هواپیمایی تعادل کمتر پروازها با مسافران عصبانی که می خواهند فضای بیشتری

توسط جاستین Bachman و مریم Schlangenstein بلومبرگ

خطوط هوایی ایالات متحده در حال دست و پنجه نرم کردن با یک نتیجه عمیق برنامه کاهش آنها ساخته ام در پاسخ به نزدیکی صفر تقاضای سفر: بسیاری از پروازها که باقی می ماند و شروع به پر کردن های پیچیده اجتماعی فاصله دستورالعمل و عصبی برخی از مسافران است.

در حالی که حامل ترافیک است که هنوز هم حدود 90 درصد از سطح معمولی نه هر کس را متوقف پرواز. بیش از 215,000 مردم طی ایالات متحده امنیتی و ایست های بازرسی در مارس 8, بالاترین مجموع از مارس 25 با توجه به اداره امنیت حمل و نقل.

به عنوان سفر هوایی به تدریج بازده در همه گیر دوران هواپیمایی را مملو انتخاب: ادامه پردازنده اجتماعی-فاصله با محدود کردن کابین اشغال و افزایش پروازهای برنامه ریزی شده و یا نگه داشتن تعداد سفر در خط با تقاضا که می تواند منجر به بیشتر شلوغ هواپیماها بلکه از لحاظ مالی سود نقدی-بسته حامل.

“ممکن است یک عدم تطابق انتظارات — هیچ کس وعده داده شده یک هواپیمای جت خصوصی” گفت: Samuel انگل های حمل و نقل هوایی در مشاور ICF. “با همه این تصاویر خالی هواپیما مسافران بدست ممکن است این تصور که آن را تضمین کند. در عمل اکثر هواپیماها در حال اجرا هستند با نور زیاد اما این بدان معنا نیست که هر کس است.”

با توجه به خطوط هوایی’ سویفت اسلاید از سودآوری به بقاء حالت انتظار برای دیدن بسیاری از وسط صندلی پر—محرومیت نظارتی داشتیم که آنها را اشغال سمت چپ.

این روزها تعداد بیشتری از مسافران شکایت در رسانه های اجتماعی مورد کامل کابین—و چگونه نزدیک مسافران نشسته—حتی اگر اکثر هواپیماهای تجاری هنوز در حال پرواز با بارهای هستند که بسیار پایین تر از حد نرمال است.

“تهيه ماسک صورت, & مواد ضد عفونی کننده, من انتظار می رود حداقل سطح مردم در هیئت مدیره” آماندا Koontz ارسال شده در توییتر مارس 8 مورد او American Airlines گروه پرواز از دالاس به نیویورک است. “این کاملا مضحک و نا امن است.”

“هیچ #SocialDistancing” یک انسان امی Groya توییتی پس از او United Airlines Holdings, Inc. سفر از هوستون به دنور در مارس 7, مسیر به مونتانا. Groya گفت که او در نظر گرفته شده برای تماس با ایران برای اعتراض به تعداد پر وسط صندلی در ایرباس A320 پرواز.

در پاسخ به شکایت ایالات گفت: آن را محدود پیشرفته صندلی انتخاب گزینه های ساخت آن را آسان تر برای مدیریت فضای بین مسافران — اما نه کاهش گنجایش در پرواز. حامل شروع به مسدود کردن وسط صندلی ماه گذشته به ترویج اجتماعی فاصله مگر اینکه آنها نیاز به جای مشتریان.

آمریکا در حال خروج 50 درصد از وسط صندلی در اقتصاد اختصاص داده نشده از طریق مه 31, اما گفت که آن را به استفاده از این صندلی در صورت لزوم. دروازه عوامل همچنین می توانید جابهجا صندلی برای ایجاد فضای بیشتر بین مشتریان و جای خانواده هایی که می خواهید به نشستن با هم. خطوط هوایی جنوب غربی گفت: آن را به فروش نیست تمام صندلی در آن هواپیما یا.

