فارغ التحصیلان مشخصات: Torrell Foree است که در مورد کشف و معنی دادن

در طول چند سال اول در Cal State فولرتون Torrell Foree تا به حال واقعا جای خود را یافت. “من نمی دانم آنچه که من می خواستم برای انجام و یا آنچه که من می خواستم به مطالعه است. من می خواهم بگویم مردمی که طرح من B بود که اگر هیچ چیز دیگری کار می کرد من می خواهم تدریس دبیرستان تاریخچه و مربی بسکتبال,” او می گوید. “اما من یک برنامه A.”

Foree اول نسل دانشجو شده بود و رفت و آمد از کنار رودخانه و برای جلوگیری از این کابوس رانندگی که رو به مشرق 91 در ساعت شلوغی او و دوستان شروع ماندن دیر و حلق آویز کردن در سالن ورزش. آنها شروع به ملاقات با مردم و در سال دوم خود را, او رفت و به یک نشست اتحاد برای حفاظت از آگاهی است.

Torrell Foree. عکس حسن نیت ارائه میدهد Cal State فولرتون

“این بود تا زمانی که من سال سوم که من شروع به رفتن به APAC جلسات به طور مداوم و از بودن در کنار دیگر مردان سیاه و سفید است که من واقعا شروع به پیدا کردن یک جامعه در محوطه دانشگاه می گوید:” Foree.

او شنیده ام در مورد آفریقایی مرکز منابع و تصمیم گرفت آن را به اتمام یک روز. روز زندگی خود را تغییر.

“هنگامی که من به آنجا رفتم من هرگز به سمت چپ. که شد من خانه در پردیس. که زمانی که من واقعا شروع به کاوش های زیادی در مورد خودم. منظورم این است که من می دانستم که من سیاه و سفید و یا آفریقایی آمریکایی وجود دارد اما نبود خیلی معنی خارج از رنگ پوست و یا فنوتیپ. من شروع به گرفتن بیشتر آفریقایی آمریکایی مطالعات کلاس کاوش در فرهنگ من شروع به رشد کردن مو من.”

او در آغوش فکری زندگی عشق خود را از خواندن و یادگیری و متوجه شدم که او می خواست برای بازگشت به جامعه خود. “من تحت این هویت تجربه توسعه که هنوز هم تاثیر گذار است که من امروز هستم.”

امروز به عنوان هماهنگ کننده آمریکایی آفریقایی, مرکز منابع Foree قادر به ارائه تنظیمات برای دیگر دانش آموزان برای پیدا کردن راه خود را به عنوان به خوبی. این مرکز در طبقه اول از Pollak, کتابخانه مکانی است که در آن دانش آموزان می توانند ملاقات با مشاوران و پیدا کردن کمک های مالی منابع, ملاقات با آمریکایی آفریقایی علمی و کارکنان و کشف آفریقایی آمریکایی مطالعات بخش. این مرکز ارائه می دهد برنامه ها و سخنرانان در طول سال.

اما شاید با ارزش ترین عملکرد آن را در خدمت به عنوان یک محل از جامعه است.

در غیر pandemic روز وجود خواهد داشت و دانش آموزان مشغول به تحصیل اعضای هیات علمی و کارکنان صحبت کردن با دانش آموزان و فقط مردم صحبت کردن در مورد مسائل دانشجویان مورد بحث است. “آنها مشغول گفتگو در مورد هر موضوع است که در فرهنگ پاپ و یا هر پدیده اتفاق می افتد در توییتر” Foree می گوید, یادآوری اخیر “سرگرم کننده استدلال” او با یک دانش آموز بیش از مارول, فیلم, یکی از احساسات شخصی. “مرکز ما این است که یکی از پر انرژی تر مراکز وجود دارد مقدار زیادی از انرژی خوب, بسیاری از خنده.”

در طول COVID-19 عصر Foree در حال تلاش برای نگه داشتن در دست کم برخی از آن جامعه احساس و رفاقت رفتن.

