گابریل راث می گوید او در بهترین حالت موسیقایی زمانی که او در بازی باس در مرحله پشت پویا شارون جونز به عنوان بخشی از شارون جونز و Dap-Kings.

این برنده جایزه گرمی مجری و تهیه کننده و صاحب کمپانی ضبط موسیقی و مهندس است که اعتبار تحت نام مستعار Bosco مان گفت که بخش عظیمی از عمر خود را رفته بود زیر جونز’ مرگ در سال 2016.

“من بسیار سپاسگزار برای آن زمان که من تا به حال اما در همان زمان به عنوان زمان گذشت و پس از مرگ او من نوعی خودم را شناور کمی و در یک مکان عجیب و غریب موسیقی که من واقعا احساس می کنم من تا به حال این انرژی برای شروع چیزی,” او گفت:.

این روزها همه چیز متفاوت هستند. راث راه اندازی کرده است پنروز ثبت یک اثر از بروکلین بر اساس Daptone پرونده که او تاسیس در زادگاه خود از کنار رودخانه با ثبات در جنوب کالیفرنیا عمل ساخت “souldies” (روح + oldies) پرونده.

پنروز پرونده را انتشار افتتاحیه مجموعه ای از 45 RPM سوابق از پنج هنرمندان مختلف بر روی برچسب در ماه ژوئن: تو روح مقدس از سن دیگو; Jason جاشوا از میامی; تو Sinseers و Altons هر دو از شرق لس آنجلس; و لوس دیروز از شهریار.

ریورساید مبتنی بر ویکی Tafoya و ضرب و شتم گروهی دیگر که ثبت شده با راث نیز 45 را به عنوان بخشی از یک متعاقب آن آزاد است.

“این پنروز چیز نوع واقعا حس به من. آن را اجازه دهید من می گویند ” شما می دانید چه ؟ من چیز'” راث گفت. “در حال حاضر از آن زمان برای این هنرمندان در این صحنه به انجام چیزی که خود و کار من در حال حاضر به سخاوتمندانه با آنها را در هر چه من می تواند به عنوان دور به عنوان استودیو و ضبط و توزیع و پول و فشار دادن پرونده. … هر آنچه که من می توانید انجام دهید برای کمک به آنها را به نوعی بالا بردن صحنه خود را و آن را به نوعی به یک هدف جدید در راه است.”

  • طلایی غرب دانشجو.

  • یک غول ویتنامی پرچم انجام شده است همراه Bolsa Ave. در طول سالانه Tet رژه در وست مینستر در سال 2016.

  • صدا

    گالری خواهد شد درثانیه

  • اردک جناح راست کوری پری چپ و Tampa Bay Lightning defenseman نیکیتا نستروف نبرد برای جن در بازی روز سه شنبه در هوندا سنتر. (عکس Kyusung گونگ اورنج کانتی ثبت نام/SCNG)

آمدن به خانه

رودخانه بومی راث نقل مکان کرد و به سواحل شرق در سال 1992 به مطالعه در دانشگاه نیویورک با برنامه ای برای تبدیل شدن به یک دبیرستان معلم ریاضی. اما او همچنین کشف برخی از دوره های ضبط.

که در نهایت منجر به co-founding Daptone سوابق در بروکلین و برچسب شروع به قرار دادن سوابق از هنرمندان مانند شارون جونز و Dap-پادشاهان Sugarman 3, Lee زمینه های Budos Band, Charles Bradley و بیشتر. برچسب استودیو در Bushwick نیز بود که در آن Amy Winehouse ثبت دستیابی به موفقیت خود را “بازگشت به سیاه و سفید” که مشبک راث یک جایزه گرمی برای خود به کار مهندسی در آمار “Rehab.”

شوهر و پدر رفت و برگشت به رودخانه با خانواده اش در سال 2010 به عنوان او ادامه داد: برای انجام با Jones اما برای سال نیز تقسیم زمان رفتن به بروکلین برای اجرای کسب و کار و رکورد هنرمندان.

راث همچنین شروع به ضبط در کنار رودخانه که در آن او ساخته شده است به طور موقت زندگی می کنند, اتاق در یک آپارتمان در زندگی مرکز هنرهای مرکز شهر در یک فضای او لقب پنروز Studios. از آن جایی که او ثبت جیمز شکارچی شش آلبوم “نگه دارید” که منتشر شد در سال 2016.

اما با عبور از Daptone اعمال جونز در اواخر سال 2016 و Charles Bradley یک سال بعد راث شروع به صرف زمان کمتر در نیویورک و زمان بیشتری را در خانه. او ضبط شده با شکارچی دوباره در کنار رودخانه در زندگی هنر ساختمان برای 2018 انتشار “هر آنچه در آن طول می کشد” نیز برای این سال را به “نیک از زمان است.” راث در نهایت در زمان بیش از این فضا به طور دائم در ماه نوامبر گذشته.

ریشه

روح موسیقی و oldies دهه سابقه در جنوب کالیفرنیا. راث با اشاره به موسیقی را طولانی مدت در روابط با Chicano و car club فرهنگ در این منطقه است.

