ایان Langsdon سازمان حفاظت محیط زیست-EFE/شاتر

یک مرد چرخه پایین Rue de Rivoli در پاریس در مارس 4.

پاریس — که ساکنان اروپا شهرستانها عمده در نهایت از هفته مستندات اواخر این ماه می توان آنها را در ملاقات با حداقل یک پایدار تغییر از این بیماری همه گیر: مایل و مایل از دوچرخه های جدید خطوط.

مقامات در سراسر این قاره از پاریس به بروکسل به لندن به میلان در حال تقلا برای ارائه مسافران با جایگزین اتوبوس و قطار که میلیون ها بار استفاده می شود برای حمل و نقل هر روز اما که اجازه نمی دهد برای اجتماعی فاصله.

رهبران و برنامه ریزان شهری همچنین یک فرصت منحصر به فرد برای پیشبرد سبز اهداف سیاست. در نتیجه ممکن است اساسا تبدیل به شهر اروپا.

“وجود دارد یک جنبه مثبت از این وحشت” گفت: Jean-Louis Missika معاون شهردار پاریس, یکی از شهرهای پیشرو به اتهام. “هرگز این شهرستان شده است کمتر آلوده است. پاریسی بسیار قدردانی از آن و من فکر می کنم وجود خواهد داشت قوی تغییر در رفتار مردم از نظر جنبش است.”

این احساسات به اشتراک گذاشته شده است در اروپا و دیگر مراکز شهری.

“این عجیب و غریب پنجره فرصت یک پنجره که البته ما نمی خواسته اند تا به حال برای ما شناخته شده عواقب” گفت: Henk Swarttouw معاون رئیس جمهور از دوچرخه سواران فدراسیون در بروکسل مبتنی بر حمایت ، “اما در حال حاضر آن است که در اینجا ما نیاز به پرش به آن است.”

در برخی از نقاط اروپا از جمله هلند دوچرخه سواری شده است یک روش زندگی و یک منبع منطقه ای غرور و افتخار است. اما در کشورهایی که چنین نیست و دولت در حال حاضر اصلاح بخشهایی از معابر مشغول به نصب جدید مسیرهای دوچرخه سواری. در ایالات متحده آمریکا در شهر سیاتل است برای رفتن تا آنجا که بسته شدن 20 مایل از خیابان برای بسیاری از اتومبیل به اجازه می دهد فضای بیشتری برای پیاده روی و دوچرخه سواری.

تغییرات در اروپا در ساخت برنامه های موجود به گوشت گاو تا زیرساخت های دوچرخه سواری بخشی از بسیاری از کشورها سبز اهداف سیاست با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش آلودگی است. دوچرخه سواری است که فقط یکی از جنبه های بزرگتر فشار با برخی از رهبران به ویژه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اصرار دارد که حفاظت از آب و هوا باید بخش مهمی از covid-19 محرک امداد بسته است.

اما جدید دوچرخه سواری خطوط و جدید دوچرخه سواران — به احتمال زیاد به فوری ترین تغییر مردم را ببینید که مستندات پایان مقامات می گویند.

“وجود خواهد داشت یک شتاب در تعداد کسانی که از دوچرخه به عنوان چیزی خوب برای محیط زیست و خوب برای سلامت عمومی در مناسبت وحشتناک یک بیماری همه گیر” گفت: Pierre Serne فرانسه حمل و نقل وزارت نقطه فرد بر حمایت از دوچرخه سواری پس از این مستند به پایان می رسد. “حداقل چیزی خوب می توانید از این وحشتناک درام.”

میشل اویلر

AP

یک زن می پوشد یک ماسک به عنوان او سوار دوچرخه خود را از طریق باغ Tuileries در پاریس در مارس 8.

در پاریس که در آن در حال گسترش خطوط دوچرخه در حال حاضر اولویت شهردار Anne Hidalgo قبل از همه گیر چیزهایی که باید نقل مکان کرد و با سرعت بیشتری به دلیل covid-19 — و با مقدار کمتر اختلاف نسبت به قبل.

هیدلگو گفت: در مصاحبه با Le Parisien روزنامه در روز دوشنبه که حدود 31 مایل از جاده خواهد بود تعیین شده برای دوچرخه و پس از این مستند به پایان می رسد در پاریس مناسب از جمله بخشهایی از یاد Rue de Rivoli در نزدیکی موزه لوور و بلوار سنت میشل در سه ماهه لاتین.

در مجموع مقامات فرانسوی با هدف ایجاد بیش از 400 کیلومتر از خطوط دوچرخه سواری در سراسر بیشتر منطقه شهری پاریس.

“ما می خواهیم این دوره به دستیابی به موفقیت در فرهنگ دوچرخه سواری و دوچرخه به کمی ملکه deconfinement,” در فرانسه محیط زیست وزیر Élisabeth برن اعلام کرد در 30 آوریل.

در بروکسل مقامات امیدوارند تا پایان 25 مایل از دوچرخه های جدید خطوط قبل از پایان مستند به عنوان بسیاری از آن 1.2 میلیون ها نفر از ساکنان انتظار می رود به بازگشت به کار و به از سرگیری خرید در فروشگاه ها در آوریل 11.

“ما می دانیم که دو سوم از سفرهای درون بروکسل که کمتر از سه مایل. ما می خواهیم به تشویق افراد سالم به پیاده روی و یا دوچرخه” Elke ون دن Brandt حمل و نقل وزیر بروکسل منطقه گفت: بلژیک روزنامه Le Soir. “و برای آن که این مسئولیت ما به زیرساخت امن.”