“اوه مرد آن را کمی متفاوت کار در مرکز تحقیقات در حال حاضر. اما ما هنوز هم سعی کنید به انجام همه چیز قادر به هنوز هم کشت که تجربه برای دانش آموزان عملا در حال حاضر,” او می گوید. این بدان معناست که کارکنان میزبانی مجازی hangouts برای دانش آموزانی که نیاز به اتصال ارائه برنامه های آنلاین و جلسات آموزشی و حتی داشتن Netflix تماشای احزاب با هم. (غربالگری تا کنون: اسپایک لی “School Daze” و “مهتاب.”)

این همه خوب به اندازه کافی به شرایط و مرکز خواهد بود و حتی بیشتر آماده برای سقوط اما بخش بزرگی از آنچه آفریقایی مرکز منابع می کند این است که به سادگی به عنوان محل که در آن دانش آموزان می آیند و تجربه آن فضا و حس جامعه است. به عنوان یک دانشجو که بود برای Foree.

“آمدن به AARC یکی از نادر بار در محوطه دانشگاه که من می بینم دیگر مردمی که شبیه من است. در کلاس های من به خصوص تاریخ کلاس من ممکن است تنها کسی که شبیه من,” او می گوید.

“من فکر می کنم که پدیده هنوز هم وجود دارد برای دانش آموزان امروز است. یکی از چیزهایی که مردمی را درک نمی کنند که از نظر ما سیاه هویت و ما قومی, هویت فرهنگی, سیاه مردمی متنوع و زیادی وجود دارد از تجارب فرهنگی است که برخی از دانش آموزان فقط نداشته اند. آمدن به AARC راه است که آنها مجاز به تجربه برخی از این صحنه حلق آویز کردن با دانش آموزان و ساختمان دوستی است.”

COVID یا نه Foree خوشحال است که در آن او است. پس از فارغ التحصیلی او به رهبری دانشگاه ایالتی آیووا به کار در دفتر فرهنگی امور دانشجویی. “بود که من اولین بار خروج از لانه و زندگی جای دیگری بود و من مانند” آره! اجازه دهید من چیزی متفاوت را امتحان کنید!” و بلافاصله متوجه شدم ‘بله این ain’t it. این است که آن را در همه.’ من تجربه تمام چهار فصل و چهار فصل مبالغهشده.”

زمانی که او شنیده ام در مورد هماهنگ کننده موقعیت باز در Cal State فولرتون او همه در.

“من گفتم:” من باید برای اعمال می شود. من به درخواست,” او می گوید. اما این فقط جنبه اجتناب از چهار فصل Foree فرد نادر است که در حال انجام است دقیقا آنچه که آنها به معنای. “من دوست دارم آنچه من انجام می دهم و دوست دارم که دانش آموزان با آنها کار کنم.” از طریق کار خود را به عنوان یک دانش آموز عضو AARC و در حال حاضر به عنوان هماهنگ کننده Foree دیده است تلاش های او زندگی را تغییر دهید. “بازگشت دادن چیزی است که هنوز درایوهای من امروز.”

Torrell Foree

مدارک تحصیلی: لیسانس تاریخ و مطالعات آفریقایی آمریکایی با جزئی در جامعه شناسی CSUF, 2014; کارشناسی ارشد علوم در آموزش و پرورش با غلظت بالاتر در آموزش و پرورش CSUF, 2016

مورد علاقه پردیس پاتوق: آفریقایی آمریکایی مرکز منابع

مورد علاقه پردیس حافظه: سیاه و آگاهی کنفرانس قرار داده و در AARC. “ما دعوت سیاه اتحادیه های کارگری از مدارس در اورنج کانتی رودخانه و لا شهرستان برای آمدن به دانشگاه برای باز کردن خانه که در آن ما می خواهم به صحبت کردن با آنها در مورد فولرتون. ما آنها را شکست تا به گروه های بحث و در گروه من در آنجا دانشجو بودم که چون معلمان خود او را مجبور اما او حتی قصد دارد از رفتن به کالج. اما فقط او و شنیدن در مورد تجارب ما او بلافاصله می خواستم به کشف کردن که چگونه او می تواند از دبیرستان فارغ التحصیل چه خواهد آن را برای او را به رفتن به کالج و رفتن به چهار سال موسسه زیرا او می خواست به تجربه برخی از چیزهایی که ما انجام,” او می گوید. “ما درک نمی کنند این اثر ما را دارا بودند در جوان زندگی می کند در آن زمان است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de