حیدرآباد: در نظر گرفتن یک گام به جلو برای افزایش مسافر تجربه در حالی که نگه داشتن آنها را امن و مطیع اجباری پروتکل های اعلام شده توسط دولت هند در میان همه گیر شیوع GMR دو پیشرو در فرودگاه دهلی و حیدرآباد آمده اند تا با اولین از نوع خود تماس کمتر غذا سفارش راه حل در فرودگاه.

  • توده پلت فرم شناختی و بصری قابلیت کمک می کند تا افزایش مسافر تجربه
  • یک توقف راه حل برای مسافران برای دریافت توصیه های مختلف مربوط به آینده سفر

در خط با دولت هند دیجیتال هند چشم انداز دهلی و حیدرآباد فرودگاه با همکاری توده های شناختی و بصری سفر برنامه است که کمک می کند تا مسافران حرکت فرودگاه یکپارچه.

تماس با ما-کمتر غذا سفارش و پرداخت خدمات یکی از ویژگی های منحصر به فرد از هوی برنامه. این بسیار مفید برای مسافران به عنوان پیشرفته اندازه گیری ایمنی در میان همه گیر و گسترده است.

حمل مواد غذایی از خانه می تواند خسته کننده به خصوص در این دوران سخت که مسافران تنها تمرکز خواهد بود به گرفتن پرواز در زمان پس از مستند برداشته شده است و این فرودگاه عملیاتی شدن.

دهلی و حیدرآباد فرودگاه ها باید قوی تر هوی برنامه را قادر می سازد که مسافران با خیال راحت سفارش و انتخاب کنید تا وعده های غذایی خود را با کوتاه شدن زمان انتظار در فرودگاه.

از ویژگی های این نرم افزار اجازه می دهد تا مسافران برای کشف رسانه های داخل ترمینال به منظور از طریق گوشی های هوشمند خود. آنها را به دریافت هشدار از طریق نرم افزار e-mail و SMS هنگامی که سفارش خود را آماده و پرداخت می تواند پردازش آنلاین.

این برنامه که باعث می شود رفت و آمد از طریق فرودگاه راحت تر و بدون دردسر به یک میزان افزایش مسافران تجربه خود را بهینه سازی زمان انتظار در دادگاه های مواد غذایی به عنوان مسافر می توانید سفارش و پرداخت از طریق هوی قبل از رسیدن به فرودگاه و یا در حالی که انتظار در ترمینال فرودگاه.

برای فعال کردن تماس سفارشات مسافران می توانند از طریق اسکن QR کد قرار داده شده در نزدیکی این رسانه ها و یا به طور مستقیم حرکت به F&B کاتالوگ با استفاده از نسخه وب از هوی.

همه که کاربر را به انجام است فهرست اسامی را از طریق موارد ذکر شده اضافه کردن انتخاب خود را از وعده های غذایی به سبد خرید پرداخت آنلاین و انتخاب کنید تا سفارش خود را.

کاربر پس از آن می توانید انتخاب کنید یا خوردن و یا جمع آوری-در-خروجی گزینه ای برای انتخاب اقلام خود را نگه داشته و آماده در خروجی.

مسافران می توانند سود این تسهیلات به سادگی با دانلود این برنامه بر روی آندروید خود را و یا دستگاه های iOS ثبت نام و اضافه کردن آینده خود را پرواز جزئیات سفر. آنها قادر خواهد بود برای دسترسی به تمام اتفاقات رخ داده در فرودگاه فقط در چند شیپور خاموشی.

جدا از تماس با ما-کمتر غذا سفارش یکی از ویژگی های این نرم افزار دارای چندین ویژگی های ارزشمند برای هر دو فرودگاه’ مسافران مانند زمان واقعی وضعیت پرواز هشدار شبانه روزی دروازه و کمربند اطلاعات فرودگاه مرکز اطلاعات زمان به دروازه و انتظار برآورد آب و هوا در مقصد در میان دیگران.

“مسافر تجربه نخست ما حتی در این زمان به چالش کشیدن. به عنوان اجتماعی فاصله نسبت به نرمال با توجه به همه گیر ما گرفته اند و بسیاری از طرح ها به منظور افزایش ایمنی مسافر و مطابق با COVID-19 اقدامات ایمنی. ما به تصویب رسید یک پلت فرم منحصر به فرد برای گسترش تماس راه حل های برای آگهی.

هوی برنامه می آید با یک جامع از ویژگی های است که اجازه می دهد تا مسافر لذت بردن از تماس با مواد غذایی کمتر خدمات در فرودگاه. علاوه بر مواد غذایی و نوشیدنی, مسافران همچنین می توانید کشف فروشگاه های خرده فروشی و دیگر امکانات موجود در Delhi & حیدرآباد فرودگاه. این برنامه کاربران را قادر می سازد برای اتصال به فرودگاه Wi-Fi یکپارچه با یک لمسی Wi-Fi رایگان از ویژگی های است که اجازه می دهد آنها را دانلود محتوا در یک لحظه” گفت: GMR فرودگاه سخنگو.


دریافت آخرین به روز رسانی در شهرستان حیدرآباد, اخبار, تکنولوژی, سرگرمی, ورزش, سیاست و داستان بالا در WhatsApp & Telegram با عضویت در کانال ما. شما همچنین می توانید با ما دانلود نرم افزار برای اندروید و iOS.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de