آر اس اس خود را هل می دهد ‘اعتماد به نفس’ مدل به کمک مودی

دهلی نو: با دولت توسط سمت خود و نخست وزیر نارندرا خود را تشویق سرخپوستان به “آوازی در مورد محلی” آر اس اس و بسیاری از آن وابسته به بدن لگد کردن در سراسر کشور ‘Swadeshi اعتماد به نفس کمپین’ از روز شنبه از طریق آن جمع آوری امضاهای دیجیتال “با توجه به اتصال حداکثر تعداد زیادی از مردم در بسیاری از مناطق و اماکن در هند” در روزهای 20 و galvanise افکار عمومی بیش یکسان است.

اما این زمان در اطراف, RSS می خواهد مودی دولت نه فقط فکر می کنم از “تولید ناخالص داخلی محور توسعه” اما همچنین سه نفر از آن نگرانی های عمده ای را در نظر – رفاه MSMEs, تحریم محصولات چینی و در نظر گرفتن نگرانی های زیست محیطی.

قبل از اخراج این فقط به عنوان یکی دیگر از کمپین امضا فکر می کنم دوباره. یک وب سایت اختصاصی با نام – joinswadeshi.com – در حال حاضر در محل یک سند گوگل جمع آوری نام و نام خانوادگی شماره تلفن همراه آدرس پست الکترونیکی و ملیت آنلاین است که در آن مجموعه ای از امضاهای دیجیتال جریان و مهمتر از همه ویدئوها از افراد با نفوذ مانند دانشگاهیان اجتماعی و مذهبی سازمان MLAs نمایندگان مجلس منتشر خواهد شد, حمایت از این کمپین از طریق تمام سیستم عامل است.

“برای سرعت بخشیدن به digital signature campaign, عکس ها و ویدئوها از مهم افراد جامعه مانند معاونت ها از, دانشگاه, دانشگاهیان, سران نهادهای مختلف اجتماعی و مذهبی سازمان MLAs نمایندگان مجلس و غیره در حالی که آنها با شرکت در این کمپین می توان در روزنامه ها و رسانه های اجتماعی است که الهام بخش مردم برای شرکت با شوق و ذوق در کمپین” می خواند تبلیغات هدف توسط Swadeshi اعتماد به نفس کمپین تحت نظارت Swadeshi Jagran منچ و نظارت توسط یک کمیته که دارای کلید کارمندان از بسیاری از RSS همکاران.

کمپین برنامه ریزی دقیق و منابع انسانی زیرساخت های درگیر به آن را به یک موفقیت است. دو کارگر در هر کشور و در سطح منطقه هستند که ویژگی های تلفن همراه و کارآمد خواهد بود که در این عملیات برای سرعت بخشیدن به مبارزات انتخاباتی.

محوری در ویژگی های تلفن همراه و کارآمد کارگران است زیرا SJM برنامه ای برای گرفتن تخیل جوان و قدیمی به طور یکسان از طریق هر امکان رسانه های اجتماعی پلت فرم برخی از آنها در درجه اول آباد توسط جوانان است. بنابراین در حالی که سیستم عامل های سنتی مانند Facebook و توییتر استفاده خواهد شد کمپین نیست مخالف به فشار این ایده به رادیکال تر سیستم عامل مانند Quora که در آن مردم در درجه اول سوال بپرسید و دریافت پاسخ توسط غریبه مطلق.

در ضمن درک است که تقریبا تمام کاربران گوشی های هوشمند در هند تخمین زده شده است که برای رسیدن به 442 میلیون سال 2022 اند واتساپ, نصب, کمپین اختصاص داده شده است یک شماره واتساپ برای این منظور نیز هست.

منابع می گویند چنین افکار عمومی را “کمک به دولت” در فریم سیاست است که نه تنها به حفاظت از کسب و کار داخلی در هند در زمانی که دولت می خواهد خود را به MSME بخش به ایستادن روی پای خود پس از مستند اما همچنین کمک به مودی چشم انداز “متکی هند”.

