حیدرآباد: رهبران صنعت از BFSI تولید و خرده فروشی در بخش بررسی نیاز به نوآوری و دنیای واقعی انتقال دیجیتال به reimagine کسب و کار در این واقعیت جدید در مایکروسافت تصور فروم در روز جمعه. مدیران ارشد و کارشناسان مورد بحث و بررسی چالش های فعلی پیش روی صنایع مختلف عمودی و همچنین بهترین شیوه های آنها به تصویب رسید برای ایمنی کارکنان و تداوم کسب و کار.

مهار این گفت و گو در اولین virtual edition از تصور مایکروسافت تصریح کرد: تعهد خود را برای فعال کردن هر سازمان برای حفظ نوآوری و رشد کسب و کار خود را.

در شش جلسه Anant Maheshwari رئیس مایکروسافت هند و Aarthi سوبرامانیان گروه رئیس دیجیتال افسر تاتا و پسران چگونه تجزیه و تحلیل COVID-19 همه گیر است و باعث دیجیتال شتاب و نقش آن را بازی در rebounding و ایجاد انعطاف پذیری در یک سیال و در حال تحول محیط زیست است. خواستار تلاش گروهی Maheshwari گفت: “COVID-19 اتحادش را تغییر کسب و کار ما جوامع صنایع و جهانی برای همیشه لطفا برای.

هیچ یک از شرکت است که برای حل یک چالش شبیه به این و آن است رفتن به بخش های خصوصی و دولتی کار هم به نوبه خود جزر و مد در COVID-19. اولویت ما بوده است برای حفظ کارکنان و جوامع امن; پشتیبانی از خط مقدم کارگران و همچنین به عنوان کمک به همکاران و مشتریان کسب و کار خود را در حال اجرا است. به عنوان ما همچنان به کار را از طریق وضعیت فعلی و برنامه ریزی برای آینده آن را روشن است که تغییر مورد نیاز قابل توجه است – به عنوان فرصت بالقوه در صنایع. فن آوری خواهد شد بازی یک نقش قوی تر از همیشه قبل از – فعال اقتصادی و کمک به هر یک از ما دستیابی به بیشتر.”

به گفته خانم سوبرامانیان COVID-19 خواهد شد سرعت بخشیدن به پوسته پوسته شدن های دیجیتال در سراسر صنایع و سرمایه گذاری در ابر هوش مصنوعی و امنیت سایبر. “انتقال دیجیتال در شرکت تمرکز خود را بر روی جدید end-to-end مشتری سفر و خواهیم دید که افزایش در تصویب اتوماسیون در صنایع تولیدی. آنها همچنین سرمایه گذاری در افزایش تعهد کارکنان با توجه به کنترل از راه دور مدل کار. شرکت خواهد ساخت در کلاس جهانی دیجیتال زیرساخت به عنوان یک افقی قابلیت,” او گفت:.

Maheshwari اضافه شده است که فناوری نقش مهمی در مدیریت اجتماعی بخش در سراسر برنامه های آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و توزیع کمک به تقویت اقتصاد است. او همچنین به نام نیاز برای راه حل های امنیتی قوی و اعتماد به سازمان فناوری ساخت شدت برای یک آینده جدید است.

هوشمند تولید برای آینده ای بهتر: به عنوان تولید کنندگان مقابله با نوسان عرضه و تقاضا و اختلال در تولید آنها اینصورت خود را تولید و عرضه زنجیره ای و خدمات به ماندن عملیاتی و حفظ و تحویل در این بی سابقه بار.

Mayur Danait, CIO Pidilite, گفت:,تولید همواره یک کسب و کار سنتی اما پس از COVID بخش را مجبور به دوباره نویسی برای فعال کردن یک شریک بدون درز اکوسیستم. استفاده از IoT به درایو کارگاه بازده و استفاده از دیجیتال, همکاری, predictive analytics رباتها و gamification تجربه رانندگی تعامل با کاربران نهایی و شرکای کانال به احتمال زیاد به هنجار رفتن به جلو”.