“آنها همیشه به oldies و روح سوابق بود اما قطعا دی جی ها و تالیفات و مسائل در حالی که همه از ناگهانی در این چند سال گذشته شده است که این انفجار از گروههای جوان,” او گفت:.

به آرامی راث شروع به دیدار با اعمال souldies صحنه که تبدیل به شبکه ای از ریشه است که شکوفا شده است به پنروز برچسب.

“من کسی ملاقات و آنها می خواهم معرفی من به شخص دیگری است و من کسی دیگری را نشان می دهد و به کسی می گویند “اوه شما رو به بررسی این بچه ها’ و چیزی که بعد از من می دانم که ما می خواهم یک خانواده کمی از نوازندگان در اینجا.”

به عنوان مورد با Daptone, Penrose, رشد خارج از شبکه ای از هنرمندان که ساخته شده و این اثر (به معنای واقعی کلمه) شده اند و ضبط موسیقی و آواز پس زمینه و یا سازهای در هر یک از دیگر آهنگ ها.

گابریل بسوزم و ویکتور Benavides از لس دیروز در میان نوازندگان درگیر در کمک به نوبه خود به کنار رودخانه فضای آپارتمان به دائمی استودیو.

“هنگامی که راث شد ساختمان پنروز مرد آن بود که درست مثل او Daptone. این همان چیز است: او homies با هم و همه آنچه را که آنها می توانند” Benavides گفت و توضیح داد که نوازندگان بودند چکش حمل تیغه و قرار دادن در تجهیزات.

Benavides گفت که او به خصوص در مورد قرار دادن در شیشه ای برای ضبط غرفه است که در آن او می دانست که او به زودی خواهد بود ضبط موسیقی است.

جوی Quinones سرب خواننده برای گروه تو Sinseers نیز درگیر در تبدیل آپارتمان به یک استودیو ضبط و که بیشتر به کمک شبکه ای از هنرمندان به رشد است.

“یک دوست مشترک ما را در آنجا ملاقات ما ما ضربه آن را خاموش و او از من دعوت به آمدن دور انداختن برخی از زباله و رو آوردن بیشتر و بیشتر دوستان و چیزی که بعد از شما می دانید ما در حال برش پرونده وجود دارد تقریبا” Quinones گفت. “این فقط نوع به عنوان آلی و همسایگی به عنوان شما می توانید, شما می دانید؟”

تیم ساختمان

بسیاری از پنروز هنرمندان کردم به هر یک از دیگر به عنوان استودیو گرد هم آمدند و نه تنها حمایت هر یک از دیگر بر روی آهنگ ها اما همچنین تشکیل شخصی دوستی.

“وجود دارد یک رفاقت در میان نوازندگان این برچسب که در آینده” آدریانا Flores از Altons گفت.

این چیزی است که Tafoya که شده بود به ارمغان آورد به آواز خواندن پس زمینه قبل از ضبط خود را 45 نیز یافت می شود.

“این افراد بسیار جذاب هستند” Tafoya گفت. “هر فرد در هر گروه. گاهی اوقات شما می بینید این فرد با اسلحه تاشو که مانند ‘هی چه کسی است؟’ وجود دارد هیچ کدام از آن.”

مت Beld, Tafoya را bandmate گفت که پس از آواز پس زمینه برای برخی از روح آهنگ های دیگر هنرمندان بر روی برچسب سپس سنگ پس زمینه برای آهنگ های خود را.

هر چند در اصل ثبت مشخصات ناشر امیدوار بود برای قرار دادن در برخی از ویترین برای هنرمندان بر روی برچسب به انجام آن شده اند به تعویق افتاد به دلیل رمان coronavirus.

“من واقعا دوست دارم این ایده به خصوص از طریق این پنجره و چیزهای از این هنرمندان با هم به عنوان یک خانواده و نوع درک چه مقدار از آنها می توانید انجام با نوع teaming تا به عنوان مخالف به دنبال در هر یک از دیگر به رقابت.”

راث گفت: او می خواهد به انجام کامل آلبوم سرانجام, اما واقعا 45s ساخته شده بیشتر حس برای شروع است.

“که واقعا قالب که صحنه,” او گفت:. “این همیشه بوده است و پس از ’60s. آن بود که همیشه نوع از 45 واحد بر اساس نوع پس از آن واقعا حس می کند و وجود یک بازار بزرگ برای آن است. و آن را بسیار ساده تر تا آنجا که به سرمایه گذاری زمان و پول و حتی در هنرمند سمت به عنوان آنجا که آنچه آنها را به قربانی کردن به آن را انجام دهد.”

او خوشحال می شود قادر به کمک به صحنه برخی از قرار گرفتن در معرض در حالی که اجازه دادن به آن بود و خود را چیزی به غیر از آنچه Daptone می کند.

“ما نوع راه رفتن در یک خط و در تلاش برای قرار دادن این منابع در پشت آن اما در همان زمان آن را اتاق به اندازه کافی به صدای خود را و آن را احساس می کنید, شما می دانید ؟” او گفت:. “و واقعا اجازه این نوازندگان و این گروهها تعیین می کند چه چیزی است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net