غیر معمول نیست برای کاهش وزن به کمترین میزان در صبح و در اواسط تا اواخر هفته در وزن و بالاترین بعد از آن در روز و درست پس از تعطیلات آخر هفته. نکته این است که این نوسانات عادی را می توانید در مقیاس نه چندان مفید ابزار برای اندازه گیری های واقعی از دست دادن وزن.

در اینجا برخی از چیزهایی که در نظر بگیرید هنگامی که تصمیم گیری اگر چه یک مقیاس ممکن است یک ابزار مفید برای شما برای مدیریت سلامت خود و اهداف تناسب اندام:

انتخاب مقیاس مناسب برای شما

وجود دارد بسیاری از مقیاس های موجود در نقاط مختلف قیمت. برخی از مقیاس های طراحی شده برای کسانی که با اختلال بینایی در حالی که دیگران باید با تکنولوژی زرنگ و دانا ویژگی های مانند قابلیت اندازه گیری ترکیب بدن و همگام با سلامت و تناسب اندام نرم افزار برای پیگیری پیشرفت. با استفاده از یک مقیاس با ویژگی های که برای شما مهم هستند که ممکن است به معنای تجاری کردن یک مقیاس برای یک مدل جدید است.

تعیین کنید که چگونه اغلب به وزن و سازگار باشد

تصمیم گیری در یک برنامه برای که و چگونه اغلب به خودتان را وزن کنید و با آن چوب. وزن بیش از حد اغلب می تواند منجر به بیش از حد تمرکز بر روی وزن که ممکن است تنها مانع پیشرفت است. اجتناب از مقایسه با اوایل صبح و اواخر بعد از ظهر وزنه. به یاد داشته باشید برای به تصویر بزرگتر نگاه سنج خود را درست وزن الگو.

وزن فقط یک عدد

خوب است اگر شما نمی خواهید به خودتان را وزن کنید و یا خود را در مقیاس. شماره در مقیاس نه تنها یا بهترین اندازه گیری زمانی که آن را می آید به ترکیب بدن. شما می توانید با استفاده از یک نوار اندازه گیری یا یک مورد لباس برای نظارت بر تغییر در طول زمان. در طول بازدیدکننده داشته است پزشکی شما ممکن است بخواهید نمی توان گفت وزن خود را اگر آن را می سازد شما احساس می کنید راحت تر است. انجام آنچه احساس می کند برای شما مناسب است.

می دانم زمانی که به وزن است که باعث بیش از آسیب خوب

در نهایت اگر شما متوجه است که وزن باعث ایجاد پریشانی و یا باعث می شود شما را به محدود کردن مواد غذایی خود را فراتر از برنامه غذایی شما ممکن است از مصرف یک گام به عقب از مقیاس و یا صحبت کردن با یک حرفه ای در مورد این نگرانی ها. مقیاس باید این قدرت را تعیین می کند ارزش خود و نه باید آن را تنها معیار سنجش پیشرفت.

LeeAnn Weintraub, MPH, RD است یک متخصص تغذیه ارائه مشاوره تغذیه و مشاوره به افراد و خانواده ها و سازمان ها. او را می توان از طریق ایمیل در [email protected].

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de