در میلان, مقامات اعلام کرد در ماه گذشته ایجاد 22 مایل از دوچرخه های جدید خطوط. این طرح نیز خواهد ساخت در تلاش های قبلی توسط مقامات محلی به منظور کاهش استفاده از اتومبیل از جمله اقدامات دیگر مانند محدودیت سرعت 20 مایل در ساعت در برخی از مناطق و گسترش پیاده رو.

به عنوان در فرانسه دولت بریتانیا برای حمایت از دوچرخه سواری predates این بیماری همه گیر. بیرمنگام و منچستر و لیورپول در میان شهرستانها که در حال حاضر دریافت بودجه برای جدا کردن مسیرهای دوچرخه سواری از ماشین ترافیک برای بهبود ایمنی. منچستر به تنهایی برنامه ریزی جدید 70 کیلومتر دوچرخه سواری و پیاده روی خطوط صرف 204 میلیون پوند ($253 میلیون دلار) در پروژه ها از طریق 2023.

Tolga Akmen

خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

یک زن سوار دوچرخه گذشته یک بسته Selfridges فروشگاه در خیابان آکسفورد در لندن در مارس 27.

برای دو دهه بریتانیا حمایت چرخه-به-کار و تلاش با کاهش مالیات برنامه های استفاده شده توسط بیش از 40 ، 000 کارفرمایان و میلیون ها نفر از کارگران است. در ماه فوریه در انگلیس به روز شده آن دوچرخه سواری استراتژی سرمایه گذاری در یک گزارش به پارلمان اروپا با طرح سرمایه گذاری دیگر £2.4 میلیارد — نزدیک به 3 میلیارد دلار در دوچرخه سواری و راه رفتن بهبود از طریق 2025.

روز شنبه دولت متعهد به شتاب است که با صرف فوری £250 میلیون ($310 میلیون دلار) برای ساخت بحرانی pop-up دوچرخه و عابر پیاده خط. در ماه ژوئن در بریتانیا آغاز خواهد شد هزینه کل £2 میلیارد دلار ($2.48 میلیارد دلار) به تشویق “یک بار در یک نسل تغییر به راه است که مردم سفر در بریتانیا گفت:” Grant Shapps, حمل و نقل ،

“نیاز اجتماعی را حفظ فاصله به این معنی است که ما سیستم حمل و نقل عمومی نمی تواند به بازگشت به جایی که آن را به سمت چپ خاموش” Shapps گفت. شش پا حکومت را ترک بسیاری از بخش انگلیسی شبکه حمل و نقل با “ظرفیت موثر برای یکی در 10 مسافر” او گفت:. “فقط یک دهم از این ظرفیت است.”

شهردار لندن صادق خان قبلا آماده شدن برای یک شل مستند ترجمه به افزایش تعداد دوچرخه سواران. توسط اواسط هفته پایتخت با سازمان حمل و نقل برنامه ریزی شده بود ممکن است ده برابر افزایش در دوچرخه سواری خان گفت و با هدف گسترش پیاده رو برای عبور و مرور در 20 محله.

دولت حمل و نقل مقامات مشورت دوچرخه سواری گروه در جلسات هفتگی به سهولت سفر. راشل سفید از Sustrans یک موسسه خیریه که متولی ملی دوچرخه سواری شبکه گفت: مسئولان هستند کاملا آگاه است که کارگران می خواهید برای جلوگیری از “حمل و نقل عمومی که در آن اجتماعی فاصله ایده آل نیست.” اسکاتلند منتشر شد قصد دارد در اواخر ماه آوریل به آزاد کردن بیشتر فضای جاده برای “pop-up” خطوط دوچرخه سواری و پیاده روی مسیرهای — در هزینه حدود 12 میلیون دلار — برای کمک به اجتماعی فاصله.

یک سوال باز است که چقدر از این اقدامات جدید گذشته فراتر از بلافاصله پس از coronavirus مستندات.

“این سخت است برای پیش بینی” گفت: Swarttouw. “وجود خواهد داشت موقت اقدامات است که خواهد شد نورد, اما وجود خواهد داشت ad hoc اقدامات است که به نوبه خود به دائمی اقدامات است.”

Serne فرانسه حمل و نقل وزارت دوچرخه سواری مشاور وجود دارد گفت: برخی از شواهد که مردم را به انطباق با تغییرات در آینده است.

در دسامبر 2019 در میان اعتصابات حمل و نقل که فلج فرانسه گفت: سه تا چهار بار به عنوان بسیاری از دوچرخه سواران به خیابان ها ریختند وقتی که رفت و آمد قطار متوقف در حال اجرا است. پس از coronavirus مستند به پایان می رسد تعدادی از دوچرخه سواران می تواند به افزایش پنج برابر, او گفت:.

“Coronavirus آورده مردم در دوچرخه خود را که تا به حال جرأت بیرون رفتن قبل از” Swarttouw گفت. “مردم می خواهند برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی و در شهرهای بزرگ مردم ندارد و اتومبیل. آن را به عنوان ساده به عنوان آن است.”

کریستین Spolar گزارش از لندن است.

ادامه مطلب

اروپا شل شدن coronavirus محدودیت. اما انتظار نداریم که به تعطیلات وجود دارد در هر زمان به زودی.

به عنوان coronavirus upends جان خود را از فرانسه گله به نانوایی برای راحتی

بریتانیا پرستاران تن کیسه زباله به عنوان روپوش و سوگوار هستند و خواستار پاسخ

امروز پوشش از پست خبرنگاران در سراسر جهان

مانند واشنگتن پست جهان در Facebook و اقامت به روز شده در اخبار خارجی

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de