Reimagining صنعت خرده فروشی پس از مستند: در طول چند سال گذشته تکنولوژی فعال است خرده فروشان برای تبدیل هر جنبه ای از زنجیره ارزش. با رمان کرونا ویروس, بحران, بخش, تلاش برای هدایت از طریق عمده نگرانی های ایمنی و بهداشت برای کارکنان خود را موظف فروشگاه تعطیلی شدید تغییرات در تقاضا و در حال تحول نیازهای مشتری.

سانجی Bhattacharjee سر CRM, تیتان, شرکت, محدود, گفت:,”شده است وجود دارد یک تغییر پارادایم در مصرف کننده طرز فکر – از درمان های خرده فروشی به ناتوانی به گام از خانه به فاصله فیزیکی. راه مشتریان فروشگاه است و به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد و این واقعیت جدید است که در آن همه ما باید تابع در حال حاضر. چگونه مارک های برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان خود را باعث می شود بسیاری از تفاوت. رفتن دیجیتال کلید برای فعال کردن یک تجربه مجازی برای مشتریان – از سمت راست مشاهده محصولات در این برنامه به رزرو یک محصول برای تحویل آن است. از طریق ارتباطات از راه دور, سیستم عامل, برندهای خرده فروشی باید از این فرصت برای ایجاد یک ارتباط عمیق تر با خریدار جامعه نسبت به قبل از.”

بازسازی بخش خدمات مالی پست-COVID: بانکداری و خدمات مالی و ارائه دهندگان خدمات تنظیم عامل مدل ها و خدمات پشتیبانی از مشتریان و کمک به کسانی که نیاز به کمک در حالی که جلسه تنظیم مقررات و رعایت تعهدات. با توجه به Anoop Mahapatra معاون مدیر عامل بانک دولتی هند “SBI شده است بازی یک نقش محوری در کشور و بیش از دهه گذشته این بانک شده است به شدت سرمایه گذاری در ساختمان قوی این اکوسیستم به دیجیتالی تبدیل به تجربه بانکداری در SBI. آن را تسهیل اجرای کل اکوسیستم یکپارچه حتی در طول یک زمان دشوار مانند در حال حاضر. ما 22000 شعب و شبکه 58000+ خود پرداز atm در حال کار یکپارچه بر روی قوی این پلت فرم.

حدود 90 درصد از کل معاملات از طریق هر کانال یعنی دیگر از شعبه کانال و مانند پست COVID تاثیر بر مشتری خدمات ناچیز است. اگر چه شده است وجود دارد برخی از کاهش در وام مورد نیاز برای غلبه بر این SBI قوی end-to-end AI/ML پلت فرم با تعداد هوش مصنوعی مبتنی بر قبل از تصویب وام محصولات به ارائه وام با سهولت و ما امیدواریم که این کشش برای همین ساخته خواهد شد تا در روزهای آینده.” بانک دولتی هند نیز اهرمی مایکروسافت تیم های بزرگ آن نیروی کار خود را حفظ و از همکاری در حالی که کار از خانه.

تمرکز اصلی این کنفرانس بر اهمیت reskilling نیروی کار به عنوان کارکنان و سازمان تغییر چرخ دنده ها برای راه پیش رو.

در پاسخ به Covid-19 در هند با هم

به هند و سایر نقاط جهان در پاسخ به Covid-19 شیوع مایکروسافت کار کرده است به انجام بخشی خود را با حصول اطمینان از ایمنی کارکنان آن است. این سازمان در تلاش است برای محافظت از سلامت و رفاه جوامع است که در آن این عمل علاوه بر ارائه تکنولوژی و راه حل های راهنمایی و منابع برای کسب و کار از تمام اندازه ها و پیچیدگی به ماندن مولد و کمک به مردم به کار و یادگیری از راه دور در حالی که آنها امن و متصل باقی بماند. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد آن را در اینجا


دریافت آخرین به روز رسانی در شهرستان حیدرآباد, اخبار, تکنولوژی, سرگرمی, ورزش, سیاست و داستان بالا در WhatsApp & Telegram با عضویت در کانال ما. شما همچنین می توانید با ما دانلود نرم افزار برای اندروید و iOS.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de