اهداف ذکر شده توسط joinswadeshi.com در حال خرید idegenous محصولات و تحریم به خصوص محصولات چینی تبدیل, خود اشتغالی و کار سازندگان و همچنین افزایش درآمد کشاورزان, MSME و شروع یو پی اس های سنگین از طریق تکیه بر تکنولوژی عصر جدید است. همچنین این لیست هند تجارت جهانی و انتقال فناوری دادن حق تقدم به آنچه که در هند مورد علاقه به جای تجارت تعهد به عنوان یک هدف کلیدی.

در نهایت آن را می گوید که چشم انداز جدید از “متکی به خود” هند خواهد بود ملاحظه از نگرانی های زیست محیطی مانند زمین گرفتن آب تخلیه و بدتر شدن کیفیت هوا به جای نادیده گرفتن آنها.

معلوم نیست چقدر دولت در هماهنگی با RSS اقتصادی جناح نسخه از “متکی به خود هند” و کمپین وجود دارد از به خصوص تحریم محصولات چینی و ملاحظه از نگرانی های زیست محیطی, اما در این لحظه بی جی پی به رهبری مرکز شکایت نیست به عنوان بسیاری از SJM غیر اهداف خاص هستند و تکرار آن از دولت است.

اما آر اس اس و وابسته به آن اکو سیستم بسیار متمرکز است که دولت نمی کند و چشم پوشی از آن ایده اعتماد به نفس در حالی که رسیدن به نسخه خود را. Ashwani Mahajan ملی Co-Convener از SJM گفت IANS “ما دیده می شود که تولید ناخالص داخلی محور توسعه انجام نشده بسیار خوب است. غرب ایده توسعه است نه ایده توسعه افرادی مانند نورالدین Dayal Upadhyay بود. ایده خود را از توسعه است که از اعتماد به نفس که در آن رفاه سرخپوستان و محیط زیست گرفته و فعال در نظر گرفتن.”

این واقعیت است که یک کمیته ایجاد شده که در آن نه تنها SJM کلید کارمندان وجود دارد خواهد بود اما دیگر RSS وابسته و اعضای بدن مانند که از Vishwa هندو Parishad و ویدیا Bharti در میان دیگران نیز فشار خود را نسخه از ‘Swadeshi’ نشان می دهد آر اس اس جدی است به مودی دولت را توجه داشته باشید از نگرانی های خود را در حال حاضر است که هر دو در همان صفحه از هل دادن محصولات محلی و ساخت هند متکی به خود.

یک طلسم “پر جنب و جوش گجرات اجلاس” و حامی قوی از جهانی شدن نخست وزیر مودی در آخرین سخنرانی خود را به ملت تیز ساخته شده برگرد, درخواست مردم به “آوازی در مورد محلی” و گفتن “اعتماد به نفس” تا آنجا که 17 بار. اصرار سرخپوستان برای پاسخ به تماس خود را راه آنها را زمانی که او درخواست آنها را به خرید Khadi محصولات مودی گفت: “محلی است که نه فقط ما نیاز, اما آن نیز مسئولیت ما است. زمان به ما آموخته است که ما به سادگی خواهد شد که به ‘محلی’ ما زندگی را سرود.”

در حال حاضر با مودی رفتن در ‘محلی’ و ‘اعتماد به نفس’, RSS می خواهد به فشار به نسخه خود را از آن درک دولت باید آن را ایجاد شتاب لازم را در چارچوب سیاست همان است.

منبع: IANS


دریافت آخرین به روز رسانی در شهرستان حیدرآباد, اخبار, تکنولوژی, سرگرمی, ورزش, سیاست و داستان بالا در WhatsApp & Telegram با عضویت در کانال ما. شما همچنین می توانید با ما دانلود نرم افزار برای اندروید و iOS.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de