تاکنون آن بوده است که نسبتا آسان برای شرکت های هواپیمایی به نگه داشتن بسیاری از وسط صندلی خالی با بیش از 3000 هواپیما (یا 49 درصد از ناوگان ایالات متحده) پارک شده برای عدم کسب و کار با توجه به صنعت لابی شرکت های هواپیمایی برای امریکا است. خطوط هوایی ایالات متحده بار عوامل یا درصد از صندلی های پر شده, به طور متوسط 22 درصد از طریق ممکن است 3 گروه گفت.

بسیاری از پروازهای باقی می ماند به دور از کامل است. در مه 8, برای مثال تنها 6 درصد از ایالات متحده هواپیمایی پرواز تا به حال بیش از 80 درصد از کرسی ها پر شده اما 5 درصد تک رقمی بار عوامل و 8% به 10 یا کمتر مسافران است. حامل پرواز 1,965 پرواز در آن روز کمتر از یک سوم از آن در برنامه های عادی. شرکت هواپیمایی نخواست نامش فاش شود برای به اشتراک گذاشتن داده ها با استناد به دلایل رقابتی.

“تقاضا است که هنوز هم بسیار متواضع” غربی اجرایی Gary کلی گفت: مارس 8 در تلویزیون بلومبرگ مصاحبه. “ما شاهد بسیار تدریجی بهبود در ترافیک هوایی. ما ضریب بار هفته گذشته بود و احتمالا حدود 20 درصد در بهترین است.”

ایالات متحده حامل باید کاهش برنامه های خود را با 90 درصد و یا بیشتر در ماه مه با توجه به عدم وجود مشتریان—با مشابه کاهش انتظار می رود در ماه ژوئن. بنابراین کسانی که پرواز هستند که قریب بر روی کمتر پروازها منجر به فولر هواپیما. تا حد زیادی کاهش می یابد کرایه و لیبرال قوانین پرواز اجازه می دهد که مسافران بیشتر به کتاب فقط قبل از سفر نیز برگشتاندن بیشتر افراد به آسمان. در مارس 3 آمریکا پرواز بین فیلادلفیا و فورت لادردیل فلوریدا 93 درصد از درآمد مسافران خریداری کرده بود ارزان ترین اقتصاد کرایه با کمترین بلیط یک طرفه تنها 17 دلار.

عدم اجتماعی فاصله در پرواز می تواند تبدیل به یک برجسته تر موضوع در طول تابستان است. به عنوان بسیاری از ایالت ها و شهرهای شل محدودیت هایی که داشته مردم, صفحه اصلی, بیشتر مسافران ممکن است شروع به عنوان فرودگاه. اما همانطور که کارشناسان پزشکی هشدار از آینده موج دوم عفونت در سراسر امریکا—گفتن جمله “reopenings” اتفاق می افتد خیلی زود با توجه به کشور را عدم Covid-19 تست—ترس از پرواز بازگشت ممکن است.

در حال حاضر پس از شش هفته از تقریبا خالی هواپیما صنعت به نظر می رسد در حال ظهور از کمترین عمق آن coronavirus تقاضا خشکسالی البته با برنامه های که در حال صرف اسکلت از کسانی که برنامه ریزی شده قبل از این ویروس زده به صورت جدی در ماه مارس است.

باد از جنوب غرب گفت: آن را به از سرگیری خدمات به چهار مقصد بین المللی در ژوئن 7. روح Airlines, Inc. تا به ترمیم برخی از پرواز به ماه ژوئن خود برنامه پس از “شروع به دیدن برخی از نشانه هایی از برخی از کشش” رئیس امور مالی اسکات Haralson به گفته تحلیلگران مارس 7, گرچه هشدار داد که هر گونه تقاضا از پایه پایین. جوانا Geraghty رئیس جمهور JetBlue Airways گفت: حامل دیده بود “بسیار پیشرفت های کوچک” در رزرو.

Frontier Airlines گفت که عوامل بار به بالای 50 درصد در آن پرواز در هفته گذشته از جمله 61 درصد در مارس 8, در حالی که پرواز تنها 20 درصد از آن اصلی برنامه. دنور مبتنی بر حامل انتظار دارد که به طور متوسط 51 درصد در پروازهای طریق May 14.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*